Omg. Elke dombo wist dat er sneeuw aan zat te komen. Iets met anticiperen en voorbereiden.Beter te laat dan een week (of langer) ziekteverlof omdat je gehaast op weg naar het werk gewond bent geraakt bij een ongeval.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Omg. Elke dombo wist dat er sneeuw aan zat te komen. Iets met anticiperen en voorbereiden.Beter te laat dan een week (of langer) ziekteverlof omdat je gehaast op weg naar het werk gewond bent geraakt bij een ongeval.
Deels gelijk in. Op iedere zender en in iedere krant werd hiervoor gewaarschuwd. Je kunt natuurlijk ook gewoon wat eerder vertrekken en zorgen dat je trapfiets klaarstaatd, wetende dat de sneeuw voor gezeik gaat zorgen.Beter te laat dan een week (of langer) ziekteverlof omdat je gehaast op weg naar het werk gewond bent geraakt bij een ongeval.
Zou wat zijn hè, dat de halve wereld te laat komt en tegen de baas zegt: ja sorry, er lag sneeuw. Beetje NS-achtig.Deels gelijk in. Op iedere zender en in iedere krant werd hiervoor gewaarschuwd. Je kunt natuurlijk ook gewoon wat eerder vertrekken en zorgen dat je trapfiets klaarstaatd, wetende dat de sneeuw voor gezeik gaat zorgen.
Alle vuil die er op blijft zitten tijdens de winter vormt een natuurlijke beschermlaag
Mmm. Ken beuren idd. Vanmorgen 150 meter naar de basisschool gelopen en 150 terug en live een botsing meegemaakt. Was ook weer iets met anticiperen. Als een idioot aan komen rijden bij een school om je kind voor de deur eruit te flikkeren en dan moeten remmen en gewoon doorglijden. Bam tegen zo'n zelfde gast aan die ook z'n kind eruit aan het flikkeren was.En toch zijn er vanochtend een hoop ongelukjes geweest. Zeker allemaal afgesloten van radio, tv en krant.
Nee ik snap jullie heus wel maar ik heb gelukkig een vrij relaxte werkgever. Die wordt niet boos of zo als ik te laat kom, hij geeft alleen minder geld.
Mmm, you're right. Mensen vergeten om zelf nog na te denken.Hier voor de deur ook een paar vanmorgen. Typisch hoe juist de mensen die in een computergestuurde spoetnik rijden er vanuit gaan dat de ABS er wel voor zorgt dat ze binnen 2 meter stil staan.. NOT .
Juist de oude gebakjes die ik zie rijden hebben wèl de goede volgafstand en defensieve rijstijl. Dat zegt iets over de waardeloze aspecten van ABS, ESP, ASC, TC etc..
Hier voor de deur ook een paar vanmorgen. Typisch hoe juist de mensen die in een computergestuurde spoetnik rijden er vanuit gaan dat de ABS er wel voor zorgt dat ze binnen 2 meter stil staan.. NOT .
Nou ja die rijden gewoon zoals ze normaal ook doen. Alleen nu is dat de goede keuzeJuist de oude gebakjes die ik zie rijden hebben wèl de goede volgafstand en defensieve rijstijl. Dat zegt iets over de waardeloze aspecten van ABS, ESP, ASC, TC etc..
Mmm, you're right. Mensen vergeten om zelf nog na te denken.
Ja, of hij zal doorzeilen en je kind van het zebrapad scheppen.Ik denk dat de meute vooral geen benul heeft van wat die elektronische hulpmiddelen doen en nooit gehoord hebben van een wrijvingscoëfficiënt.
Je zal maar zo'n eikel achter je hebben.
Het benul dat die menigte heeft is wat ze in de reclames wordt wijsgemaakt. Voor zover zij weten kun je met ABS altijd keihard remmen, en met ESP niet uit de bocht vliegen terwijl TC ervoor zorgt dat je normaal weg kunt rijden. En zeker met winterbanden kun je net zo scheuren als in de zomer.Ik denk dat de meute vooral geen benul heeft van wat die elektronische hulpmiddelen doen en nooit gehoord hebben van een wrijvingscoëfficiënt.
Nou ja die rijden gewoon zoals ze normaal ook doen. Alleen nu is dat de goede keuze
Hier voor de deur ook een paar vanmorgen. Typisch hoe juist de mensen die in een computergestuurde spoetnik rijden er vanuit gaan dat de ABS er wel voor zorgt dat ze binnen 2 meter stil staan.. NOT .
Juist de oude gebakjes die ik zie rijden hebben wèl de goede volgafstand en defensieve rijstijl. Dat zegt iets over de waardeloze aspecten van ABS, ESP, ASC, TC etc..
Ah, juist ja. Ik moest vanochtend (en zometeen weer) aan de gang met een fjat 500 met ESP en ABS, ik vind het niks. ESP belemmert me alleen maar om gevoel te houden met wat het ding uitvreet (daarnaast zakt ie net zover weg tot de motor afslaat ), en de ABS, hoewel in eerste instantie handig, 'absorbeert' pedaalweg.Ghah, ik doelde op de oudere auto's, niet de bestuurders. Maar je hebt als nog een goed punt
Ah, dus jij bent zo'n figuur dat vroeg of laat teveel op z'n hulpmiddeltjes vertrouwdff terug in de tijd
Ik heb juist enorm last van al die slakken zonder deze middelen die schaatsend over de weg voortbewegen(rijden kun je het niet noemen).Ik kan lekker doorrijden met m'n hulpmiddeltjes (en niet te vergeten winterbanden want die zitten meestal ook niet op de brikjes)
Tot op zekere hoogte is dat ook echt zo. Ben afgelopen weekend bezig geweest met een set uitlaatbochten met een beton harde laag fijnzand-prut er op. Vergde heel wat inzet, maar er kwam perfect chroom onder vandaan.
Aluminium+pekel is doorgaans wel een wat groter probleem
heeft dat niet te maken met het feit dat hij hoogstwaarschijnlijk rijles had in een diesel, en jullie auto een benzine was?Ik heb me dan ook kapot gelachen toen we mijn zwager op de dag dat hij zijn rijbewijs haalde in een normale auto zette. Hij kwam niet eens weg, omdat hij niet gewend was gas te hoeven geven als hij de koppeling op liet komen.
Vaak kom je die gasten een paar km verderop weer voorbij. Alleen staan zij dan omgekeerd tegen de vangrail aanAh, dus jij bent zo'n figuur dat vroeg of laat teveel op z'n hulpmiddeltjes vertrouwd
Ik zie trouwens dat TS een XT600 heeft en deze nu in de stalling gaat zetten vanwege het weer....
Ik niet snap, zo'n motor is daar toch juist voor gemaakt