Enorm vet filmpjuhhhhhhh ff downloaden & kijke

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Heb vanmiddag echt een supervet filmpje gedownload, heb helemaal in een scheur gelegen, zal straks
nog even wat meer filmpjes van die lui opzoeken, aangezien ze iets van 9 productions ofzo hebben gemaakt.

Klik hierrrrrrrrrrrrrrrr (windows media file, dus geen divx of mpeg)

Is wel groot, namelijk 15MB, maar wel 6:32minuten dikke pret!
 
Meer van die lui is te vinden op http://homepages.msn.com/HobbyCt/squeky1/

Daar hebben ze nog een berg lange filmpjes in RealMedia formaat, ok RM is kut ,maar de filmpjes zijn echt lachen... veel burnouts met offroads, een pickuptruck, brommers, een GSXR, uhhh met piepende banden wegrijden op een chopper enz. enz.
Verder nog wat fiets en skateboard gedoe...

Dit is gewoon Jackass met motoren. :}
 
Meer van die lui is te vinden op http://homepages.msn.com/HobbyCt/squeky1/

Daar hebben ze nog een berg lange filmpjes in RealMedia formaat, ok RM is kut ,maar de filmpjes zijn echt lachen... veel burnouts met offroads, een pickuptruck, brommers, een GSXR, uhhh met piepende banden wegrijden op een chopper enz. enz.
Verder nog wat fiets en skateboard gedoe...

Dit is gewoon Jackass met motoren. :}

Lol ben je nu pas achter de echte site gekomen?
Ik had hem al gelijk door.
maar idd grappig filmpjes
 
Mja, niet zo\'n hoge woow factor, maar fun hebben ze vast wel die kereltjes :)
 
Mja, niet zo\'n hoge woow factor, maar fun hebben ze vast wel die kereltjes :)

Je hebt de andere filmpjes nog niet gezien, de RM bestanden, die zijn echt leuk.. gewoon slicks van een GSXR-600 oproken tot de velg aan toe, en noppenbanden oproken, en dan naast de nog na-smeulende band een nieuwe noppenband houden... wel veel gekut met brommers, maar daar lopen ze echt mee te kloten, die dingen kosten toch nix, en daar heb je ook een hoop lol mee. Heb alleen nog niet echt een wheelie gezien met de GSXR. Maargoed, de flamingo kunnen ze goed op offroads :)

Heb nog op een ouwe CD filmpjes van ze staan dat ze met die ouwe XR aan het klooien zijn.

Maaruh ze hebben vast en zeker lol daaro.. wou dat er hier wat meer van die gekken in de buurt waren, maar die zitten allemaal met hun snuiten achter hun Linux computers.... \ '(
 
Leuk, ff downen!!

Ik vind \'m zo mooi als die 2 ouwe Derbi brommers op hun achterwiel rijden en een quad op z\'n achterwielen ze met een noodvaart inhaalt :)

burnout met pickup is relaxt :) Ga ik straks ook met mijn gewone auto proberen ;) oH nee, ik heb voorwiel aandrijving... dan wordt het wat lastig ;)

One Minute Moped Wheelie is ook zeer relaxt. gewoon eindelooslang door wheelien, en ze kunnen zelfs bochten om als ze een wheelie maken :) (niet te zien in het eerste filmpje)
 
Die One Minute...die deed ik ok altijd, is helemaal geen kunst...maar je schoenen slijten wel als de ziekte! :)

Maar wel gaaf filmpje, en wat bruut zeg, met zo\'n quad! Ziet er echt HEEL heftig uit!
Lijkt me moeilijk met zo\'n ding, zwaar...
 
Die One Minute...die deed ik ok altijd, is helemaal geen kunst...maar je schoenen slijten wel als de ziekte! :)

Maar wel gaaf filmpje, en wat bruut zeg, met zo\'n quad! Ziet er echt HEEL heftig uit!
Lijkt me moeilijk met zo\'n ding, zwaar...

Ik weet niet of het moeilijk is.. het is een crossquad, geen gewone quad, bovendien kan je met HEEL je gewicht naar achter hangen, dus vol gas, naar achterhangen, en een rukje aan het stuur geven.. oefening baart kunst :)

Ook die \'Intermission\' is mooi. Die gozer loopt te kutten en het lukt \'m maar niet om \'m op z\'n achterwiel te krijgen, ja ietsjes... en aan het einde van het filmpje maakt een andere gozer achter elkaar wheelies & flamingo\'s :)

Maar met die ouwe XR600 maak je wel heel makkelijk wheelies hoor.. daar kan mijn XR250 nog een puntje aan zuigen, maar daar lukt het ook prima mee hoor :) Allen ietsje meer moeite ;)

En die brommerwheelies : das inderdaad niet moeilijk, je houd \'m stabiel met je schoenen, als ze erop zouden zitten (zoals bij een normale wheelie) dan lukt het je niet zo lang.
BOvendien kunnen ze zo ook bochten maken en rondjes draaien op hun achterwiel enzo.. (zie andere filmpjes van ze..)

Het filmpje van \'Mr Popular\' wat ik laatst hier had gepost, deed hetzelfde als bij de brommer,s dus achter de motor hangen, ja dan verlies je \'m.

\'k.. enough bullshit ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan