Enquête Pinlock voor afstudeerstudent

Status
Niet open voor verdere reacties.

JellePinlock

Rookie
24 apr 2019
3
0
Goedemorgen!

Mijn naam is Jelle Mebus en ik ben momenteel bezig met het afstuderen van mijn HBO-opleiding Commerciële Economie.
Mijn afstudeeropdracht doe ik voor een bedrijf genaamd: 'Pinlock', hopelijk een bekende voor velen van jullie!

Namens Pinlock ben ik bezig met een gebruikerstevredenheidsonderzoek, deze middels een enquête. Ik heb hier ongeveer 400 respondenten voor nodig. Bent u een motorrijder, of kent u er 1? Dan is dus ook uw hulp is van groot belang!

Ik zou het erg op prijs stellen als u een kleine 5 minuten de tijd kan nemen om mij als student op weg te helpen naar mijn HBO-diploma, zodat ik deze zomer in kan gaan als beginnend professional!
https://nl.surveymonkey.com/r/PINLOCK

Mijn dank is groot! Als er vragen zijn, kunt u mij altijd een privé bericht sturen. Allen een fijne dag toegewenst en nogmaals bedankt!
 
Ik heb hem ingevuld. Als ik nog mag reageren op de vragenlijst zelf...
Ik miste op meerdere momenten de optie 'anders / niet van toepassing' of ruimte om zelf (extra) input te geven.
Over het algemeen heb ik geen behoefte aan iets in typen maar op 2 plaatsen heb ik deze keer wel behoefte gehad.

Denk aan vragen over ervaring met iets. Is het gemakkelijk Ja / Nee. Ja hoeft nog niet te betekenen dat ik niet 3x heb moeten doen voor het goed paste.
En waarom ben ik wel/niet tevreden met het zichtbereik?

Succes met je afstuderen, ik hoop dat je wat hebt aan de feedback (en de enquete)
 
Ik heb hem ingevuld. Als ik nog mag reageren op de vragenlijst zelf...
Ik miste op meerdere momenten de optie 'anders / niet van toepassing' of ruimte om zelf (extra) input te geven.
Over het algemeen heb ik geen behoefte aan iets in typen maar op 2 plaatsen heb ik deze keer wel behoefte gehad.

Denk aan vragen over ervaring met iets. Is het gemakkelijk Ja / Nee. Ja hoeft nog niet te betekenen dat ik niet 3x heb moeten doen voor het goed paste.
En waarom ben ik wel/niet tevreden met het zichtbereik?

Succes met je afstuderen, ik hoop dat je wat hebt aan de feedback (en de enquete)

Dank voor de feedback allereerst! Daarnaast mijn dank voor de tijd die je hebt genomen om de enquête in te vullen, hier help je me erg mee!
Zo ver de mogelijkheden om nog input te geven; wegens de lengte van de enquête is ervoor gekozen om zo min mogelijk "extra" toevoegingen te geven, omdat vaak mensen afhaken naarmate de lengte van de enquête.

Mocht je nog vragen hebben, kan je altijd contact opnemen met info@pinlock.com, waar wij je zo snel en goed mogelijk te woord proberen te staan!
 
Beetje beperkte enquete. Te beginnen met het type motorrijder woon/werk, recreatief of beiden. Woon/werk doe ik te voet, maar ik heb geen auto dus ik ben ook niet alleen een recreatieve rijder.

En belangrijker, net als @Atacama had ik de behoefte meer info te geven, in dit geval waarom ik geen Pinlock meer gebruik. Pinlock werkt prima als je met een droge helm in de regen terecht komt. Maar als het echt lang regent, of je helm is nog nat van een eerdere regenrit komt er uiteindelijk toch vocht tussen de Pinlock en het vizier terecht, waardoor het gaat beslaan en dat vocht krijg je er alleen maar uit door de Pinlock te verwijderen en de hele zooi weer te laten drogen. Tijdens het rijden kun je er niets aan doen. Voor mij dus de keuze om het vizier goed schoon te houden (scheelt ook veel in aandampen). En op het moment dat het beslaat veeg ik wel een paar keer met mijn vinger het vizier weer schoon van binnen. Veiliger dan een Pinlock.
 
Dank allen tot dusver! Gaat rap, met dit tempo komen we er!
Als er vragen zijn kan je mij ook altijd een bericht persoonlijk doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan