Er even tussenuit: Naar Hoevelaken

Dampkring

Die hard MF'er
30 okt 2003
387
0
Lekkerkerk
Goedemorgen allemaal,

Dit weekend ga ik met het vrouwtje op pad naar Hoevelaken. Het liefst was ik naar Utrecht gegaan, maar het mag niet zo zijn.

Anyway, we zijn er nog niet uit of we met de motor gaan of met ander vervoer, maar als we met de motor gaan dan zou ik daar best wel een tourtochtje willen maken. Omgeving Hoevelaken dus. Ben er zelf totaal niet bekend, dus hulp is nodig.

Wellicht dat iemand nog een route heeft liggen die hij wil delen, of dat er voor zaterdag een tourtje gepland staat waaraan wij zouden kunnen deelnemen.

Mochten we niet met de motor gaan dan doen we het per trein. Wellicht dat ik ergens in de buurt een fiets kan huren zodat we toch nog een beetje van de omgeving kunnen genieten. Als iemand daar nog een adresje voor heeft hou ik me ook aanbevolen.

Alvast bedankt en de groeten,
Dampkring
 
Hmmm, niets te doen daar zeker rond Hoevelaken. Behalve dan zeker het klaverblad o.i.d.

Nou ja, niets aan te doen. Dan wordt het gewoon een heerlijk rustig weekend. :Z

Groeten,
Dampkring
 
Zeg dat dan joh!! :+
Ik heb geen kant en klare routes voor je, maar als je leuke slingerweggetejes wilt rijden moet je vanuit Hoevelaken richting Zwartebroek rijden en vanaf daar eeeehhh... waar de wind je heen brengt ofzo...

De kleine plaatsjes gewoon aanhouden, Scherpenzeel, Renswoude, Achterveld, Veenendaal enz. enz. Anders eerst ff op de kaart kijken, er zijn zat leuke routes in de buuurt iig!

Succes en veel plezier! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan