Eprom RSV mille 2001 race

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Heeft iemand misschien ervaring met een race eprom van een RSV mille 2001 in comninatie met een vervangingsdemper en hoe dit bevalt? Ik ben benieuwd want ik wil mijn eprom aanpassen als het veel scheelt.Rijdt er toevallig ook iemand rond met een kleiner voortandwiel en of dit bevalt.16 tanden ipv 17
 
Als je de race eprom en race demper erop heb zitten en ook nog de begrenzer (vernauwing) uit de luchtfilterhuis verwijderd heb je meer dan 125 pk op het achterwiel.

Hij is duidelijk een stuk sterker vooral in het middengebied.
Het is absoluut een aanrader


(die vernauwing kan je er gewoon met de hand aftrekken. Als je je filter eruit haalt zie je hem zo zitten.)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb met een dubbelcarbon uitlaat al zo\'n 129 PK aan het achterwiel.Alleen met race eprom zou het nog beter kunnen en hij zou beter lopen vooral omdat de standaard eprom niet is afgestemd op een andere uitlaat.Ik zoek mede eigenaren die deze aanpassing al gepleegd hebben en ook het tandwiel.Kijken wat hun ervaring is.
 
een vriend van mij heeft een 2001 Mille, met een andere eindemper en natuurlijk zijn de restrictors eruit.

Hij heeft pas de eeprom geplaatst, en vertelde dat die duidelijk verschil merkte.

Maar hij vertelt ook dat die wheelies kan maken, heb het alleen nog steeds niet gezien.

Heeft wel nog steeds standaard tandwielen.
 
Ik heb met een dubbelcarbon uitlaat al zo\'n 129 PK aan het achterwiel.Alleen met race eprom zou het nog beter kunnen en hij zou beter lopen vooral omdat de standaard eprom niet is afgestemd op een andere uitlaat.Ik zoek mede eigenaren die deze aanpassing al gepleegd hebben en ook het tandwiel.Kijken wat hun ervaring is.

en nog meer herri op die rondweg maken zekerrrrr.
hehe cia wij zijn al weer geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan