er zijn nog goede agenten

in duitsland zijn het echt mafkeesen waar niet mee te praten valt.

juist gelijk op de bon.

Heeft niets met mafkezen te maken. Er wordt gewerkt vanuit een verschillend rechtsbeginsel, dat er op neerkomt dat een Nederlandse agent zelf kan beslissen of hij bekeurt of niet en een Duitse agent altijd verplicht moet bekeuren als hij een overtreding ziet.

Opportuniteitsbeginsel tegenover legaliteitsbeginsel. Agent zijn in Duitsland is gewoon makkelijker. Je hebt geen keuze. ;)

Tot zover deze belachelijk serieuse reactie op een vrijdag in een belegen topic. :+ :W :W
 
Laatst bewerkt:
Nog een goede ervaring met een copper: laatst reed ik vroeg in de ochtend een eenrichtingsweg op (een klein afgesloten stukje waar aan de weg gewerkt wordt).. er was geen hond daar en ik wilde m eens goed opentrekken om op tijd op mijn werk te komen..totdat ik de bocht omkwam..en oom motoragent verderop braaf op een bruggetje stil naar mij stond te staren..
Ik dacht nou dat is t dan..geen papieren bij me, eenrichtingsweg ingereden en niet bepaald netjes..dacht zwaar de lul te zijn..maar wonder boven wonder kon ik gewoon doorrijden..
Vroeg me echt af of oom agent ingedut was of dat hij toen met zijn pauze bezig was..Of mss dat hij echt een goede dag had..;-)
Maar hoe dan ook..thanx!U hebt mij een hoop geld en gedoe bespaard!
 
Nog een goede ervaring met een copper: laatst reed ik vroeg in de ochtend een eenrichtingsweg op (een klein afgesloten stukje waar aan de weg gewerkt wordt).. er was geen hond daar en ik wilde m eens goed opentrekken om op tijd op mijn werk te komen..totdat ik de bocht omkwam..en oom motoragent verderop braaf op een bruggetje stil naar mij stond te staren..
Ik dacht nou dat is t dan..geen papieren bij me, eenrichtingsweg ingereden en niet bepaald netjes..dacht zwaar de lul te zijn..maar wonder boven wonder kon ik gewoon doorrijden..
Vroeg me echt af of oom agent ingedut was of dat hij toen met zijn pauze bezig was..Of mss dat hij echt een goede dag had..;-)
Maar hoe dan ook..thanx!U hebt mij een hoop geld en gedoe bespaard!

Ja ik kon je niet staande houden omdat ik net een donut aan het smikkelen was. Die boete stuur ik je wel na hoor, kan zijn dattie een beetje plakt.


edit: damn zit ik nou te klooien in een oeroud topic? pff hoe koemn die toch steeds weer boven water. Kan die search niet weer gewoon ouderwets kapot ofzo? Dat zal de helft schelen.
 
Laatst bewerkt:
neen sorry, echt nog nooit goede ervaring gehad met politie... toch niet als motard, als student zagen ze wel heel wat door de vingers...
 
Goeie agenten? Nuh..... Oh ja, ik ken er één die de Gatso uitzet, of probeert dat te zetten, als er een Vmax voorbij komt vliegen *O*
 
Ik kwam een keer een goeie agent tegen op de weg naar eindhoven.


Denk zie ik het nou goed? (tegenovergesteld verkeer)

Zn driepoot stond in de berm en zn wagen staande met 2 wielen in gras behoorlijk in fik en hij stond er naast.

Alles was oke verder maar je kon me toen wel wegdragen.

Ik heb in tijden niet zo gelachen


Lekker laten uitfikken denk ik dan _O- _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam een keer een goeie agent tegen op de weg naar eindhoven.


Denk zie ik het nou goed? (tegenovergesteld verkeer)

Zn driepoot stond in de berm en zn wagen staande met 2 wielen in gras behoorlijk in fik en hij stond er naast.

Alles was oke verder maar je kon me toen wel wegdragen.

Ik heb in tijden niet zo gelachen


Lekker laten uitfikken denk ik dan _O- _O- _O- _O- _O-

Ik heb er niets over gelezen op nu.nl O-) :? })
 
Ik heb er niets over gelezen op nu.nl O-) :? })


nah echt gebeurd ik moest met mn zoon naar eindhoven naar een arts en mn vrouw en ik lagen dubbel. Die vent die erbij stond en die driepoot verderop en allemaal rook uit zn wagen


we lagen helemaal dubbel.
 
nah echt gebeurd ik moest met mn zoon naar eindhoven naar een arts en mn vrouw en ik lagen dubbel. Die vent die erbij stond en die driepoot verderop en allemaal rook uit zn wagen


we lagen helemaal dubbel.

Kan ik me voorstellen,..moet ook altijd lachen als ik uitgebrande flitspaal zie :X O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan