Er worden nog Harley's verkocht......

Je verwoord precies mijn gedachten :}

Ik denk dat de onbetrouwbaarheid die TS noemt inderdaad iets is van vroegâh. Maar van de nieuwere HD's heb ik vernomen dat ze motorisch steeds betrouwbaarder worden.
Voorlopig heb ik het geld er niet voor, maar er komt een periode dat ik wél afgestudeerd ben :9 wél een vette baan heb :9 , wél een vriendin heb die ook een inkomen heeft en géén kinderen heb. Dan komt er waarschijnlijk een Harley.

En JA, ik blijf WEL zwaaien.
In deze situatie komen na 2 jaar toch de kinderen,wil de vrouw een nieuw bankstel en gaat de HD de deur uit.Ja schat.Na de scheiding worden dit de heropstappers met midlife-crisis en nieuwe vriendin.2 keer kassa voor HD dus.
 
Vind zelf de motoren van harley niet zo mooi, maar dat blijft ten alle tijde persoons gebonden, heb een keer staan praten met harley rijder en vondt mijn motor foei lelijk. So what ik vindt de mijne wel mooi en hij vondt de zijne mooi.
We hebben elkaar later vriendelijk dag gezegd en ben weer verder gereden.
moet toch kunnen.
Wat zijn dat voor gesprekken?Goeiemorge,mooi weertje om te rijden,he.Zeg,wat hebt u een lelijke motor.Vind u,nou die van u is anders ook errug lelijk.Goeiemiddag.Goeiemorge.
 
Ongelofelijk, ze worden nog steeds verkocht.....
Volgens mij zijn ze toch echt:
Te traag :z
Te onbetrouwbaar :(
Kunstmatig belachelijk duur :r
Niet in een bocht te schoppen ;(
Of heb ik het verkeerd?? (blijkbaar wel als je dit hierboven leest)
te traag: dat valt echt wel mee hoor!
te onbetrouwbaar: bullshit...zijn ook gewoon injectie blokken...niks mis mee.
kunstmatig duur: dat ben ik wel met je eens...
bochten: prima te doen...neem dat van mij aan...

ik ben een ss rijder in hart en nieren...maar na een dagje sturen op 2 nieuwe harleys,(topic is hier vast ergens te vinden) ben ik echt wel van mening veranderd....

dingen rijden prima....tis niet mijn zit...en mijn stijl...maar ut rijdt prima!
 
Terug
Bovenaan Onderaan