Er is weer een fiets gestolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

het is niet goed te praten wat die gasten vlikken
maar er zijn tegenwoordig toch chips die je in je motor kaan inbouwen die met de sateliet te volgen zijn
en alarmen met gps die naar jouw telefoon bellen en dat je ze dan kan volgen waar hij is


GPS Expandable Alarm (GEA)


Cargil biedt een alarmsysteem via GPS. Wij bouwen hem in en u weet altijd waar uw auto zich bevind met uw eigen mobiele telefoon.

De GEA is een Tracking & Tracing module die in verbinding staat met maximaal 12 satellieten en het GSM netwerk, hierdoor kan de GEA altijd binnen een paar tellen zijn positie via een SMS bericht op uw mobiele telefoon laten verschijnen.

Dus beveilig uw kostbaar bezit, zonder extra kosten van een meldkamer! De GEA is bijvoorbeeld ideaal voor in uw auto, caravan, boot of uw andere mobiele eigendommen. Door een SMS bericht te versturen naar de GEA, krijgt u een SMS bericht retour van de GEA met de exacte locatie van de GEA module in GPS coördinaten.

Via uw GSM kunt u de exacte coördinaten opvragen en daarmee traceren waar uw voertuig of object zich bevindt!
Via het internet kunt u deze coördinaten ingeven, waarna er op een plattegrond aangegeven zal worden waar de GEA zich bevindt.


mvg1500vulcano
 
stond hij in de garage met sleutels erop ?
met slot en remschijfslot ?

want die van mij komt ook maar gewoon in de garage te staan en ik zou zeggen dat alleen stuurslot al genoeg moet zijn maar ben bang van niet.

als ik em zie dan meld ik dat wel maar ben bang dat dit soort dingen veels te snel uit het zicht verdwijnen...

Bij mij in de buurt is pas een 996 gestolen die met schijfremslot en op stuurslot in een afgesloten garage stond
Ze hebben de schijf los geschroefd (hebben ze tijd genoeg voor in de garage) en het stuurslot trek je meestal zokapot en een garage deur is ook geen onneembare vesting ;(
Enigste wat misschien helpt is een harde ketting aan een vloeranker
 
Ik zal m'n ogen openhouden, al woon ik aan de andere kant van het land...
Echt te triest voor woorden zulke daden.... :N
 
het is niet goed te praten wat die gasten vlikken
maar er zijn tegenwoordig toch chips die je in je motor kaan inbouwen die met de sateliet te volgen zijn
en alarmen met gps die naar jouw telefoon bellen en dat je ze dan kan volgen waar hij is

Dat is op zich hartstikke mooi maar dan moet jij dus weer geld gaan uitgeven om je eigendom te bewaken. Kijk als jij zo'n dief tegenkomt en hem laten we zeggen het ziekenhuis in rost dan krijg je te horen dat je het recht niet in eigen hand mag nemen. Maar je moet dus wel van je eigendom een vesting maken en het opsporen mag je ook nog even zelf doen. Voor die diensten betaal we toch belasting met z'n allen, of ben ik nou gek?
 
Exact dezelfde uitvoering is gestolen begin september, en die was van mij.

Sterkte met het verlies van deze ozo fijne fietsen.

godver wat een hufters zeg..
 
Hem terug vinden/krijgen die kans is wel heel klein..je zou er toch echt over na moeten denken er 220 op te zetten..

Die van ons staan bij een bedrijf..een bewaakt pand...maar als het alarm afgaat ben ik er het eerste bij .
 
Hem terug vinden/krijgen die kans is wel heel klein..je zou er toch echt over na moeten denken er 220 op te zetten..

Die van ons staan bij een bedrijf..een bewaakt pand...maar als het alarm afgaat ben ik er het eerste bij .

Helaas is dit (als het echt heeft gewerkt) een misdrijf. Bovendien gaat in de meeste huizen tegenwoordig gewoon de aardlekschakelaar uit, waarna ze (na een klein opdondertje) gewoon hun gang kunnen gaan. Ik zou het trouwens niet zo veilig vinden om spanning te zetten op een voertuig gevuld met benzine.

Misschien hekje er omheen met schrikdraad installatie? Of een bewegingsmelder gekoppeld aan de gaskraan, leuk als ze gaan slijpen. (ja,ja da's ook strafbaar)

Ons bedrijf had trouwens ook een alarm (en die verkopen en installeren we zelf), ging om 21:45 af om 21:54 was bewaking ter plekke. In de tussentijd waren er 12 computers en schermen verdwenen, alsmede de kluis van +100 kg.

Moraal van het verhaal:
Je doet er toch niets aan, alarm is alleen voor de verzekering. Met een goede diefstalverzekering slaap je een stuk beter.
 
Laatst bewerkt:
balen man!

maar 1 ding moet je de mensen wel nageven die dit op hun geweten hebben ze hebben wel smaak (is echt een mooie motor!).
maar ja daar heb je nu wijnig aan,
ik hoop dat ze die gekken te pakken krijgen!

en beveiligen kan je doen maar ik ben van mening dat als ze het willen hebben nemen ze het toch wel mee,
maar ik maak het ze wel zo moerlijk mogelijk!

GR NEMO
 
psies.... je ken em nog zo goed beveiligen maar als ze er in alle rust aan kunnen werken krijgen ze em toch wel mee.... garageboxen en drive in units zijn dus ook verre van ideaal vanwege dit feit... gewoon in je voortuin met alarm dr op en een paar buren regelen die met de VUT zijn zodat ze altijd thuis zijn....

maaja ben gewoon van mening dat dit soort gasten aan de bomen gehangen moeten worden.... wij zitten hier ons een beetje de tiefus in te werken om een leuk speeltje te kunnen bekostigen en die gasten liggen heel de dag op hun bed te ronken beetje aow trekken en s'avonds op pad om een paar fietsen te stelen :(
 
mijne had alarm en goedgekeurd ketting slot om paal heen, binnen 90minuten was die weg. ook uit 2000, zelfde kleuren.

belde de verzekering van de week dat ik nieuwe fiets overweeg te kopen, kijken wat het kost kwa verzekering, alarm niet nodig.......... snap ik wel, heeft toch geen nut.
 
Niet normaal... Ik snap ook niet meer hoe je je fiets moet beveiligen -O- .

Sterkte met de afhandeling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan