er is maar één naked bike....de Honda Hornet

El_Scorpio

MF'er
3 jul 2004
72
0
Boskoop
Ik heb er een tijd naar gezocht....dé naked bike...en ik ben verliefd geworden op de hornet. De hornet straalt kracht uit en verwent de bestuurder met superieure handling en onverwacht veel power! Wat mij betreft is er maar één naked bike en dat is de Hornet! Shoot! :9~ dressed to kill...hungry for action
 
ach gut. nog nooit op een bandit gereden zeker ;)
is veeeeeeel goedkoper, en met dat geldverschil kun je je bandit zo erg opleuken...

maar je hebt gelijk, als er geen bandit bestond had ik doorgespaard voor een hornet ;)
 
[me]Orpheus denkt dat niet iedereen jouw mening, zoals je die in de titel hebt gezet, zal delen. :+ [/me]
 
Wat mij betreft is er maar één naked bike en dat is de Hornet!
full
ech nie
 
Ik heb er een tijd naar gezocht....dé naked bike...en ik ben verliefd geworden op de hornet. De hornet straalt kracht uit en verwent de bestuurder met superieure handling en onverwacht veel power! Wat mij betreft is er maar één naked bike en dat is de Hornet! Shoot! :9~ dressed to kill...hungry for action
:^ :^ :^ :^ :^ :^ :^ :^

(guess why :P )
 
rechtstreeks vanaf de les er-5/gs500/cb500 op een cb600.
ja dan wil ik geloven dat dat op dat moment de beste motor van allemaal is :+
 
gaan we weer discussieren over wat een chopper is en of dat een naked is?

maar vindt het een bijzonder vlijende titel...ben ook erg blij met de mijne.
persoonlijk heb ik ook moeten kiezen tussen bandit en hornet en mijn keuze is dus duidelijk op de laatste gevallen :9~

maar aan een discussie over wat de beste is waag ik me niet, heb nog niet genoeg kennis en nog niet genoeg verschillende gereden... :X
 
Moet ik dan nog reageren O-)

[me]Carfixer wil eigenlijk niet op dit soort post reageren |( [/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het titel balkje te klein is/was.
er moest natuurlijk staan:

"er is maar één naked 600 bike bij Honda, de Honda Hornet"

Jammer dan dat de Hornet niet in nederland verkocht word :P ,
maar een CB600 voldoet uitstekend ;)
 
Ik heb er een tijd naar gezocht....dé naked bike...en ik ben verliefd geworden op de hornet. De hornet straalt kracht uit en verwent de bestuurder met superieure handling en onverwacht veel power! Wat mij betreft is er maar één naked bike en dat is de Hornet! Shoot! :9~ dressed to kill...hungry for action


Ben wel benieuwd naar je enorme uitgebreide ervaring op andere nakeds, waardoor je uiteindelijk op deze conclusie bent gekomen.
 
[me]Orpheus denkt dat niet iedereen jouw mening, zoals je die in de titel hebt gezet, zal delen. :+ [/me]


idd :^

[me]Phr3ak zekers niet ;)
[/me]


Maargoed ... het is maar goed dat er zoveul keuze is, anders zou iedereen op het zelfde rijden, en dat is ook 10x niks :)
 
Beter 1 Hornet in de de hand dan de lucht van.. mffmf@#$rf

[me]gav heeft eigenlijk niks zinnigs te melden, maar is het toch niet helemaal met de topic-titel eens :Z [/me]
 
Laatst bewerkt:
Die reacties kun je natuurlijk verwachten als je zo'n post plaatst! Misschien dan wat genuanceerder. Voor dat geld zijn er maar weinig nakeds te koop met zo'n uitstraling (ok, blijft maar een mening). Die prijs gaf bij mij ook de doorslag. € 6.925,- incl afleveringskosten is toch een mooie prijs voor zo'n mooie nieuwe motor! Als ik er meer geld voor uit had willen/kunnen geven, was het waarschijnlijk geen Hornet geworden, maar een Tuono.
Die power valt ook allemaal wel mee vind ik. Tis maar net wat je gewend bent. Mijn Supermagna (die overigens te koop is) voelt bij acceleratie op het rechte stuk niet veel langzamer.

Denk niet dat ik niet waanzinnig blij ben met mijn Hornet, want dat is niet zo! Het stuurt geweldig (zeker als je een Supermagna gewend bent), je kunt er lekker mee gooien en smijten en hij ziet er ontzettend stoer uit.
 
Ik heb er een tijd naar gezocht....dé naked bike...en ik ben verliefd geworden op de hornet. De hornet straalt kracht uit en verwent de bestuurder met superieure handling en onverwacht veel power! Wat mij betreft is er maar één naked bike en dat is de Hornet! Shoot! :9~ dressed to kill...hungry for action

Mag ik ff een teiltje? :)

En een tissue, heb tranen in m'n ogen van het lachen..... :)
 
Ik heb er een tijd naar gezocht....dé naked bike...en ik ben verliefd geworden op de hornet. De hornet straalt kracht uit en verwent de bestuurder met superieure handling en onverwacht veel power! Wat mij betreft is er maar één naked bike en dat is de Hornet! Shoot! :9~ dressed to kill...hungry for action
 
Persoonlijk hou ik meer van supersport motoren,
maar ik moet zeggen dat een hornet er best stoer uitziet,
maar dat geldt ook voor de Z750 en 1000 en de tuono, en nog wel een paar :)

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan