Erg fraaie Honda CBR600f3 '96

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inque

MF veteraan
13 feb 2003
23.938
0
Vaste prijs van 2400 euro!!

Bij deze heb ik de moeilijke beslissing genomen om mijn trouwe motor te verkopen.
Ik heb namelijk 3 motoren op dit moment, en dat is echt teveel van het goede, en daarom moet de Honda van eigenaar wisselen. :)

Ik ben ongeveer 1,5 jaar in bezit van dit beestje en heeft mij nooit in de steek gelaten op 1x na, .. toen begaf de oliepomp het, en toen is mn hele motorblok in de soep gelopen.
Ik heb toen de beslissing gemaakt om mijn motor te voorzien van een nieuw hartje, met maar 10.000 km's op de teller, die professioneel ingebouwd is door MotorServiceHaarlemmermeer te Hoofddorp.

Sindsdien heb ik een hoop probleemloze en mooie km's gemaakt op dit trouwe beestje.

Uiteraard is dit geen nieuwe motor, dus heeft zo hier en daar zn gebruikerssporen.

De motor is altijd in onderhoud geweest bij MotorServiceHaarlemmermeer, en heeft al zn trouwe service beurtjes altijd gehad.

De motor heeft vanaf het moment dat ik hem had altijd binnen geslapen. ;)

Kilometerstand: ongeveer 70.000 oplopend (waarvan pas 5.000 met een nieuw blok)
Motor: Honda CBR600f 1996
Modificaties:

- Pazzo's zwart met gouden adjusters
- Donker Fabbri Double Bubble ruitje
- Zwarte voorvorkpoten
- Led achterlicht
- Bi-Xenon H4 HID, 6000K
- Aangepaste kentekenplaathouder
- Middenbok eraf
- Dynojet stage 2 kit
- Op de Dynobank bij Madracing
- Zwarte seatcover
- Zwarte alu voetsteunen
- Kleine led knippers voor
- Kleine led knippers achter
- Irridium bougies
- K&N luchtfilter
- Stalen remleidingen
- Stealth achtertandwiel (2 tandjes erbij)
- Alarm
- Donkere hugger
- DID 530 ketting
- Achterband: Michelin Pilot Power 2ct bijna op.
- Voorband: Michelin Pilot Power 2ct
- Xenon look stadslicht
- CNC Stuurgewichtjes
- Haakse ventielen
- En natuurlijk de MF-sticker!

En natuurlijk de foto's:

large


large


motorstek_24637_original_2.JPG


large


large


large


large


Vaste prijs van 2400 euro!!
 
Laatst bewerkt:
De Superpole Motogp en de Scorpion uitlaat heb ik vervangen door de normale standaard uitlaat.
 
Veel animo ;) :P zal vast de prijs zijn die de kopers afschrikt, maar daarom moet je hem in het echt hebben gezien, erg net fietsje. :)
En het blijft een vraagprijs.
 
Veel animo ;) :P zal vast de prijs zijn die de kopers afschrikt, maar daarom moet je hem in het echt hebben gezien, erg net fietsje. :)
En het blijft een vraagprijs.

Opzich is de prijs niet zo heel erg verkeerd.. Vaak weet je wel meteen dat er wat ad hand is als ze 500 euro goedkoper zijn ;) T is gewoon de verkeerde tijd
 
Opzich is de prijs niet zo heel erg verkeerd.. Vaak weet je wel meteen dat er wat ad hand is als ze 500 euro goedkoper zijn ;) T is gewoon de verkeerde tijd
Ja daar heb je misschien wel een punt.
Ach ik heb de tijd. :) Het is en het blijft een trouw beestje, dat is 1 ding wat zeker is. ;)
 
Een meerprijs van 2950 euro voor een setje Pazzo's? Die zijn wel heeel erg duur dan...
Meer prijs van 150 lijkt me nog redelijk... :+
 
nog niet kwijt dat mooie ding O-)
Nope, .. maar het liefst wil ik hem nog wel ff houden, totdat mn R1 af is .. daarom heb ik hem nu al te koop.
Ik had wel wel verwacht dat het niet storm zou lopen. :P
 
Mooie bike!
Wil pas over een paar maanden een motor gaan kopen, anders had ik het wel geweten!! :Y
 
Mooie bike!
Wil pas over een paar maanden een motor gaan kopen, anders had ik het wel geweten!! :Y
Ach, zo hard loopt het niet hoor .. ik heb nog geen 1 reactie gehad van een koper.
Alleen van mensen die onderdelen wilden kopen, maar dat gaat niet werken. ;)

Dus ik zou zeggen, sla deze motor op .. ik kom bijtijds een keer kijken. :)
 
Ach, zo hard loopt het niet hoor .. ik heb nog geen 1 reactie gehad van een koper.
Alleen van mensen die onderdelen wilden kopen, maar dat gaat niet werken. ;)

Dus ik zou zeggen, sla deze motor op .. ik kom bijtijds een keer kijken. :)
Ik hou deze zeker in de gaten... Zie mezelf hier namelijk wel op rijden :Y
En het is een vraagprijs, dus er mag op geboden worden he? O-)
Hij is verder rijklaar? Of zijn er dingetjes die er aan moeten gebeuren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan