enorme verbouwing Aprilia afgerond...

MarK©

Die hard MF'er
19 mei 2004
911
0
Amsterdam
Met gepaste trots presenteer ik u het resultaat van mijn ernorme project...

Eerst het onderdeel besteld op het net en vervolgens wachten tot het met de post werd bezorgd... spannende tijden...

Na de juiste voorbereidingen te hebben getroffen en me goed te hebben ingelezen in de materie, ben ik aan de slag gegaan. En het resultaat mag er wezen dacht ik zo.

Voor:

full
 
Ik moest echt even een paar keer kijken , maar het ziet er echt veeeeel beter uit

Ik moet zelf ook nog zo'n verbouwing uitvoeren maar ik kijk er nog een beetje tegenop. (het is toch al met al een hoop werk)


Heb je nog nuttige tips? :P
 
Dat dacht ik....... ;)

Voor de mensen die de omvang van dit project niet op waarde weten schatten heb ik nog wel wat in petto. Er komt een RSV Mille 2004 swingarm en schokbreker op. Moet alleen nog even de tijd vinden om dit te doen.
 
Dat dacht ik....... ;)

Voor de mensen die de omvang van dit project niet op waarde weten schatten heb ik nog wel wat in petto. Er komt een RSV Mille 2004 swingarm en schokbreker op. Moet alleen nog even de tijd vinden om dit te doen.
swingarm en schokbrekers weet ik wel op waarde te schatten maar die enorme verbouwing...op de foto's zie ik niks.
dat betkent dat er of ontzettend weinig gedaan is...
of dat je netjes en subtiel iets gedaan hebt, ik denk het laatste maar ja... :X
 
volgens mij is ie nu veel zwaarder geworden achter, ik zou hem weer terugbrengen naar de originele toestand :P
 
swingarm en schokbrekers weet ik wel op waarde te schatten maar die enorme verbouwing...op de foto's zie ik niks.
dat betkent dat er of ontzettend weinig gedaan is...
of dat je netjes en subtiel iets gedaan hebt, ik denk het laatste maar ja... :X
MF stickertje<op kenteken rechtsboven.
wel netjes gedaan,zal je wel een zee van tijd en een hoop bloed zweet en tranen gekost hebben :) :+
 
SHHIITTT HIJ GAAT ZELFS SNELLER :o wat kost zon stikkertje ?? bij welke dealer haal ik die??? trek je er ook hayabusa's mee uit??? :O :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan