Ergenis in't verkeer!!! Weeral in belgie

Nastron

MF'er
15 okt 2005
55
0
Belgie
Moet mij weeral overkomen, de rustigheid zelve O-) .
Weeral een belg
Vertrek ik deze avond naar de videotheek om rustig mijn filmpkes af tegeven en nieuwe te huren.
Nu in de terugreis naar huis kom ik een gefrusterende chauffeur tegen.
Sta ik rustig aan het rode licht te wachten voor links af te slaan , wat ik ook doe als het licht op groen slaat.
Bij tegenliggend verkeer vertrek er ook een auto die in zijn opzicht naar rechts afdraait (mijn richting dus) weliswaar zonder richtingaanwijzer.
AAngezien ik toch rapper ben besteed ik er geen aandacht aan en vervolg mijn weg zonder die persoon te hinderen.
Rijdt den Nastron tegen 52/u door het stukje bebouwde kom komt die kerel wel ff dicht tegen mij rijden maar wel nog aannemelijk.(ik doe nisk enkel eens in de spiegel kijken " wat is die van plan")
De snelheid verandert naar 70/u dus de Nastron de gas erop en weg was ie (kon snelheid opdrijven tot 100/u omdat het een veilige baan en geen plaasten zijn voor te flitsen).
Terugkomende in de bebouwde kom de rem erop en terug naar de 52/u, maar tegen de zin van mijn achterligger, komt die kerel ff tot bijna tegen mijn achterband rijden.
Draai ik me ff om en doe teken met hand , "wat ben je van plan man" en ff de rem opgezet. :( |(
Probeert die kerel naast me te rijden door de parkeer strook te nemen en roept ie tegen me , " kun je niet rijden misschien". |(
ZEg ik ff terug kun jij niet rijden misschien (tegelijker tijd stapvoest mijn motor met 1 hand onder controle houden, maar Ik kan niet rijden hoor NEEN.
Ok ff gezegd in mijn hoofd en de persoon ff tot stilstand laten komen.
Met de moto achteruit en ff die zijn verhaal aanhoren.
ZEgt die man dat ik hem hinderen door 50/u te rijden omdat hij dacht dat hij 70/u mocht (let op bebouwde kom ).Hij wou daar rapper rijden hoe kon ik dat in godsnaam weten. :?

hij vondt tevens dat ik niet aan de lichten voor hem mocht rijden omdat ik daar ook maar 50 reed ( ook tevens in de bouwde kom)..
Maak hem heel duidelijk dat ik vond dat ik hem niet gehindert heb en dat enkel remde voor mijn snelheid te minderen.
Maar meneer vondt dit niet genoeg, stapt hij uit, bijna zijn klote duer tegen mijn mooi CBRke, dus ff die zijn deur tegenhouden met de hand.
Vertelt hij me of hij misschien eens mijn 2 ogen moet uitsteken en tikt mijn zijn 2 vingers tegen mijne bril.
De Nastron begon dus enrom te beven, trillen (dit doe ik als ik kwaad word ,de woede neemt over) maar ff goed ingeademt en die kerel ff kordaat geantwoord met verheven stem.
Ten eerste Ik heb je op geen enkele manier gehindert ook niet aan de lichten.
Ten tweede ik heb 50 gereden omdat ik daarmaar 50 mocht op het eerste stuk, daarna heb ik opgetrokken tot 100/u en heb enkel geremd voor mijn snelheid te minderen in de bebouwde kom en niet voor U te hinderen..Enkel toen je heel dicht kwam rijden heb ik geremd om u erop attent te maken dat ik het niet dulde. B|
Tevens vond Meneer dat ik niet mocht links rijden , waarop ik antwoorde : een Motorrijden moet links rijden van de baan zoals de bestuurder plaats neemt in zijn auto, en niet in't midden en/of rechts van de baan.
Na mijn uitleg was Meneer tot mijn vreugde gekalmeert en zag ie zijn fout in.
Hij antwoorde mij dat hij zich rap opwindt en dat hij er niet kon aandoen,het woordje sorry kwam er ook uit
Heb erop geantwoord , dat ik niet rap aan de kant ga voor iemand en zeker niet als ik mijn RECHT ben. ;)
Probeer ik mijn motor te starten wilt die niet :? Had ontdekt na een paar keer te proberen starten dat mijn dodemans knop stond indrukt :P

Dus weereens sensatie beleeft *O*
 
Laatst bewerkt:
was de automobilist al weg toen je probeerde te starten?
anders stond je mooi voor lul.

pik jij dat trouwens zomaar als ze aan je gaan zitten?
op je bril lopen tikken en bedreigen?!

zo'n helm komt toch best hard aan lijkt me.
 
Korte bocht gaat eerst he, dus daar ga je al de fout in. Daarnaast heb je een motor en moet je je niet aan de snelheid houden. Zoiets doe je alleen in Nederland (in Belgie heb je weinig palen) als je niet zeker weet of er een flitspaal staat of niet.... voor de rest meteen een kopstoot geven met je helm, weer een probleem minder :P
 
Laatst bewerkt:
ik vind die ridders van de weg die precies 52 voor me gaan rijden ook zo fokking iri.
Idd, en met de motor kan je er dan snel langs, maar met de auto moet je het dulden want je kan er niet langs en bovendien doet degene voor je niets fout.
 
voorkruipen aan de lichten en dan netjes 52 rijden (waarom 52??? 52 52 52?)
dan is je tekst heel moeilijk te lezen door al de spelfouten
en dat derdepersoonsgepraat is irr ('de nastron' :?)

wel dom van die automobilist dat ie zo reageerd , maar goed
 
Ja jongens wat een reacties niet te doen, dacht ff steun te krijgen in mijn reactie maar neen juist tegenovergestelde.

Heb al ondervonden dat je met vechten nisk bereikt en dat je beter tot een verstand komt met praten dan de politie erbij te halen.
De plaasten waar ik 52/u wist ik dat ze daar staan met de anonieme wagen dus 52/u en geen ruk meer.


voorkruipen aan de lichten en dan netjes 52 rijden (waarom 52??? 52 52 52?)
dan is je tekst heel moeilijk te lezen door al de spelfouten
en dat derdepersoonsgepraat is irr ('de nastron' :?)

wel dom van die automobilist dat ie zo reageerd , maar goed

Aangezien ik vooraan sta aan de lichten, de afstand tussen mij en mijn tegenligger ver genoeg is voor mijn maneuver uit te voeren (in dit geval Links afslaan) en mijn tegenligger zijn richtingaanwijzer niet gebruikte vindt ik dat ik niet voorgekropen heb.
En daarbij doe jij dat soms niet?
Zoals eerder vermeld die 52/u reed ik voor flistgevaar.
En als je nisk anders kunt dan staan lullen over mijn spellingsfouten in mijn tekst, en kritiek te geven over de opstelling van mijn tekst ( derdepersoongepraat ) hoeft je gewoon niet te posten.
Met dit soort reactie ben ik nisk mee en is compleet zinloos.
 
Laatst bewerkt:
Ja jongens wat een reacties niet te doen, dacht ff steun te krijgen in mijn reactie maar neen juist tegenovergestelde.

Heb al ondervonden dat je met vechten nisk bereikt en dat je beter tot een verstand komt met praten dan de politie erbij te halen.
De plaasten waar ik 52/u wist ik dat ze daar staan met de anonieme wagen dus 52/u en geen ruk meer.Aangezien ik vooraan sta aan de lichten, de afstand tussen mij en mijn tegenligger ver genoeg is voor mijn maneuver uit te voeren (in dit geval Links afslaan) en mijn tegenligger zijn richtingaanwijzer niet gebruikte vindt ik dat ik niet voorgekropen heb.
En daarbij doe jij dat soms niet?
Zoals eerder vermeld die 52/u reed ik voor flistgevaar.
En als je nisk anders kunt dan staan lullen over mijn spellingsfouten in mijn tekst, en kritiek te geven over de opstelling van mijn tekst ( derdepersoongepraat ) hoeft je gewoon niet te posten.
Met dit soort reactie ben ik nisk mee en is compleet zinloos.
52 km/h rijden en net als een smeris in de derde persoon praten...

dan vraag je er ook wel een beetje om hè.. :X
 
Ik vind het best een grappig verhaal, vooral dat die vent uiteindelijk z'n excuses nog aanbood ook; verrassende wending :}
Ik denk dat ik iets anders had gereageerd als ie tegen m'n bril ging tikken... maar ik heb dan ook geen bril, misschien dat dat verschil maakt :P
 
Ik snap eigenlijk ook niet waarom je je door die vent op je bril laat tikken.. Unfo kan zich ook nog wel een gebeurtenis herinneren.

Vorige zomer op de A4 bij Delft lekker aan het spelen in het halve klaverbladje aldaar samen met Postman (ook van MF). De snelweg aldaar is 2-baans maar wordt, alvorens te veranderen in een hele mooie bocht, 1 baans. Alhier is de max snelheid 120 km/h, maar 200 meter voor de bocht wordt het 70 km/h (dacht ik). Ik reed voorop, Postman achter mij. Komt er een Volkswagen van achterons aanblazen en gaat op een paar meter achter Postman pas op zn remmen. Vervolgens gaat hij achter hem kleven waarbij hij naar ons idee de profieldiepte van Postman zn achterbank kon opmeten... Wij reden op dat moment waar je 70 mocht, 90 km/h. Hij gaat naar rechts de vluchtstrook op, om Postman kennelijk op die manier in te halen. Dit liet Postman echter niet toe en gaf gas, gaat samen met mij de bocht in, maken lekker een kneedown en grote boze meneer in de Volkswagen was al bijna niet meer te zien. Postman haalt mij in aan het begin van de 2 baansweg wat na de bocht komt. Hierna blaast de Volkswagen mij voorbij waarbij ik een hele boze multicultureel met een "kill with fire" blik in zijn ogen naar Postman zag kijken. Postman stopt voor het verkeerslicht en die vent snijdt hem met zn Volkswagen af waarbij hij schuin voor Postman tot stilstand komt en uitstapt. Vervolgens rent hij naar Postman toe en grijpt hem met zijn hand bij het kinstuk van Postman zn helm. Postman zat op dat moment nog op zn motor waarbij hij bijna zn evenwicht verloor. Ik heb ondertussen in alle haast mijn motor op zn standaard gezet midden op de weg en ben die vent aangevlogen. Hierbij hem ik hem met 2 handen bij zn kleding gegrepen en in een keer van Postman af getrokken. Hierdoor ontlade deze man zijn agressie op mij. Unfootje is normaal gesproken nooit agressief maar dit soort dingen kan ik niet hebben. Het werd dus 1 grote scheld en schreeuwpartij waar ook deze man zn vrouw/vriendin/hoer (die ook uit deze auto was gestapt) ook lekker mee kwam schreeuwen. Tijdens het schreeuwen probeerde onze oom subtilico mij kennelijk zijn adem te laten ruiken waarop hij het nodig vond om op 30 cm van mijn neus zn vriendelijke verwensingen aan mij duidelijk te maken. Hierop heb ik uitgehaald met mijn handschoen (met carbon O-) ) maar ik miste. Na nog een paar keer te hebben geschreeuwd dat ik er niet van gediend was dat hij zo dicht op mij kwam staan, deed hij het weer. Hierop heb ik vol uitgehaald en hem vol op zn bakkes getimmerd. Unfo moet wel eerlijk zeggen dat hij bedreigend op mij afkwam en ik had het idee dat hij mij in eerste instantie wilde slaan. Vervolgens ging zijn vrouw/vriendin/hoer nog harder schreeuwen en begon zelfs te huilen, waarop ze zeer nerotisch trachtte de politie te bellen. Meneer durfde echter zijn verwensingen niet meer binnen 3 meter te uiten, waarop hij vervolgens weer in zijn auto stapte en wegreed.

Postman had door de nagels van die vent een kras op zn bovenlip. Unfootje en Postman zijn vervolgens weggegaan omdat we de politie (mochten die echt komen) niet te belasten met zo'n domme gebeurtenis en omdat we geen dom gezeik wilden hebben.

Unfo wil dr alleen maar mee zeggen.. Ik ben geen vechtersbaas maar iemand die mij bedreigd (of mijn maten) of alleen maar agressief in mn "veilige zone" (binnen 1 meter) komt, dan ben ik de eerste die uithaalt. Al zou ik een bril dragen, ik zou me noooooit op mn bril laten tikken. Erg onrespectvol vind ik dat. Erg denigrerend.. Agressie in het verkeer vind ik het domste wat er is. Ik maak me eigenlijk nooit ergens druk om in het verkeer.
 
Pfff, ik kan me ook enorm opwinden (zowel in de auto of op de motor) als er zo'n pé aan 52 voor me kruipt
die steek ik gewoon waar ik kan voorbij voetpad, rond punt,pechstrook,parkeerstrook
als ik er maar voorbij ben



















( en dan rijd ik 32 in zone 30)
 
Korte bocht gaat eerst he, dus daar ga je al de fout in. Daarnaast heb je een motor en moet je je niet aan de snelheid houden. Zoiets doe je alleen in Nederland (in Belgie heb je weinig palen) als je niet zeker weet of er een flitspaal staat of niet.... voor de rest meteen een kopstoot geven met je helm, weer een probleem minder :P
Dat durf ik toch in twijfel te trekken.

Persoonlijk zou ik zeggen, eerst het afkomend verkeer laten voorgaan, en dan zelf je verrichting uitvoeren. (dus eerst die gast naar rechts laten afslaan, en dan zelf er achter na)
 
Ja jongens wat een reacties niet te doen, dacht ff steun te krijgen in mijn reactie maar neen juist tegenovergestelde.

Heb al ondervonden dat je met vechten nisk bereikt en dat je beter tot een verstand komt met praten dan de politie erbij te halen.
De plaasten waar ik 52/u wist ik dat ze daar staan met de anonieme wagen dus 52/u en geen ruk meer.
...
Het verhaal ziet eruit als een verhaal en niet een vraag om steun, er valt ook geen steun te zoeken omdat er niets gebeurd is op een meningsverschil na.
Verder gaf je aan dat je ondanks het ontbreken van het knipperlicht dat je wist dat hij rechtaf ging slaan en dan heeft hij zoals eerder gezegd de korte bocht dus voorrang (Ben int. chauffeur geweest en veel in België dus weet dat dat ook daar zo is).
Als je weet dat je daar rustig aan doet (flitsers of niet) hoef je je ook niet te haasten om ervoor te komen (ruimte genoeg me reet) dus een groot deel van zijn reactie was in mijn ogen logisch (op je bril tikken had hij niet mogen doen, daar ben ik het mee eens).
Als ik voorrang neem zorg ik ook dat ik opschiet en dan heeft geen enkele achterligger reden tot klagen, doen ze het toch is het hun probleem.
Ik heb verder nooit echt last van agressie maar meer dat ze jaloers zijn dat ik met de motor ergens tussendoor kan en sneller kan optrekken (zullen wel bang zijn of niet mogen van de vrouw :+ )
De enkele keer dat het op agressie uitdraaid (in 14 jaar op de motor maar 2 keer voorgekomen) zet ik de fiets neer, doe m'n helm af en als ik ze aankijk worden ze al rustiger (schijnt dat ik als ik boos ben een bepaalde blik heb :? ), ze doen dan hus zegje en ik geen mijn visie waarna we beiden weer onze weg vervolgen 8-)
 
aan de snelheid houden in de bebouwde kom in belgie :+ (ik dacht dat het trouwens maar 30 was dan)

ik rij hier nu toch al een half jaartje rond en heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik denk dat die NL in jullie nummerplaat voor de herrie zorgt :P
 
