Er zit een gat in m'n brommer

Gat erin

  • Ja, mooi

    Stemmen: 10 43,5%
  • ieeuw, afzichtelijk

    Stemmen: 1 4,3%
  • Hoe groter hoe beter

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik zie geen gat

    Stemmen: 0 0,0%
  • Origineel is beter

    Stemmen: 8 34,8%
  • Er moet nog meer af

    Stemmen: 3 13,0%
  • Mooie filters

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kweenie

    Stemmen: 1 4,3%

  • Totaal aantal stemmers
    23

mcvdmvs

Latere in aeternum
15 sep 2002
2.118
6
Apeldoorn
Het is me eindelijk gelukt. Het tupperware is van mijn machien. De zijkappen zijn verwijderd. Daarvoor heb ik de accu moeten verplaatsen van de rechterzijkant naar midden tussen, de airbox verwijderd en Delo's gemonteerd en de ontsteking ondersteboven onder mijn zadel gemonteerd.
Ik vind het zelf super geworden, en daarom gaarne ook jullie oordeel :)
full
 
Ik vind het er niet super uitzien, ik zie liever toch een plaatje ervoor, mooi van chroom oid.(blauw ge-anodiseerd aluminium driehoek plaatje misschien?)

Nu kijk je precies op die accu, en een accu vind ik nou niet zo speciaal..

Je moet je carterdeksel is wat meer poetsen. :P (valt dat gat gelijk ook minder op)

Of spuit anders die accu zwart.
 
Mwah, het is wel iets aparts. Kan je geen droge accu krijgen die je liggen kan monteren onder je buddy ?

Dan komt het blok er weer beter uit. Nu vul je het ene gat met het andere :?
 
dat 650 op het kontje past niet in het geheel,het is net of ie schreewerig voor die prijs tekoop staat,en dat sportieve stuurtje in combinatie met de standaard uitlaten kan je ook beter terug draaien,voorderest een pluim :}
maar dit is maar een mening,door mijn bril gezien. ;)
 
Mooie brommer hoor!! :9~

Heb je bij het monteren van de Delo's de carb's opnieuw af moeten stellen of kunnen die dingen er zo opgezet worden?
 
Mick,ik moet helaas de mening delen van anderen.
Dit ondanks dat ik heilig geloof in: "minder is meer".
Ik mis iets nu,met kappies was beter dacht ik.
Of flans er van die zelfmaakkappies an,gewoon voor het betere smoelwerk.
Solly
 
Ik vind het bijna mooi, ff een paintje gemaakt van wat ik vind dat er nog bij moet.
full


En je accu op een andere plek vind ik ook wel een goed idee.
 
Mooie brommer hoor!! :9~

Heb je bij het monteren van de Delo's de carb's opnieuw af moeten stellen of kunnen die dingen er zo opgezet worden?
Ik moet ze nog afstellen, gebeurt zo snel mogelijk, de resultaten zal ik posten.
 
dat 650 op het kontje past niet in het geheel,het is net of ie schreewerig voor die prijs tekoop staat,en dat sportieve stuurtje in combinatie met de standaard uitlaten kan je ook beter terug draaien,voorderest een pluim :}
maar dit is maar een mening,door mijn bril gezien. ;)
650 vinnik wel aardig. Mogelijk nog eens een echte sportbuddy erop, dat zou misschien beter zijn. Stuur wil ik niet terug draaien, dat rijd werelds, maar er moeten idd wel andere dempers op, 4-1 megafoon vind ik wel vet, ben nog aan het zoeken wat er precies op moet, suggesties zijn altijd welkom.
 
Ah, man, dat ding heeft een abcess (schrijf je dat zo?) en een rudimentair staartje. Wat jammer dat ik die niet live heb gezien op de laatste P&P. Perfecte uitlaat voor een ratbike natuurlijk ;)
 
Update: met 120 dynosproeiers is het helemaal voor de bakker. Er kwamen plastieken sproeiers uit, heel apart.
 
wat laat maar betyer dan nooit.............
Voor weinig geld een nieuwe demper?

Koop een Opel (eind)demper tevens een cool geluid ff zwart en klaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan