Erg leuke kawa GPX-750-r

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pasta

MF'er
17 mei 2006
74
0
Nuenen
Na lang dubben zet ik mijn kawa toch te koop, hij is me altijd erg goed bevallen en ik heb er veel plezier van gehad.(is m'n eerste motor) Maar aangezien ik een andere motor wil kopen en onze garage nu al overvol zit, ga ik hem toch verkopen...

Kawasaki GPX-705-r (zx750-f ninja)
Vraagprijs: € 1.350,00
Bouwjaar: 1987
Km-stand : 48.000km and counting
Vermogen: 110PK

Extra’s:
- K&N inlegfilter
- Wilders progressieve vork elementen
- 4 in 1 uitlaat met ovale RVS Scorpion demper (met uitneembare dB-killer)

Zeer goed onderhouden GPX, heeft enkele weken terug nog een kleine beurt gehad. Motor ziet er erg mooi uit voor zijn leeftijd, en is ondanks de goede prestaties gemakkelijk te berijden.

Ik heb de motor 2 jaar in bezit en kan van deze tijd het bijna alles omvattende onderhoud aantonen. (komende jaren kan men dus vooruit) De achterband is aan vervanging toe, dit is eventueel te bespreken.

De motor staat in Waalre = omgeving Eindhoven
 
Ik krijg het niet voor elkaar om een foto te posten, hieronder de link naar de marktplaats advertentie waar foto's bij staan::

link
 
mooi ding joh :)

full
 
Hey bedankt,

Ben ontzettend aan het kl*ten geweest om iets van een plaatje zichtbaar te krijgen...
|(
 
Ben nieuw lid bij Photobucket, paar nieuwe foto's met het goede weer als sfeermaker. Op de foto's is de motor ovrigens vies *O*

S6001270.jpg


S6001271.jpg


S6001269.jpg
 
Strakke fiets, ik ben alleen op zoek naar iets met 400cc meer. Ben nog in beraad over het aantal cilinders ;)
 
Gepoetsdt :P

S6001280.jpg


S6001282.jpg


S6001285.jpg



Verbruik? Korte ritjes 1 op 14 (minder dan 40km), langere ritten = 1 op 17

Zelfs met de versleten achterband rijd ie heerlijk !! :]
 
110 pk lijkt me een beetje optimistisch...
Wel leuke fiets, kleurstelling vind ik erg mooi (ben fan van rood/zwart) heb al een '87 cbr hurricane hier staan! :P Lijkt erg op jouw fiets qua kleurstelling.

Suc6 met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan