enwquete over motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucasarends55

Rookie
21 jan 2019
9
1
hoi. ik volg een opleiding tot motortechnicus en moet hiervoor een enquete maken. ik heb hiervoor 10 vragen opgesteld :
  • Hoeveel bent u bereid om gemiddeld aan een goed lopende en goed onderhouden motorfiets te besteden ?
  • Bij wat voor type motorfiets ligt bij u de voorkeur? ( sport, chopper, tour, etc.)
  • Is de ontwikkeling van elektrische motorfietsen erg belangrijk voor u ? ( ja/nee)
  • Op een schaal van 1 tot 10, hoe belangrijk vind u het vermogen of de cilinderinhoud van de motor?
  • Hoe veel bent u bereid om te betalen voor de gemiddelde helm ?
  • Hoe belangrijk vind u het om producten van bekende merken te kopen? Denk hierbij aan motorolie, poetsproducten, ( motul of wd40 zijn voorbeelden van “bekende merken”)
  • Waarom rijdt u op een motor ?
  • Zou u geïnteresseerd zijn om in een motorclub/bende te zitten ( ervan uitgaand dat u daar nog niet in/bij zit)
  • Gaat u naar veel motor gerelateerde evenementen? ( TT Assen, motormeet, beurzen,)
  • Hoeveel geld denkt u kwijt te zijn aan motoren in het algemeen door uw hele leven heen ?
zou u deze vragen alstublieft willen beantwoorden? het zou me erg helpen
bij voorbaat dank en mvg
 
hoi. ik volg een opleiding tot motortechnicus en moet hiervoor een enquete maken. ik heb hiervoor 10 vragen opgesteld :
  • Hoeveel bent u bereid om gemiddeld aan een goed lopende en goed onderhouden motorfiets te besteden ?

    ....Hangt van m’n budget af op dat moment, de ene keer is dat meer dan de andere.
  • Bij wat voor type motorfiets ligt bij u de voorkeur? ( sport, chopper, tour, etc.)

    Geen voorkeur.

  • Is de ontwikkeling van elektrische motorfietsen erg belangrijk voor u ? ( ja/nee)

    Nee, niet echt
  • Op een schaal van 1 tot 10, hoe belangrijk vind u het vermogen of de cilinderinhoud van de motor?

    Heel belangrijk want het aantal cc’s X Pk’s = lengte en omvang van m’n lul
  • Hoe veel bent u bereid om te betalen voor de gemiddelde helm ?

    Voor een gemiddelde helm niet zoveel maar voor een goede wel iets meer.
  • Hoe belangrijk vind u het om producten van bekende merken te kopen? Denk hierbij aan motorolie, poetsproducten, ( motul of wd40 zijn voorbeelden van “bekende merken”)

    Die heb ik toevallig beide niet, grappig...
  • Waarom rijdt u op een motor ?

    Zie opmerking over penis

  • Zou u geïnteresseerd zijn om in een motorclub/bende te zitten ( ervan uitgaand dat u daar nog niet in/bij zit)

    M’n leven is al meer dan genoeg een bende, en m’n gezin ook dus ja en ben ik al.
  • Gaat u naar veel motor gerelateerde evenementen? ( TT Assen, motormeet, beurzen,)

    Ik denk ondergemiddeld
  • Hoeveel geld denkt u kwijt te zijn aan motoren in het algemeen door uw hele leven heen ?

    Vraag dat maar wanneer mijn leven beëindigd is. Is nu niks van te zeggen
zou u deze vragen alstublieft willen beantwoorden? het zou me erg helpen
bij voorbaat dank en mvg
Alstublieft.
 
  • Hoeveel bent u bereid om gemiddeld aan een goed lopende en goed onderhouden motorfiets te besteden ?
    • Maximaal 3000€
  • Bij wat voor type motorfiets ligt bij u de voorkeur? ( sport, chopper, tour, etc.)
    • Alles wat rijd en géén chopper of scooter is (en ook geen 3wieler behalve de Niken dan)
  • Is de ontwikkeling van elektrische motorfietsen erg belangrijk voor u ? ( ja/nee)
    • Nee want ik ben geen environmentalist
  • Op een schaal van 1 tot 10, hoe belangrijk vind u het vermogen of de cilinderinhoud van de motor?
    • 10.35
  • Hoe veel bent u bereid om te betalen voor de gemiddelde helm ?
    • een gemiddelde prijs
  • Hoe belangrijk vind u het om producten van bekende merken te kopen? Denk hierbij aan motorolie, poetsproducten, ( motul of wd40 zijn voorbeelden van “bekende merken”)
    • Redelijk, behalve als het in de action goedkoper te vinden is.
  • Waarom rijdt u op een motor ?
    • Omdat ik het kan
  • Zou u geïnteresseerd zijn om in een motorclub/bende te zitten ( ervan uitgaand dat u daar nog niet in/bij zit)
    • Nooit van mijn leven
  • Gaat u naar veel motor gerelateerde evenementen? ( TT Assen, motormeet, beurzen,)
    • Nooit van mijn leven
  • Hoeveel geld denkt u kwijt te zijn aan motoren in het algemeen door uw hele leven heen ?
    • Ik ben nog niet dood dus kan je dat nog niet weten
Best maar eens op feesboek je enquete posten (en in een google forms!) want hier ga je vrij nutteloze antwoorden krijgen waar je niets aan hebt.
 
  • Hoeveel bent u bereid om gemiddeld aan een goed lopende en goed onderhouden motorfiets te besteden ?
    • Maximaal 3000€
  • Bij wat voor type motorfiets ligt bij u de voorkeur? ( sport, chopper, tour, etc.)
    • Alles wat rijd en géén chopper of scooter is (en ook geen 3wieler behalve de Niken dan)
  • Is de ontwikkeling van elektrische motorfietsen erg belangrijk voor u ? ( ja/nee)
    • Nee want ik ben geen environmentalist
  • Op een schaal van 1 tot 10, hoe belangrijk vind u het vermogen of de cilinderinhoud van de motor?
    • 10.35
  • Hoe veel bent u bereid om te betalen voor de gemiddelde helm ?
    • een gemiddelde prijs
  • Hoe belangrijk vind u het om producten van bekende merken te kopen? Denk hierbij aan motorolie, poetsproducten, ( motul of wd40 zijn voorbeelden van “bekende merken”)
    • Redelijk, behalve als het in de action goedkoper te vinden is.
  • Waarom rijdt u op een motor ?
    • Omdat ik het kan
  • Zou u geïnteresseerd zijn om in een motorclub/bende te zitten ( ervan uitgaand dat u daar nog niet in/bij zit)
    • Nooit van mijn leven
  • Gaat u naar veel motor gerelateerde evenementen? ( TT Assen, motormeet, beurzen,)
    • Nooit van mijn leven
  • Hoeveel geld denkt u kwijt te zijn aan motoren in het algemeen door uw hele leven heen ?
    • Ik ben nog niet dood dus kan je dat nog niet weten
Best maar eens op feesboek je enquete posten (en in een google forms!) want hier ga je vrij nutteloze antwoorden krijgen waar je niets aan hebt.
bedankt ! ik kan hier ook niet veel mee natuurlijk ( zoals je wist). het punt is mij nu duidelijk. het gaat hier waarschijnlijk niet echt lukken om een goede enquete te krijgen. Bedankt voor de hulp !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan