Enquête: Auto en motor in de file

Beste MF-ers,

Ik heb jullie hulp nodig!

Voor mijn afstudeerscriptie doe ik een onderzoekje naar het gedrag en het op de hoogte zijn van de verkeersregels tijdens het filerijden.

Om zoveel mogelijk gegevens te vergaren en een mooi beeld te krijgen wil ik jullie verzoeken mijn enquête in te vullen. En ook zoveel mogelijk anderen deze te laten invullen, zowel motorrijders als niet motorrijders cq. automobilisten.

Klik op de onderstaande link, vul je/een e-mailadres in en beantwoord de vragen zodat ik een mooie en zinnige afstudeerscriptie kan schrijven.

Enquête "Motorrijders en Automobilisten in de file"

NB: Mocht je zelf ooit met de motor betrokken zijn geweest in een file-ongeval zou je me dan een mail willen sturen of dat aangeven in de enquête.

Iedereen alvast heel erg bedankt!!! :W

Done!
 
Zo, alstublieft :)
Ik miste alleen de optie: grootlicht bij vraag 24 :?
Heb nu maar gekozen voor alarmlichten, terwijl ik die niet heb :+
 
Helemaal top allemaal. Ik krijg nog een zware dobber aan het verwerken van alles!

En wat betreft de uitslag.. tja ik ga m'n best doen zodra ik denk dat ik genoeg ingevulde enquête's heb dus nog even geduld!! Het is niet mijn enige dagelijkse bezigheid helaas ;)

Zo, alstublieft :)
Ik miste alleen de optie: grootlicht bij vraag 24 :?
Heb nu maar gekozen voor alarmlichten, terwijl ik die niet heb :+
Grootlicht tja ehh had ook nog een optie geweest maar mag officieel niet gevoerd worden (en komt ook niet als optie voor in de gedragscode ;) )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan