Er5 met een ratel:?

NickMan84

Die hard MF'er
9 mei 2006
646
2
Rijswijk
Heej mensen ik heb even een vraagje,

sinds een paar dagen ratelt mijn Er5. Bij ongeveer 6000 toeren begint er ineens iets mee te trillen aan de voorkant van het blok(lijkt van onder de tank te komen) B| .
Het maakt niet uit in welke versnelling ik zit of dat ie stilstaat of niet: 6000 toeren>>trillen maar. T klinkt een beetje als een losse bout/moer combi met wat ringen ertussen.
Ik ben gister al langs de dealer geweest, maar die kon zo op het eerste gezicht niets vinden :N .
iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
 
Ik ga morgen even met hem langs de dealer :] ,
wat ik had vergeten te vermelden is dat de tank laatst vervangen is..akkefietje met omvallen(omgewaaid voor de deur '( ..(zie topic over parkeren) flinke deuken, en heb m net..dus tja..vervangen maar)
vrees dus dat ze daarbij iets vergeten zijn goed vast te zetten..zon tril hoort niet bij een motor met maar 2155km op de teller :(
 
weg van scheveningen naar kijkduin, nieboerweg..ruzie gekregen met tramrails, en verloren. :( Voorwiel schoot weg. Die rails loopt door in de bocht
Gelukkig reed ik netjes :] , anders had ik ook totaal in de kreukels gelegen. Was nu een gebroken rib en wat schrammen '(
Maar goed die motor is dus total loss, hele voorkant ligt in de barrels, van voorvork tot stuur en dat hele verhaal..repareren..tja..zat ruim boven de dagwaarde, en dat was dan nog als ze niet essentiële dingen niet zouden vervangen, kun je nagaan _O-
 
tnx Rambammel :Y ,

maar goed..ben al weer druk aan het revalideren ;) druk aan het zwemmen hier op vakantie. Goed voor die rib

En die motor, tja..dat wordt dan weer ff sparen ;) ben gewoon blij dat ik er zo vanaf gekomen ben..... -O- dan is alle financiele schade ineens heel relatief *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan