Er is hoop voor de Bulldog

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Als je MCN moet geloven is de Bulldog eenvoudig naar 80 pk te brengen.

Yamaha’s relatively sedate 65bhp Bulldog can be turned into a feisty 80bhp bike for less than £100.

Herts dealer Motorcycles and Moore say a simple mod, involving the removal of a washer, allows the throttle to open 100 per cent, compared to the standard 60 per cent.

But they do point out that the mod could invalidate your warranty. You should let your insurance company know.

Met de looks zit al goed en met 80 V-twin pk\'s moet je ook aardig uit de voeten kunnen komen. Met 65 pk is ie een beetje underpowered.
 
Je zou eens in de Franse motorbladen moeten kijken wat ze allemaal al met de Bulldog uitgevreten hebben, wat een waanzinnige creaties hebben ze daar al klaar staan, getuned en wel!! Helemaal carbon en aluminium caferacer stijl.
 
En weer weet ik er niks van he, wat is dat toch, volgens mij ben ik een ouwe zak aan het worden \ '(
 
Je zou eens in de Franse motorbladen moeten kijken wat ze allemaal al met de Bulldog uitgevreten hebben, wat een waanzinnige creaties hebben ze daar al klaar staan, getuned en wel!! Helemaal carbon en aluminium caferacer stijl.

FOTOOOOOS!!!! SCANNEN!!!!
(of ff zoeken met google bogarde)
 
Dit topic ging over de Yamaha Bulldog, de motor op de foto heet gewoon Bulldog, is een Viragoblok vlgs mij. Heeft vorig jaar ( of alweer 2 jaar geleden ) de eerste prijs gewonnen bij de Big Twin MotorSale.

Enne...m'n scanner is kapot, zal eens op m'n werk kijken of ik wat foto's kan scannen van die Franse bladen.
 
Sohee,die foto kwam ik ergens anders hier op het MF ook al tegen. En toen werd ook al terecht opgemerkt dat dit een (slechte I might add) trucagefoto is...

Maar verder blijft het een vette bak. Ik heb nog ff staan twijfelen of ik een Bulldog of een Vmax zou kopen. Maar dan ook echt maar een fractie van een seconde :)
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan