Enquête voor de monteurs

  • Onderwerp starter Anoniempje55
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje55

Guest
Beste netwerk,

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar het werven van monteurs door middel van employer branding. Hiervoor ontvang ik graag input om het social media gebruik van de monteurs in kaart te brengen. Ook wordt er naar de wensen en behoeften gevraagd, die de monteur heeft tegenover bedrijven en werkgevers.

De enquête duurt een 5 minuten. Ben jij monteur of ken jij een monteur? Het invullen of delen van de enquête wordt erg gewaardeerd!

Alvast bedankt!

https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_4TTxg1T1bq7fFSB
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste netwerk,

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar het werven van monteurs door middel van employer branding. Hiervoor ontvang ik graag input om het social media gebruik van de monteurs in kaart te brengen. Ook wordt er naar de wensen en behoeften gevraagd, die de monteur heeft tegenover bedrijven en werkgevers.

De enquête duurt een 5 minuten. Ben jij monteur of ken jij een monteur? Het invullen of delen van de enquête wordt erg gewaardeerd!

Alvast bedankt!

Volgens mij en ik kan me vergissen, ik heb er tenslotte niet voor geleerd, moet je eerst toestemming vragen aan de forum Hauptmänner voor je een lijst als deze hier neerplempt.
 
65b77b3648de8430be8741073ccba23a.jpg


:+
 
Jonges jonges jonges, dit snoetje zoekt gewoon naar de gouden formule om monteurs te werven, daar waar “recruiters“ falen om monteurs in beweging te krijgen en dus hele dikke bonussen mislopen voor vijf minuten werk, zoekt zij dus naar de toverspreuk.
Ik hoef die enkutte niet in te vullen, het antwoord is simpel.

geen dikke bonussen voor werving en selectie maar steek dat geld in de monteur.

ophoere.
 
Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar het werven van monteurs door middel van employer branding. Hiervoor ontvang ik graag input om het social media gebruik van de monteurs in kaart te brengen.
Wat staat hier nou? :?

Tis dat je je foto er bij hebt, kan je op een beste respons rekenen..
Welkom op dit testeron forum, zolang de mods niks zien blijft je link staan


[edit] en toen las spuit ellef pas het topic door :+... IBTL :P [/edit]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan