Er komen weer advertenties op MF [update vanavond 23-03]

Ik heb ook veel ads van zaken die ik zoek of bezoek. Toevallig mijn tel gereset afgelopen weekend en ook daarna nog. Maar is voor mij geen issue.

Die Ad onderin is wel echt vervelend. Elke keer op dat kruisje wegklikken... Ads die gewoon in het scherm staan en Meescrollen zijn prima.
 
Ik heb net een wijziging doorgevoerd, kijk even of deze banner (of een andere in dat verkeerde formaat) nog in beeld komt.
Bij mij werkt het gewoonweg niet. Ik krijg ineens reclame van Livera te zien, terwijl ik dat nooit eerder had als donateur.
Bovenaan de startpagina. Dat komt tevooschijn als ik eerst de reclame van Webfleet weggeklikt heb.
 
Bij mij werkt het gewoonweg niet. Ik krijg ineens reclame van Livera te zien, terwijl ik dat nooit eerder had als donateur.
Bovenaan de startpagina. Dat komt tevooschijn als ik eerst de reclame van Webfleet weggeklikt heb.
Overigens, ik zie het niet alleen op de startpagina nu. Bij ieder topic wat ik aanklik zie ik reclame, bovenaan de desbetreffende pagina.
Overigens, ik ben donateur, dus er gaat toch iets fout.
 
Ik merk ook helaas dat de reclames daadwerkelijk specifiek zijn. Krijg reclames van evenementen die alleen hier in de omgeving zijn en reclames van iets wat ik toevallig net opgezocht had.

Screenshot_20220519-114117.png
Screenshot_20220519-195135.png
 
Dat klopt. Er worden geen zogenaamde tracking cookies meegestuurd.
Mijn iPad blokkeert tracking cookies (dat is standaard bij i(pad)OS) en je kunt daar zien hoeveel tracking cookies bij elke website geblokkeerd zijn. MF staat bovenaan dat lijstje met >40 geblokkeerde tracking cookies.
 
Je zou voor de gein eens bij weerplaza.nl moeten kijken hoeveel bedrijven je daar aan of uit kan vinken ..... Maar niet alles tegelijk en het zijn er wel honderd.
 
Die zeggen dan waarschijnlijk niet dat er geen tracking cookies worden meegestuurd.
 
Mijn iPad blokkeert tracking cookies (dat is standaard bij i(pad)OS) en je kunt daar zien hoeveel tracking cookies bij elke website geblokkeerd zijn. MF staat bovenaan dat lijstje met >40 geblokkeerde tracking cookies.
BC7A1535-846C-4B37-B62F-D4FCD34FB88E.png
 
Bij de reklames komt best vaak Unicef uit het beperkte aanbod voorbij...
Dan zie je dat jochie en denk ik: "Misschien heb ik hem wel gered"?
Sponsor van Unicef (en nog wat anderen) ben ik al

1663680750553.png
 
Mijn donatiejaar is denk ik weer verlopen want ik krijg advertenties op mijn mobiel en i-pad.

Is het mogelijk dat je hier vooraf een melding van krijgt?

edit:
Ik betaalde €50 en er staat €100
Foto 30-03-2023 om 05.20.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan