Er moeten meer onopvallende politiemotoren komen

Sluit me hier volledig bij aan.
:^

Dit soort dingen kun je toch niet voorkomen (tegen gekken kun je je niet wapenen) en ik vind dat er al ruim voldoende snelheids- en aanverwante controles zijn..

Denk dat de gemiddelde motorrijder meer last dan voordeel zal hebben van meer onopvallende controles. Daarbij er zijn (zo op MF te zien) zat motorrijdende agenten, die ook in hun vrije tijd bijzondere bevoegdheden (schijnen te) hebben.


Sorry moraalridders
 
Volgens OvJ Poppe heeft verdachte z'n auto gebruikt als wapen. "Dit gaat niet meer over een verkeersdelict, maar poging tot doodslag." De eis van het OM is dan ook 15 maanden cel.
:}

[me]Kofferrek is voor bijzondere bevoegdheden voor alle motorrijders 8-) [/me]
 
[me]Kofferrek is voor bijzondere bevoegdheden voor alle motorrijders 8-) [/me]

[me]neonatal vind dat 'ie die bijzondere bevoegdheden al heeft. Als je maar doet alsof je ze hebt, dan nemen kliko's over het algemeen het risico niet.[/me]
 
Ach, what's new ;(
Dit soort situaties maken we denk ik allemaal weleens mee, is nu eenmaal "normaal" gedrag geworden bij sommige lieden :r

Maar een goede zaak dat er dan ook daadwerkelijk tegen opgetreden wordt. Ook moet het goed in de publiciteit komen zodat die **kels weten wat ze te wachten staat als hun misdaden - want dat zijn het - worden waargenomen door een politiefunctionaris.
 
Terecht als de bestuurder die straf krijgt... ze snappen niet dat het iets meer pijn doet als in de auto een vangrail kussen... :(
 
Een paar jaar terug had je hier op tv-oost de bijrijder, toeren ze een beetje met de auto met camera door de provincie.

Tegenwoordig hoef ik maar een tv zender aan te zetten en ik zie ze hier weer door de buurt crossen met de camera-auto.

Volgens mij hebben ze tegenwoordig meer 'burger' auto's rond rijden als van die witte met strepen en al erop. |( ;(
 
Ook weleens meegemaakt dat een koeblik dat bij me deed. Beetje gas en weg.
Echt heel zielig die mensen. Tis het idee van bescherming om je heen he.

Leuk dat er eens iemand vet voor gepakt wordt nu. Laat het een voorbeeld zijn.
 
Sterke zaak, hoop dat ie flink afgerost wordt door Hell's Angels die in de bak zitten.

Maar om dit topic dan direct de titel "Er moeten meer onopvallende politiemotoren komen" te geven.....nee liever niet!

Uiteraard moeten zulke doodrijders gepakt worden, maar ik houd ook graag mijn spaargeld voor mijn nieuwe motor in mijn zak. mochten er veel onopvallende motoragenten rond gaan rijden zullen een hoop euro's richting het CJIB gaan vrees ik O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan