ENORM BEDANKT voor de adviezen. Deze NOOB heeft z'n eerste motor!.

5 okt 2020
33
53
Haarlem
Hoi luitjes. In mijn vorige onderwerp;

Luitjes weer zo'n noob die een eerste motor gaat kopen.​

Vroeg ik jullie om advies en suggesties voor de aanschaf van de eerste motor.
Heel veel goede adviesen en suggesties.
Heb veel adviesen en suggesties mogen ontvangen.
ENORM BEDANKT DAARVOOR!!!! Daar is veel wijsheid uit naar voren gekomen! :}

Uiteindelijk is de keus gevallen op deze prachtige Yamaha Thundercat uit 2001. Klein beetje anders dan de allroad die ik eerst in gedachten had :+
IMG-20201024-WA0019.jpeg

Mij persoonlijk aangeboden door niemand anders dan Forum-genoot Dakkert. Voor een prijs waar allebij content mee zijn.

Ben er super blij mee. Het is wat anders dan wat ik aanvankelijk in gedachten had. Maar god wat heb ik er nu al een plezier van. Dakkert heeft alles er aan gedaan wat je er aan zou willen doen. Hij rijd heeeeerlijk!

Dakkert je bent een absolute eindbaas!
De rest van jullie allen: dank voor de adviezen . Ik ga genieten.

Groetjes een heel heel heel erg blije Gorilla :P
 

Luitjes weer zo'n noob die even heeft nagedacht, zorgvuldig heeft afgewogen wat hij zelf al dan niet wist en wat anderen zeiden, vervolgens een keuze heeft gemaakt, en daar nu heel blij mee is, en die blijdschap dan weer op het forum uit!​

Gefeliciteerd met de aanschaf, veel plezier, en keep the shiny side up!
 
Ben je aan het zieltjes winnen _O-

Enerzijds. Anderzijds is het ook echt zo dat het eerste ritje waar ik een "avontuurlijk" gevoel van kreeg mijn eerste petfles-ophaalactie was. Lang, lang geleden. En sindsdien best wat leuke avontuurlijke ritjes gehad die ik nooit had gehad zonder de petfles. Zelfs avontuurlijke ontmoetingen, en zelfs mijn eerste shoarma-pannekoek. Dus ja...

Hoewel... Mijn allereerste solo-rit met mijn allereerste motor was ook spannend... Mijn eerste kilometers met temperaturen ver onder nul van Tilburg naar Amsterdam op een oude NTV650. Anyway, de eerste petfles was ook een leuk avontuur.
 
Enerzijds. Anderzijds is het ook echt zo dat het eerste ritje waar ik een "avontuurlijk" gevoel van kreeg mijn eerste petfles-ophaalactie was. Lang, lang geleden. En sindsdien best wat leuke avontuurlijke ritjes gehad die ik nooit had gehad zonder de petfles. Zelfs avontuurlijke ontmoetingen, en zelfs mijn eerste shoarma-pannekoek. Dus ja...

Hoewel... Mijn allereerste solo-rit met mijn allereerste motor was ook spannend... Mijn eerste kilometers met temperaturen ver onder nul van Tilburg naar Amsterdam op een oude NTV650. Anyway, de eerste petfles was ook een leuk avontuur.
Heb geen idee waar het allemaal over gaat maar ben geintrigeerd. Vertel! :?
 
Heb geen idee waar het allemaal over gaat maar ben geintrigeerd. Vertel! :?

Zie dus petfles thread (in offtopic forum).

In het algemeen:

1 zoek flesje aan de hand van "puzzel" in forum.
2 :]naar verstopt flesje
3 verstop flesje op een andere plek ergens in NL (maak foto's)
4 plaats nieuwe "puzzel" in topic
5 goto 1

O ja, als @jaap43 van hierboven zegt "spring", dan vraagt jij "op welke coördinaten?"
 
Zie dus petfles thread (in offtopic forum).

In het algemeen:

1 zoek flesje aan de hand van "puzzel" in forum.
2 :]naar verstopt flesje
3 verstop flesje op een andere plek ergens in NL (maak foto's)
4 plaats nieuwe "puzzel" in topic
5 goto 1

O ja, als @jaap43 van hierboven zegt "spring", dan vraagt jij "op welke coördinaten?"
Klinkt geinig :} ! Kan alleen niet bij het petfles forum. . . Zal wel zijn omdat ik nog niet zo lang in het forum of hebben jullie het als gesloten groep met select gezelschap?
 
Klinkt geinig :} ! Kan alleen niet bij het petfles forum. . . Zal wel zijn omdat ik nog niet zo lang in het forum of hebben jullie het als gesloten groep met select gezelschap?
O ja, dat is ook zo. Even gecheckt in de sticky in off-topic: "Iedereen die minimaal 30 dagen is geregistreerd én minimaal 30 motorgerelateerde posts heeft geplaatst heeft toegang tot dit forum. Posts in dit forum worden nu nog meegeteld in b.v. je postcounter, maar dit zal binnenkort veranderen."
 
O ja, dat is ook zo. Even gecheckt in de sticky in off-topic: "Iedereen die minimaal 30 dagen is geregistreerd én minimaal 30 motorgerelateerde posts heeft geplaatst heeft toegang tot dit forum. Posts in dit forum worden nu nog meegeteld in b.v. je postcounter, maar dit zal binnenkort veranderen."
Dank voor de uitleg! Zal me tzt erbij voegen.
Vind de hele community hier erg tof.
 
Dank voor de uitleg! Zal me tzt erbij voegen.
Vind de hele community hier erg tof.
Ja toch :) Het is hier, net als overal, gewoon een groepje mensen met al het menselijke gedrag dat niemand vreemd is. Maar anders dan veel andere fora zijn de mods hier echt relaxed, en anders dan op veel andere fora kan dat hier ook. Dat is althans mijn take.

Alleen deze figuur, daar heeft iedereen een rothekel aan })
 
Terug
Bovenaan Onderaan