Moet mij weeral overkomen, de rustigheid zelve O-) .
Weeral een belg
Vertrek ik deze avond naar de videotheek om rustig mijn filmpkes af tegeven en nieuwe te huren.
Nu in de terugreis naar huis kom ik een gefrusterende chauffeur tegen.
Sta ik rustig aan het rode licht te wachten voor links af te slaan , wat ik ook doe als het licht op groen slaat.
Bij tegenliggend verkeer vertrek er ook een auto die in zijn opzicht naar rechts afdraait (mijn richting dus) weliswaar zonder richtingaanwijzer.
AAngezien ik toch rapper ben besteed ik er geen aandacht aan en vervolg mijn weg zonder die persoon te hinderen.
Rijdt den Nastron tegen 52/u door het stukje bebouwde kom komt die kerel wel ff dicht tegen mij rijden maar wel nog aannemelijk.(ik doe nisk enkel eens in de spiegel kijken " wat is die van plan")
De snelheid verandert naar 70/u dus de Nastron de gas erop en weg was ie (kon snelheid opdrijven tot 100/u omdat het een veilige baan en geen plaasten zijn voor te flitsen).
Terugkomende in de bebouwde kom de rem erop en terug naar de 52/u, maar tegen de zin van mijn achterligger, komt die kerel ff tot bijna tegen mijn achterband rijden.
Draai ik me ff om en doe teken met hand , "wat ben je van plan man" en ff de rem opgezet. :( |(
Probeert die kerel naast me te rijden door de parkeer strook te nemen en roept ie tegen me , " kun je niet rijden misschien". |(
ZEg ik ff terug kun jij niet rijden misschien (tegelijker tijd stapvoest mijn motor met 1 hand onder controle houden, maar Ik kan niet rijden hoor NEEN.
Ok ff gezegd in mijn hoofd en de persoon ff tot stilstand laten komen.
Met de moto achteruit en ff die zijn verhaal aanhoren.
ZEgt die man dat ik hem hinderen door 50/u te rijden omdat hij dacht dat hij 70/u mocht (let op bebouwde kom ).Hij wou daar rapper rijden hoe kon ik dat in godsnaam weten. :?

hij vondt tevens dat ik niet aan de lichten voor hem mocht rijden omdat ik daar ook maar 50 reed ( ook tevens in de bouwde kom)..
Maak hem heel duidelijk dat ik vond dat ik hem niet gehindert heb en dat enkel remde voor mijn snelheid te minderen.
Maar meneer vondt dit niet genoeg, stapt hij uit, bijna zijn klote duer tegen mijn mooi CBRke, dus ff die zijn deur tegenhouden met de hand.
Vertelt hij me of hij misschien eens mijn 2 ogen moet uitsteken en tikt mijn zijn 2 vingers tegen mijne bril.
De Nastron begon dus enrom te beven, trillen (dit doe ik als ik kwaad word ,de woede neemt over) maar ff goed ingeademt en die kerel ff kordaat geantwoord met verheven stem.
Ten eerste Ik heb je op geen enkele manier gehindert ook niet aan de lichten.
Ten tweede ik heb 50 gereden omdat ik daarmaar 50 mocht op het eerste stuk, daarna heb ik opgetrokken tot 100/u en heb enkel geremd voor mijn snelheid te minderen in de bebouwde kom en niet voor U te hinderen..Enkel toen je heel dicht kwam rijden heb ik geremd om u erop attent te maken dat ik het niet dulde. B|
Tevens vond Meneer dat ik niet mocht links rijden , waarop ik antwoorde : een Motorrijden moet links rijden van de baan zoals de bestuurder plaats neemt in zijn auto, en niet in't midden en/of rechts van de baan.
Na mijn uitleg was Meneer tot mijn vreugde gekalmeert en zag ie zijn fout in.
Hij antwoorde mij dat hij zich rap opwindt en dat hij er niet kon aandoen,het woordje sorry kwam er ook uit
Heb erop geantwoord , dat ik niet rap aan de kant ga voor iemand en zeker niet als ik mijn RECHT ben. ;)
Probeer ik mijn motor te starten wilt die niet :? Had ontdekt na een paar keer te proberen starten dat mijn dodemans knop stond indrukt :P

Dus weereens sensatie beleeft *O*

He Nastron, leuk verhaal. Aan de spellingsfouten te zien was je nog boos toen je het verhaal intypte op dit forum.
Ben je een Belg? Een aantal woorden die je gebruikt doen mij dit vermoeden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan