er komt een nieuwe story in halflive's leven

Nadat ik John ingelicht had dacht ik dat het wel mee zou vallen, hij maakte een heel rustige Indruk!
Ja hoor, hij was er niet meer. De Politie wil hem het Land uitzetten als ongewenste Vreemdelijng.
Ik ga probeeren dat tegen te houden maar ja, je weet het nooit met onz huidige Vreemdelingen Beleid. ;)

ik voel enorm met je mee, vreselijk voor John dat hij er zo'n klap van gekregen heeft.
Als John uitgezet wordt naar het land van de onbegrensde mogelijkheden geef hem dan een waarschuwing mee!
blijf daar van de gebaande paden af!
ze geven daar zoveel belastingeld aan oorlogen uit dat de infrastructuur spontaan instort.
hij kan voortaan beter gaan reizen met een zijspan van HU.
Enduro- und Fernreisegespanne | Horst Ullrich | Startseite
 
Vertel eens Bachus, de laatste tijd nog wat gehoord van John?

Groetzelz


Nadat ik John ingelicht had dacht ik dat het wel mee zou vallen, hij maakte een heel rustige Indruk!
Van het Weekend hebben wij noch een paar mooie Dijkjes gereden en John hat het prima naar zijn Zin :Y
Gister Avond, toen wij terug waren wilde hij noch een rondje over de Parkeerplaats rijden op zijn Paard, dus heb ik de Schuurdeur noch even open gelaten.
Toen het donker begon te worden keek ik op het plein maar John was er niet!
Omdat ik dacht dat die weer op zijn vaste Plek zat heb ik de Schuur maar op Slot gedaan.
Vanmorgen hoorde ik op Radio Westfriesland, dat er op de A 7 tussen Hoorn en Purmerend een Cowboy te Paard was aangehouden omdat die met te hoge Snelheid
reed.
Ik denk hij, verrek, zou dat John geweest zijn?! En ga in de Schuur kijken..

[afbeelding]

Ja hoor, hij was er niet meer. De Politie wil hem het Land uitzetten als ongewenste Vreemdelijng.
Ik ga probeeren dat tegen te houden maar ja, je weet het nooit met onz huidige Vreemdelingen Beleid. ;)
 
Vertel eens Bachus, de laatste tijd nog wat gehoord van John?

Groetzelz


Wij hebben een Kerstkaart gehad :Y

full


Amerikaans he :+
 
zo, als we toch weer antieke topics gaan schoppen :z

eindelijk weer lekker weer, het moment dus om de tuin op te ruimen en onder de stalling even schoon te maken.
toen het span buiten stond heb ik de moeite maar eens genomen om het toespoor op te meten.
dat had ik namelijk bij het bouwen niet gedaan :$
op het ritje snelweg naar grunn de laatste keer trok hij toch wel wat naar rechts.
grofweg gemeten had ik maar 1 1/2 cm toespoor.
da's toch wel wat weinig.

even vechten met de bak dus maar.
heerlijk die gaffels, dat klemt dus altijd |(
tijdens het gevecht met klemmende gaffels en een losse motor even de balans verloren en wat kracht gezet om de boel overend te houden.
helaas daarbij wel de bedrading naar de bak kapot getrokken.
de toespoor is nu dus wel verbeterd maar ik heb er weer een nieuwe klus bij.
ik kan weer fijn met de voltmeter en een testlampje aan je slag -O-
de kleurtjes van EML zijn maar iets anders als die van BMW.
maar verder gaat ie lekker, ik kan niet wachten tot ik weer tijd heb om met het spul te rijden *O*
 
Kwam je voorbij in zilvergrijze volvo 240 op de A7 nabij de afslag Enkhuizen. Daarna heb ik je nog een keer gespot in Medemblik *O*
full
 
zo, als we toch weer antieke topics gaan schoppen :z

eindelijk weer lekker weer, het moment dus om de tuin op te ruimen en onder de stalling even schoon te maken.
toen het span buiten stond heb ik de moeite maar eens genomen om het toespoor op te meten.
dat had ik namelijk bij het bouwen niet gedaan :$
op het ritje snelweg naar grunn de laatste keer trok hij toch wel wat naar rechts.
grofweg gemeten had ik maar 1 1/2 cm toespoor.
da's toch wel wat weinig.

even vechten met de bak dus maar.
heerlijk die gaffels, dat klemt dus altijd |(
tijdens het gevecht met klemmende gaffels en een losse motor even de balans verloren en wat kracht gezet om de boel overend te houden.
helaas daarbij wel de bedrading naar de bak kapot getrokken.
de toespoor is nu dus wel verbeterd maar ik heb er weer een nieuwe klus bij.
ik kan weer fijn met de voltmeter en een testlampje aan je slag -O-
de kleurtjes van EML zijn maar iets anders als die van BMW.
maar verder gaat ie lekker, ik kan niet wachten tot ik weer tijd heb om met het spul te rijden *O*


't lijkt wel bezigheidstherapie ;) succes met de bedrading :W
 
Laatst bewerkt:
kwam je voorbij ???????
waarom zit hij ook tegen 80k/h te treuzelen op een snelweg ??, :) :)

ik gun een guzzi rijder ook wel eens een kans om een BMW voorbij te komen :Y

het is op die foto's wel duidelijk dat ik iets aan mijn achterschokbreker moet doen :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan