Er moeten meer onopvallende politiemotoren komen

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
Het gaat om een 34-jarige Amsterdammer die zich op 16-10-2003 op de A6 bij afrit Almeerderstrand zou hebben misdragen tegen een motorrijder met passagier. Dit bleken later 2 agenten in prive-tijd te zijn die hem volgden tot bij Amsterdam. Verdachte reed die middag op de middelste van 3 rijstrokken. Hij wilde naar de meest linkse strook, maar sneed daarbij de motorfiets. De motorrijders hebben verklaard dat de man hen daarna recht in het gezicht aankeek en nog eens op hen instuurde, waardoor ze bijna de vangrail werden ingedrukt. Volgens OvJ Poppe heeft verdachte z'n auto gebruikt als wapen. "Dit gaat niet meer over een verkeersdelict, maar poging tot doodslag." De eis van het OM is dan ook 15 maanden cel.

De openbare uitspraak is dinsdag 25-05-2004 te Lelystad.

(bron: flitsservice)
 
Sow, worden dat soort criminelen eindelijk ook eens aangepakt.... werd wel tijd ook, ik kom ze ook vaak genoeg tegen :(
Hulde voor de agenten en de OvJ dat ze dit eindelijk onder de noemer (poging tot) doodslag plaatsen :}
 
:r voor die mafkees. Van mij mag ie het dubbele krijgen plus TBS met dwangverpleging. Zit meer dan 1 steekje los.
 
15 maanden cel... echt Nederland... gewoon 10 jaar vastzetten en van te voren eerst helemaal kapot rossen en dat elke maand in die 10 jaar herhalen. En na 10 jaar 'm executeren ipv vrijlaten. Of ben ik nu weer te hard? :D Een aai over de bol en zeggen dat hij het niet meer mag doen is misschien ook wel voldoende.
 
15 maanden cel... echt Nederland... gewoon 10 jaar vastzetten en van te voren eerst helemaal kapot rossen en dat elke maand in die 10 jaar herhalen. En na 10 jaar 'm executeren ipv vrijlaten. Of ben ik nu weer te hard? :D Een aai over de bol en zeggen dat hij het niet meer mag doen is misschien ook wel voldoende.
Maar dan wel eerlijk beloven!!!!
 
Hmm als die onopvallende politiemotoren dan ook alleen ASOCIAAL weggedrag* bekeuren






*uitgezonderd acceptabele snelheidsovertredingen O-)
 
Hmm als die onopvallende politiemotoren dan ook alleen ASOCIAAL weggedrag* bekeuren






*uitgezonderd acceptabele snelheidsovertredingen O-)
Acceptabele snelheidsovertredingen zijn in mijn ogen niet a-sociaal
Dan bedoel ik dus op een lege snelweg ff het gas open trekken.... wil je dat doen om 5 uur in de spits of (op wat voor tijdstip dan ook) binnen de bebouwde kom, dan ben je in mijn ogen wel verkeerd bezig
 
:} :}

En terecht... Mag nog wel langer komen vast te zitten wat mij betreft... Dat je als koekblik rijder de motor niet ziet is 1..........

Maar dan nog een keer express insturen :( :( :( GRMBLLLL@!#$(***)%)*..
 
En wat gebeurt er als ik met zo'n verhaal met kenteken naar de politie ga om aangifte te doen :?
 
En wat gebeurt er als ik met zo'n verhaal met kenteken naar de politie ga om aangifte te doen :?

:^

Dan zou je op de stapel komen en uiteindelijk belanden in de versnipperaar :(

Omdat het hier een agent betreft inene poging tot....

Wat pan zegt, meer undercover om dit soort eikels aan te pakken.

Pakkans is anders veel te klein.
 
Het gaat om een 34-jarige Amsterdammer die zich op 16-10-2003 op de A6 bij afrit Almeerderstrand zou hebben misdragen tegen een motorrijder met passagier. Dit bleken later 2 agenten in prive-tijd te zijn die hem volgden tot bij Amsterdam. Verdachte reed die middag op de middelste van 3 rijstrokken. Hij wilde naar de meest linkse strook, maar sneed daarbij de motorfiets. De motorrijders hebben verklaard dat de man hen daarna recht in het gezicht aankeek en nog eens op hen instuurde, waardoor ze bijna de vangrail werden ingedrukt. Volgens OvJ Poppe heeft verdachte z'n auto gebruikt als wapen. "Dit gaat niet meer over een verkeersdelict, maar poging tot doodslag." De eis van het OM is dan ook 15 maanden cel.

De openbare uitspraak is dinsdag 25-05-2004 te Lelystad.

(bron: flitsservice)

oh fijn, en als iemand anders op dit forum zoiets tikt, en het aan de politie meldt wordt er NIKS gedaan

zoals die vrouw die van dr motor gereden was, die gast die dat express deed
 
idd, nu het smerissen zijn moet er opeens vervolgd worden? dat vind ik wel erg jammer. maarja, hopelijk heeft voor ons burgerlullen gunstige effecten (zal wel niet want eikols die ons niet mogen zullen altijd blijven en niet voor ons opzij gaan of WAT dan ook).
 
Heb het zelf een keer meegemaakt met koekblik B| Een paar etters in een gsi waren aan het treiteren dus ik denk inhalen de kliek.Toen ik echter naast hun zat gaf de bestuurder flink gas bij en bleef naast mij hangen of ik nu sneller ging of langzamer.Dit ging door tot er een tegenligger kwam en ik flink af moest remmen. Kenteken genoteerd en op maandagmorgen naar het P buro.Kreeg ik daar van de loketsmurf te horen dat het kenteken door de stress waarschijnlijk toch niet klopte en ik aardig laat kwam met mijn aangifte :? Had toen echt behoefte om een gun in mijn dashboardkastje te proppen :(
 
15 maanden cel... echt Nederland... gewoon 10 jaar vastzetten en van te voren eerst helemaal kapot rossen en dat elke maand in die 10 jaar herhalen. En na 10 jaar 'm executeren ipv vrijlaten. Of ben ik nu weer te hard? :D Een aai over de bol en zeggen dat hij het niet meer mag doen is misschien ook wel voldoende.
:^
 
oh fijn, en als iemand anders op dit forum zoiets tikt, en het aan de politie meldt wordt er NIKS gedaan

....

Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat een agent (al dan niet in vrije tijd) zoiets "op ambsteed" op papier zet, en voor twee telt.
De "normale burger" heeft dit privilege dus niet, soms helaas. B|
 
Mooi eindelijk zo'n eikel eens aangepakt *D

En ja daarvoor mogen ze rond gaan rijden, zowieso vind ik dat ze het geld van die kastjes moeten stoppen in meer motoragenten op de weg (meer controlle op alles links rijden plots remmen etc.)

ps PAn bedankt heb het ook ff op freaks gezet O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan