Enquête voor de monteurs

  • Onderwerp starter Anoniempje55
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
60 reacties en niet een waar zij wat aan heeft. En zij heeft zo'n vriendelijk gezicht.

251679.jpg
Klopt niet, er staat minimaal 1 studie-adviesje tussen, en die conversion rate 8-) is al beter dan wat je als HR-dame gemiddeld via social media uitricht ... aldus, supernuttig topique dit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het uitgelegd Han...
Frederieke is meer dan welkom, alleen haar entree is niet de juiste voor op MF
Klopt, het had beter geweest als zij eerst eens even flink had rondgekeken om er achter te komen wat de beste aanpak is hier.

Maar ik zit in het beheer van een forum waar ze veel harder zou zijn aangepakt, iets met cupmaat enzo, dus eigenlijk zit zij hier redelijk comfortabel.
En als er nu ook nog mensen haar enquete gaan invullen wordt zij best wel blij hier.
 
Klopt, het had beter geweest als zij eerst eens even flink had rondgekeken om er achter te komen wat de beste aanpak is hier.

Maar ik zit in het beheer van een forum waar ze veel harder zou zijn aangepakt, iets met cupmaat enzo, dus eigenlijk zit zij hier redelijk comfortabel.
En als er nu ook nog mensen haar enquete gaan invullen wordt zij best wel blij hier.

Monteurs....... :+
 
Klopt, het had beter geweest als zij eerst eens even flink had rondgekeken om er achter te komen wat de beste aanpak is hier.

Maar ik zit in het beheer van een forum waar ze veel harder zou zijn aangepakt, iets met cupmaat enzo, dus eigenlijk zit zij hier redelijk comfortabel.
En als er nu ook nog mensen haar enquete gaan invullen wordt zij best wel blij hier.

Niks mis met een goed ingevulde cupmaat C. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan