Erg fraaie Honda CBR600f3 '96

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hou deze zeker in de gaten... Zie mezelf hier namelijk wel op rijden :Y
En het is een vraagprijs, dus er mag op geboden worden he? O-)
Hij is verder rijklaar? Of zijn er dingetjes die er aan moeten gebeuren?
De fiets is af, op de achterband na .. die is nu wel weer aan vervanging toe. ;)
Het is een vraagprijs, dus bieden mag altijd. :Y
 
Iedereen bedankt voor de complimenten, .. ik ga bijna nog twijfelen of ik hem wel weg wil doen. :9
 
Hmmz.. heeft ie haast om naar een nieuw baasje, ofja in mijn geval, bazinnetje te gaan? O-)
 
Hmmz.. heeft ie haast om naar een nieuw baasje, ofja in mijn geval, bazinnetje te gaan? O-)
Mwa, ik heb er geen haast mee .. hij staat lekker droog in mn garage zoals altijd, dus hij zal geen pijn lijden in de tussentijd van pekel. (ik ga ook lekker met de auto naar me werk) ;)
 
Ow, en om niet te vergeten .. ik heb er 1 circuitdag mee gereden in groep 1 (de trage klasse), en dat ging vrij goed.

Hier nog wat extra foto's;

675828011_6_ExIK.jpeg


675827064_6_fw1k.jpeg


675827148_6_gVtA.jpeg


675827465_6_k9A2.jpeg


675828233_6_4EgT.jpeg


:] :] :] :] :] :]
 
Als ik zo vergelijk, vind ik je vraagprijs toch wel wat hoog, aangezien de kilometers die erop staan... -O-
 
Klopt, maar er zit dan ook een nieuw blok in, en alle lagers zijn vervangen van de bewegende onderdelen, dus van de kmstand zelf zal je vrij weinig merken.
En het blijft een vraagprijs, ik heb wel een prijs in mn hoofd wat ik er minimaal voor wil hebben, maar als ik die neer zet, word er altijd een minder bedrag geboden.
Dus ik ga er vanuit dat de koper hier wat vanaf wil hebben, en dan zitten we al snel op mijn prijs die ik in mn koppie heb.
Ik hoop alleen wel een koper te vinden, ik vind het zonde als hij zo stil staat in mn garage.
 
Erg mooi ding!
Had nog wel een vraag. Ik neem aan dat het geen 25 KW-er is? Neem aan dat je het er dan wel bij had gezet.
Als het geen 25er is ga ik deze toch wel eens even in de gaten houden! (binnekort mijn rijbewijs als het goed is O-) )
 
Laatst bewerkt:
Erg mooi ding!
Had nog wel een vraag. Ik neem aan dat het geen 25 KW-er is? Neem aan dat je het er dan wel bij had gezet.
Als het geen 25er is ga ik deze toch wel eens even in de gaten houden! (binnekort mijn rijbewijs als het goed is O-) )
Klopt, hij is geen 25kw .. maar vol vermogen.
Er staat wel een 25kw setje volgens mij op MF, ik ga zo wel ff zoeken voor je.
Laat me maar weten als je intresse hebt, als je je rbw hebt, in ieder geval succes! :)
 
Was misschien niet helemaal duidelijk, maar het is juist tegek dat hij vol vermogen is ;) Ik ben bijna 21 dus ik slaag (hopelijk) met het goede rijbewijs :)
Ik laat het je weten als ik zelf ook meer weet!
 
Was misschien niet helemaal duidelijk, maar het is juist tegek dat hij vol vermogen is ;) Ik ben bijna 21 dus ik slaag (hopelijk) met het goede rijbewijs :)
Ik laat het je weten als ik zelf ook meer weet!
Sorry, ben een beetje moe, had ff te snel gelezen.
Hou me maar op de hoogte, dan kan je binnekort ff een proefritje komen maken. :)
 
Haha ik ken het :P Ik ga nu weer naar rijles dus weer een stap dichterbij :)

+ Donderdagochtendskupske!
 
Haha ik ken het :P Ik ga nu weer naar rijles dus weer een stap dichterbij :)

+ Donderdagochtendskupske!
Die dagen zijn snel voorbij hoor dat je bezig bent met lessen, voor dat ik het door had had ik mn papiertje al. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan