Enquete electric cooling fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank66

Rookie
25 jun 2013
6
0
Didam
Ik verzamel informatie over verschillende typen elektrische koel ventilatoren voor motorfietsen.
Info betreft: Merk motorfiets, Type motorfiets, Bouwjaar, Merk Koelventilator, Typenummer koelventilator.

Beschikt U over deze informatie, vul dan graag onze enquête formulier in op:
Hartelijk dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als de fan is vervangen of nog word vervangen dan is het nummer te zien op de oude of de nieuwe fan.
Bij de meeste fans staat het nummer op de fan.
Er zijn al een aantal reacties binnen gekomen waarvoor hartelijk dank.
 
Laatst bewerkt:
2757147-ibtl00183f.jpg
 
ach kom op jongens...............hij zoekt die info voor zijn webshop zodat hij er wat aan kan verdienen.....en daar vraagt hij jullie hulp voor, wat is daar nu mis mee, anders moet hij het zelf uitzoeken !
dus iedereen met pen en papier in de aanslag zijn kuipwerk demonteren, zodat hij zijn info heb. paar uurtjes werk.

PS alleen voor frank ff wachten en dit topic stroomt over van de info, te danken aan mij uiteraard.
mijn giro no: 3257496
 
ach kom op jongens...............hij zoekt die info voor zijn webshop zodat hij er wat aan kan verdienen.....en daar vraagt hij jullie hulp voor, wat is daar nu mis mee, anders moet hij het zelf uitzoeken !
dus iedereen met pen en papier in de aanslag zijn kuipwerk demonteren, zodat hij zijn info heb. paar uurtjes werk.

PS alleen voor frank ff wachten en dit topic stroomt over van de info, te danken aan mij uiteraard.
mijn giro no: 3257496
Aangenaam mevrouw G. de Rooy.
 
ach kom op jongens...............hij zoekt die info voor zijn webshop zodat hij er wat aan kan verdienen.....en daar vraagt hij jullie hulp voor, wat is daar nu mis mee, anders moet hij het zelf uitzoeken !
dus iedereen met pen en papier in de aanslag zijn kuipwerk demonteren, zodat hij zijn info heb. paar uurtjes werk.

PS alleen voor frank ff wachten en dit topic stroomt over van de info, te danken aan mij uiteraard.
mijn giro no: 3257496

Enkele moderators hiero,doen anders ook aan verkapte reclame O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan