Enquête voor de monteurs

  • Onderwerp starter Anoniempje55
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, aan het werk dan maar ... :+;)

full



Beter zo???
 
Ik ben monteur, maar ik heb geen zin om de enquête in te vullen en doe ook niet aan Sociale media.

In plaats daarvan zal ik hier mijn motivatie geven:

Voor service en garantie ben ik op vakantie.
Voor sex en plezier ben ik er binnen een kwartier.

*D
En: Om klachten over de service te voorkomen hebben we besloten geen service meer te verlenen
 
Denk dat dit topic toch minstens een weekbannetje of 4, 5 tot gevolg heeft

Dat dit topic nog niet gesloten is. _O- Niemand zin gehad om 't te melden zeker? ;)
Maar als die weekbans doorgaan kunnen de buren het nog druk krijgen van de week.


Ja maar ja maar...aan wie moet ik dan me niewe spullies late showe?
me koplamp, me teller? Wie o wie?
Zie mijn antwoord aan Rob RD.
 
Beste netwerk ... employer branding ... social media ... monteurs ... wensen ... behoeften ... bedankt!
OK, de vraag was of en hoe je d.m.v. employer branding via social media het beste monteurs kunt werven. Lekker agile, lekker innovative, hoera. Ik zal even een korte objectieve samenvatting geven, want dat maakt de studie lekker makkelijk.

Aldus:

Monteurs houden niet van engelse termen, maar spreken latijns, en ook hun moerstaal, dus kennelijk is de moerstaal van monteurs latijns. Monteurs willen salaris, bonus en tetten. Mensen die monteurs kennen willen ook tetten, maar zien voor monteurs liever een malusregeling. Iedereen houdt van aangebrande kip, met of zonder bier erin, er is iets met Lucy S., en een smurf, en 1 monteur.

Nou, dat was het wel, mooie score, toch?

Oja, en wat we verder nog geleerd hebben: iedereen op motor-forum blijft steeds lekker on-topic *O*
 
Laatst bewerkt:
OK, de vraag was of en hoe je d.m.v. employer branding via social media het beste monteurs kunt werven. Lekker agile, lekker innovative, hoera. Ik zal even een korte objectieve samenvatting geven, want dat maakt de studie lekker makkelijk.

Aldus:

Monteurs houden niet van engelse termen, maar spreken latijns, en ook hun moerstaal, dus kennelijk is de moerstaal van monteurs latijns. Monteurs willen salaris, bonus en tetten. Mensen die monteurs kennen willen ook tetten, maar zien voor monteurs liever een malusregeling. Iedereen houdt van aangebrande kip, met of zonder bier erin, er is iets met Lucy S., en een smurf, en 1 monteur.

Nou, dat was het wel, mooie score, toch?
Noem je me nou weer een smurf godverdegodver?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan