Er komen steeds meer dames bij!

snoopy

Rookie
14 jul 2004
7
0
hilversum
Hi,
Ik woon in Hilversum en ben 26 jaar. Mijn rijbewijs heb ik net voor de nieuwe examens gehaald (31 maart). Zoals je begrijpt, ben ik een beginneling en kan nog een hoop van jullie leren! *D
Ik ben heel snel op zoek gegaan naar een motor en kwam al snel tot de conclusie dat de Fazer 600 erg lekker rijdt en heb die ook meteen gekocht!!
groetjessss :]
 
Welkom mede Hilversummer ;)
Veel plezier op dit motor-forum :]

ps: toevallig ook bij Gert Jan gelest?
 
hoi michel,
ik heb inderdaad bij Gert-jan gelest!! Moest wel ff aan hem wennen... ;)

Ja joh? Ik was juist erg blij met hem, alle opmerkingen die hij had waren altijd terecht O-)
Maar leuk en toevallig, nogmaals veel plezier hier
 
Nou Snoopy, van harte welkom op het meest gestoorde forum van Nederland. Wees vast voorbereid, zodra de heren in de gaten hebben dat er zich weer een vrouw heeft aangemeld, dan slaan hun hormonen op hol hetgeen resulteert in een vast ritueel aan vragen.


[*]Piccie?
[*]Beschikbaar?
[*]Gewillig?

De volgorde van vragen is willekeurig ;)


Je bent alvast gewaarschuwd.
 
Let maar niet op edraket hoor ;)

Ook namens mij

full
 
Nou Snoopy, van harte welkom op het meest gestoorde forum van Nederland. Wees vast voorbereid, zodra de heren in de gaten hebben dat er zich weer een vrouw heeft aangemeld, dan slaan hun hormonen op hol hetgeen resulteert in een vast ritueel aan vragen.


[*]Piccie?
[*]Beschikbaar?
[*]Gewillig?

De volgorde van vragen is willekeurig ;)


Je bent alvast gewaarschuwd.

Damn....ik wist dat ik wat vergeten was te vragen :+
 


test

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/105806/250131ceabff9f9ae9f482222c365d37 (ellyclose.jpg)​
 
Ja dat had ik gedaan, maar toen ik zag dat die foto te groot was heb ik em maar verwijderd.
Dus hoe kan jij em nou weer te voorschijn toveren

Elly
 
Super!! Maaarre zijn er alleen mannen? Niet dat die niet gezellig zijn... ;)

Nu stel je me toch teleur :+

Er zitten hier ook genoeg vrouwen hoor, maar of er een paar uit de buurt van Hilversum komen weet ik niet, jij bent de eerste die ik weet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan