Inque
MF veteraan
- 13 feb 2003
- 23.938
- 0
Vaste prijs van 2400 euro!!
Bij deze heb ik de moeilijke beslissing genomen om mijn trouwe motor te verkopen.
Ik heb namelijk 3 motoren op dit moment, en dat is echt teveel van het goede, en daarom moet de Honda van eigenaar wisselen.
Ik ben ongeveer 1,5 jaar in bezit van dit beestje en heeft mij nooit in de steek gelaten op 1x na, .. toen begaf de oliepomp het, en toen is mn hele motorblok in de soep gelopen.
Ik heb toen de beslissing gemaakt om mijn motor te voorzien van een nieuw hartje, met maar 10.000 km's op de teller, die professioneel ingebouwd is door MotorServiceHaarlemmermeer te Hoofddorp.
Sindsdien heb ik een hoop probleemloze en mooie km's gemaakt op dit trouwe beestje.
Uiteraard is dit geen nieuwe motor, dus heeft zo hier en daar zn gebruikerssporen.
De motor is altijd in onderhoud geweest bij MotorServiceHaarlemmermeer, en heeft al zn trouwe service beurtjes altijd gehad.
De motor heeft vanaf het moment dat ik hem had altijd binnen geslapen.
Kilometerstand: ongeveer 70.000 oplopend (waarvan pas 5.000 met een nieuw blok)
Motor: Honda CBR600f 1996
Modificaties:
- Pazzo's zwart met gouden adjusters
- Donker Fabbri Double Bubble ruitje
- Zwarte voorvorkpoten
- Led achterlicht
- Bi-Xenon H4 HID, 6000K
- Aangepaste kentekenplaathouder
- Middenbok eraf
- Dynojet stage 2 kit
- Op de Dynobank bij Madracing
- Zwarte seatcover
- Zwarte alu voetsteunen
- Kleine led knippers voor
- Kleine led knippers achter
- Irridium bougies
- K&N luchtfilter
- Stalen remleidingen
- Stealth achtertandwiel (2 tandjes erbij)
- Alarm
- Donkere hugger
- DID 530 ketting
- Achterband: Michelin Pilot Power 2ct bijna op.
- Voorband: Michelin Pilot Power 2ct
- Xenon look stadslicht
- CNC Stuurgewichtjes
- Haakse ventielen
- En natuurlijk de MF-sticker!
En natuurlijk de foto's:
Vaste prijs van 2400 euro!!
Bij deze heb ik de moeilijke beslissing genomen om mijn trouwe motor te verkopen.
Ik heb namelijk 3 motoren op dit moment, en dat is echt teveel van het goede, en daarom moet de Honda van eigenaar wisselen.
Ik ben ongeveer 1,5 jaar in bezit van dit beestje en heeft mij nooit in de steek gelaten op 1x na, .. toen begaf de oliepomp het, en toen is mn hele motorblok in de soep gelopen.
Ik heb toen de beslissing gemaakt om mijn motor te voorzien van een nieuw hartje, met maar 10.000 km's op de teller, die professioneel ingebouwd is door MotorServiceHaarlemmermeer te Hoofddorp.
Sindsdien heb ik een hoop probleemloze en mooie km's gemaakt op dit trouwe beestje.
Uiteraard is dit geen nieuwe motor, dus heeft zo hier en daar zn gebruikerssporen.
De motor is altijd in onderhoud geweest bij MotorServiceHaarlemmermeer, en heeft al zn trouwe service beurtjes altijd gehad.
De motor heeft vanaf het moment dat ik hem had altijd binnen geslapen.
Kilometerstand: ongeveer 70.000 oplopend (waarvan pas 5.000 met een nieuw blok)
Motor: Honda CBR600f 1996
Modificaties:
- Pazzo's zwart met gouden adjusters
- Donker Fabbri Double Bubble ruitje
- Zwarte voorvorkpoten
- Led achterlicht
- Bi-Xenon H4 HID, 6000K
- Aangepaste kentekenplaathouder
- Middenbok eraf
- Dynojet stage 2 kit
- Op de Dynobank bij Madracing
- Zwarte seatcover
- Zwarte alu voetsteunen
- Kleine led knippers voor
- Kleine led knippers achter
- Irridium bougies
- K&N luchtfilter
- Stalen remleidingen
- Stealth achtertandwiel (2 tandjes erbij)
- Alarm
- Donkere hugger
- DID 530 ketting
- Achterband: Michelin Pilot Power 2ct bijna op.
- Voorband: Michelin Pilot Power 2ct
- Xenon look stadslicht
- CNC Stuurgewichtjes
- Haakse ventielen
- En natuurlijk de MF-sticker!
En natuurlijk de foto's:
Vaste prijs van 2400 euro!!
Laatst bewerkt: