Er af gaan.....

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Een echte off road rijder gaat er zo nu en dan hard af.. Zo'n moment had ik dus vandaag ook.. Vandaag zeer serieus afgestapt in het mulle mulle zand. Ik had gehoord dat je sneller door het mulle zand moest. Dat maakt het rijden makkelijker. Je lift de fiets een beetje en je gaat dan over de toplaag. Met die gedachte ging ik over de anderhalf tot twee meter hoge hobbels. Tot ik dus op mijn voorwiel lande.... Vol met de zak geland op het stuur..... AUWWWW.... omdat ik zeer ongelukkig lag als een oud wijf de nieuwe 450 opgetild en ik dacht haar tegen de boom te zetten. Die heeft ze nooit gehaald... direct van de baan de 450 neer gegooit en de broek uit getrokken. Eerst even kijken of alles er nog aan zat. Sta je daar te jodelen met de broek op de knieen..... Nee, ik had het niet breed. Dat de klap oke was zag ik ook aan de helm. Van de klep ben ik 1 schroef compleet met schroefdraad kwijt.

Ik heb nu een lul als een smurf, niet zo klein maar wel zo blauw... Bel je je meisje met dit verhaal... weet je wat ze zegt.. Geeft niet hoor schat ben toch al zwanger van je.... Ik ook van jou hoor.....


Het ging zo hard.. zelfs mijn broek zit geen stiksel meer in op de klote...

:)
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

Nee, we zullen niet om pikkie... uhh piccies gaan roepen. :+

[me]N!co zit hier een beetje stijfjes van het koprolletje vanmiddag in het zand...[/me]
 
vrouwen -O-

maargoed, eraf gaan is klote, ik weet het. Geen ene keer geheel zonder pijn.

Laat ze er maar even heel voorzichtig mee zijn, sterkte ermee
 
Ik hoop het, nu mag ze er niet eens naar blazen... ;)


Maar heeft niemand een mooie of road crash te vertellen? Daar geloof ik niets van.

:)

Ja, N!co heeft het gezien toen ik van de DR af stuiterde. Was door teveel veervoorspanning (achter) waardoor de achterkant vliegles kreeg op een lang knippenpad. De knippen werden steeds iets hoger en de motor sprong van achter naar links en rechts, steeds een stukkie verder.. Toen ben ik helaas onvrijwillig afgestapt met als resultaat een (waarschijnlijk) geknesude schouder die twee maanden heeft zeer gedaan en een paar tanden door mijn lip. Motor heeft een paar schaafplekken, maar dat viel echt alles mee... Viel met iets van 60-70 km/h, dacht ik... Heb het plekkie pas nog aangewezen aan Rubberfreter toen we de Hart van Brabantrit reden.
 
haha, ben ik blij dat ik vanmiddag alleen vast zat in de blub!
Had beter terug kunnen rijden over het droge zand ipv denken een shortcut te nemen vanwege een afgesloten hek... liever vast in de blub dan een blauwe piel :X :)
 
Maar heeft niemand een mooie of road crash te vertellen? Daar geloof ik niets van.

Sorry, ik val de laatste tijd maar bar weinig. Het vele oefenen begint zichzelf terug te betalen.

Nou zal je zien dat ik volgende week mijn rug breek... '(
 
Oefff ik leef met je mee,Beterschap!!
'k heb zelf ooit ook eens een beste klapper op m'n stuur gemaakt(en nu word het smakelijk :) )
Nadat ik minutenlang bij had liggen komen van de pijn naar huis gegaan om te douchen
Nou die onderbroek ging niet uit en ik voelde een stekende pijn bleek dattie vast zat AAARRG het bloed was al lekker opgedroogd
Toen de boel los geweekt en ontdekte ik de afdruk van een bout op m'n gereedschap

Maar ook met jou komt het vast wel weer goed,STERKTE!!
 
Een sprong eindigen met een stoppie in het mulle zand? :X Niet echt slim. ;)


Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Telkens kleine sprongetjes over de top van een zandheuvel van 2 meter hoog. De laatste poging veels te hard aan komen rijden om vervolgens ver over de heuvel te springen.

Het moment dat ik in de lucht hang zal ik niet snel vergeten. Er gaat dan verdomd veel door je heen. Ik keek neer op een maat die met open mond naast de heuvel stond toe te kijken. En ik dacht nog "Dit gaat pijn doen maar het uitzicht is geweldig". :Y

Vervolgens stort ik 2 meter omlaag en land met een doodssmak met beide wielen tegelijkertijd op de grond. Ik zak zover door de vering heen dat de onderkant van het motorblok de grond raakt (hard) en de achterremklauw zich in m'n uitlaat boort. (Motor weegt 160 kilo en ik zelf 95 kilo)

Ik stort met weinig finesse met beide knieen op de tank en val voorover van m'n motor. Reslutaat: deuken in mijn tank, uitlaat en ego. Grote litteken op onderbeen en 2 weken lang rondlopen als een manke nelis.

Daarna toch een beetje angst gekregen betreft het springen. B|
 
Doe ik er toch goed aan alleen over vlakke stukken zand hard te gaan :X

beterschap voor je familiejuwelen/klokkenspel :o
 
Een sprong eindigen met een stoppie in het mulle zand? :X Niet echt slim. ;)


Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Telkens kleine sprongetjes van een zandheuvel van 2 meter hoog. De laatste poging veels te hard aan komen rijden om vervolgens ver over de heuvel te springen.

Het moment dat ik in de lucht hang zal ik niet snel vergeten. Er gaat dan verdomd veel door je heen. Ik keek neer op een maat die met open mond naast de heuvel stond toe te kijken. En ik dacht nog "Dit gaat pijn doen maar het uitzicht is geweldig". :Y

Vervolgens stort ik 2 meter omlaag en land met een doodssmak met beide wielen tegelijkertijd op de grond. Ik zak zover door de vering heen dat de onderkant van het motorblok de grond raakt (hard) en de achterremklauw zich in m'n uitlaat boort. (Motor weegt 160 kilo en ik zelf 95 kilo)

Ik stort met weinig finesse met beide knieen op de tank en val voorover van m'n motor. Reslutaat: deuken in mijn tank, uitlaat en ego. Grote litteken op onderbeen en 2 weken lang rondlopen als een manke nelis.

Daarna toch een beetje angst gekregen betreft het springen. B|
Ah, het 'i can see my house from here' gevoel.....een heel dubbel gevoel...veel filmpjes over gezien op het net.
 
Ik moet dus blij zijn dat mijn stuur alleen maar ik me ribben stond afgebeeld geloof ik.... :+

Beterschap!


Enne, de KTM heeft nix zeker? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan