Enquete!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wizard0

Rookie
21 feb 2011
2
0
Mede motor fanaat,

in het kader van een project op school moeten wij een product
bedenken. Ons idee heeft betrekking op de richtingaanwijzer met als achterliggende gedachte dat deze wel eens wordt vergeten uit te zetten.

Om na te gaan of een product nodig is moet men echter
marktonderzoek doen. Dit kan men op verschillende manieren doen, zoals
onder andere het uitgeven van een enquete.

Ik hoop dat u bereid bent om mijn enquete in te vullen, hiermee kunnen
wij namelijk op school verder werken aan ons idee.

Met vriendelijke groeten,

Wizard0

Klik hier voor de enquete
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat bestaat toch al? Op mijn motor is via de computer in te stellen na hoeveel meter of na hoeveel tijd de richtingaanwijzer uit gaat. Ook zonder computer is dit al in werking geweest. Zie bijv. de oude V-Max.
 
Uhhhh

"Denkt u dat er naast het knipperlicht in uw dashboard een extra functie nodig is om aan te geven dat uw knipperlicht nog aan staat? * en dan NEE "

Waarom moet ik dan als nog minimaal 10€ uitgeven? Ik wil 0€ uitgeven want ik hoef geen optie, als je aan het rijden bent merk je dat klaar. Hoef geen BMW die vanzelf uitgaat. Zo moeilijk is dat knopje indrukken niet.
 
Ingevuld! Succes met je onderzoek.

@ de rest: in plaats van aangeven dat dit er al is, help je de TS er waarschijnlijk meer mee om die paar vragen even in te vullen. Hup!
 
Laatst bewerkt:
Ingevuld! Succes met je onderzoek.

@ de rest: in plaats van aangeven dat dit er al is, help je de TS er waarschijnlijk meer mee om die paar vragen even in te vullen. Hup!

Ik ben best bereid om TS te helpen maar ik kan hem niet afmaken omdat ik geen geld wil uitgeven omdat ik geen last heb van dit probleem. 8-)
 
Dat bestaat toch al? Op mijn motor is via de computer in te stellen na hoeveel meter of na hoeveel tijd de richtingaanwijzer uit gaat. Ook zonder computer is dit al in werking geweest. Zie bijv. de oude V-Max.
:Y precies 300 meter en de knippertjes gaan uit.....

Desalniettemin, zo'n zoemertje is ook wel leuk.....

Daarom heb ik er net 2 besteld bij Louis.de voor €4,95 / st.



Enquete wel gewoon ingevuld natuurlijk *O*
 
Laatst bewerkt:
Gebruikersnaam:
wizard0
Gebruikers nummer:
107445
Echte naam:
Mark
Geboortedatum:
dinsdag 26 januari 1993
Geslacht:
Man
Banaanscore™:
0,0%
Donateur:
Nee

[-] Statistieken:

Laatste bezoek:
dinsdag 22 februari 2011 15:24 (11 minuten geleden)
Laatste actie:
logout/all
Aantal berichten geplaatst:
2
Gemiddeld aantal berichten per dag:
2,00
Tijd besteed op dit forum:
12 minuten
Geregistreerd op:
maandag 21 februari 2011 17:03 (22 uren geleden)

[-] Snelkoppelingen:


Ik kijk later wel eens weer in dit topic :W
 
Mede motor fanaat,

in het kader van een project op school moeten wij een product
bedenken. Ons idee heeft betrekking op de richtingaanwijzer met als achterliggende gedachte dat deze wel eens wordt vergeten uit te zetten.

Om na te gaan of een product nodig is moet men echter
marktonderzoek doen. Dit kan men op verschillende manieren doen, zoals
onder andere het uitgeven van een enquete.

Ik hoop dat u bereid bent om mijn enquete in te vullen, hiermee kunnen
wij namelijk op school verder werken aan ons idee.

Met vriendelijke groeten,

Wizard0

Klik hier voor de enquete

*O*


Leuk man... al die enquetes..
 
Uhhhh

"Denkt u dat er naast het knipperlicht in uw dashboard een extra functie nodig is om aan te geven dat uw knipperlicht nog aan staat? * en dan NEE "

Waarom moet ik dan als nog minimaal 10€ uitgeven? Ik wil 0€ uitgeven want ik hoef geen optie, als je aan het rijden bent merk je dat klaar. Hoef geen BMW die vanzelf uitgaat. Zo moeilijk is dat knopje indrukken niet.

ingevuld,

trouwens, Freakie, laatste vraag is optioneel, je hoeft het niet in te vullen. Het zou wel beter zijn als het antwoord uitgebreid met de optie NVT.
 
Ook ingevuld.

Mijn eerste motor was een honda cb 550 four uit 1976, die had naast een indicator naast de tellers ook een irritant piepje dat meedeed met de knipperlichten (dan vergat je het nooit).

Heel kort door de bocht, een knipperlichtherinner-iets was er al in de tijd dat motorfietsen nog niet eens fatsoenlijke remmen hadden.
 
Geen behoefte aan, ik zet de knipper zelf wel uit. Wil er dus niets aan uitgeven. In de auto zit zo'n 'slimme' knipper, ik vind het vreselijk onhandig, bijvoorbeeld als je op een rotonde links gaat: zodra je de rotonde opdraait gaat je knipper uit :X
 
Geen behoefte aan, ik zet de knipper zelf wel uit. Wil er dus niets aan uitgeven. In de auto zit zo'n 'slimme' knipper, ik vind het vreselijk onhandig, bijvoorbeeld als je op een rotonde links gaat: zodra je de rotonde opdraait gaat je knipper uit :X

idd, als je dan ook nog 's een telefoon vast houdt is het helemaal niet te doen.








:+
 
idd, als je dan ook nog 's een telefoon vast houdt is het helemaal niet te doen.








:+

Terwijl je een hamburger in je gezicht duwt terwijl je met je knie de bocht inzet en met je elleboog probeert hem een versnelling terug te zetten. Inderdaad, ik herinner me weer waarom ik 40 lessen over m'n auto examen gedaan heb ;)
 
Wat als je nou geen richtingaanwijzer hebt? :o
Mijn hand doe ik dan toch graag weer aan het stuur. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan