Er ligt weer zout...!

PieterMX

MF veteraan
27 feb 2006
1.306
94
Doorwerth
Er is weer zout gestrooid vannacht, net nu er geen regen meer is om het van de weg te spoelen ;-)
 

Bijlagen

  • B269EFEF-3A2B-4E60-A2ED-1B9CB949AC62.jpeg
    B269EFEF-3A2B-4E60-A2ED-1B9CB949AC62.jpeg
    88,3 KB · Weergaven: 16
Alleen Groningen en Friesland als ik het zo zie.
 
ik heb echt net vorige week het hele weekend de wintercoating van m'n motor af gepoetst, hele week nauwelijks gereden omdat ik bang was dat hij direct weer vies zou worden. Nu is het mooi weer en gaan ze weer strooien, bah. Gelukkig woon ik niet in het hoge noorden...
 
Wees blij dat ze strooien......tis wat minder voor je schone motorfiets maar uiteindelijk is het wel voor onze veiligheid.

Verder heb ik er geen last van, tis voor mij nl nog steeds te koud om aangenaam motor te rijden. April ofzo is het hopelijk +15 en dan pas loop ik wel warm.
 
ik heb echt net vorige week het hele weekend de wintercoating van m'n motor af gepoetst, hele week nauwelijks gereden omdat ik bang was dat hij direct weer vies zou worden. Nu is het mooi weer en gaan ze weer strooien, bah. Gelukkig woon ik niet in het hoge noorden...
Gelukkig wonen hier sowieso niet zoveel mensen :+

T was vannacht stervenskoud inderdaad, geen strooiwagens gezien tho
 
Dus alleen waar de wegen met een kleurtje zijn is er gestrooid ? lekker onduidelijk met overal die strooiwagens getekend.
 
Paarse strooiwagens zijn onderweg, grijze zijn een tukkie aan het doen op het zoutdepot. Althans, de strooiinstallaties die als vrachtwagen worden weergegeven, zie de legenda.

Het is trouwens echt heerlijk weer om te rijden.
 
Eiffel was ook gestrooid , Zuid-Limburg volgens mij niet
Morgen de brommer wassen want die troep heb ik geen zin in om erop te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan