enorm off topic?, maar wat ik net las

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
nou ja foutje ken toch gebeuren zeggen ze dan *D

wordt ook gedoogd zeker :?


derde keer

:j :j :j GEDOOGBELEID :j :j :j
 
Vast weer zo\'n dronken chirurg...
Hier in Emmen hoor ik ook regelmatig missers van het ziekenhuis hier. Huig afgeknipt terwijl het de amandelen moesten zijn... verkeerde been eraf is hier ook al es gebeurd...


IDIOTEN, DOE ES WAT MEER JE BEST :( :( :( :( :( :(
 
Damn, je vraagt je toch af hoe dat kan.

Ik neem aan dat je toch wel kan zien welk been er geamputeerd moet worden, zal zwaar vervormd zijn of bebloed. In ieder geval zwaar kl**e voor diegene. Ik weet dat fouten maken menselijk is maar dit soort operaties zullen toch wel zorgvuldig door worden genomen ?

Iig hoop ik dat die persoon er nog mee kan leven, want zoiets accepteer je niet binnen een dagje.
 
met zo een baan , per direct op non actief zetten met een grote schuldpost erbij

moeten ze maar nadenken, groot geld verdienen , grote gevolgen met fouten :j
 
En dan hebben we het over geleerde mensen.... je weet wel van die heel erg slimme mensen. Het soort dat geen fouten maakt..... Yeh.. sure! :( :( :(
 
Er is een spreekwoord wat zegt...Het beste paard.......

Maar goed, lekker foutje ja! Las het vanmorgen toevallig, eerste wat ik doe is nu.nl afstruinen...
 
Vergissen is menselijk... helaas geldt dit ook voor chirurgen ;(

Enne: een been dat geamputeerd moet worden kan er gewoon uitzien als een normaal en gezond been.

Desalniettemin blijft het een zeer trieste gebeurtenis \ '(
 
Zulke verhalen gaan er ook rond over het ziekenhuis in Assen. Breng me dus maar naar Groningen als er wat is. Niet dat er daar niets gebeurd, maar heb ik toch meer vertrouwen in.
 
NON DE JUU, zal je maar eens gebeuren :(
Een been is al erg zat nu moet die ander er ook nog af.
Is het trouwens een jong of oud iemand :?
 
Ziekenhuis in Zeist had vroeger ook zo\'n goede naam (tegenwoordig wat beter geloof ik, maar nog steeds wil er niemand uit de regio naar toe): had de bijnaam de Hemelpoort.
 
daar ben je lekker mee.
mag de chirur nog een x proberen mischien dat die nu wel de goede er af haald.

Veel keus is er niet meer tenzij hij dat derde been erg serieus opvat. Dat is helemaal niet te hopen. Hebben we nog een \"kelly\"
 
Terug
Bovenaan Onderaan