Ergernis

Mattia

Die hard MF'er
10 mei 2004
535
0
België
Sta ik deze morgen rustig aan het roodlicht aan het zebrapad te wachten tot ik over kan. Staat er een auto stil voor het groen de achterliggende maar claxoneren, vertrekt hij, draaid hij af zonder te zien, motor in de flank tegen 70km per uur, vent over zijn fiets, over de kofferbak, koprol op't straat en stond gelukkig bijna direkt recht, grootte schade vanvoor aan de motor, mens op de motor geschrokken en kwaad ...

Deze middag, ga ik rustig naar de supermarkt om de hoek, wat komt ik (op dezelfde baan als deze morgen het ongeluk is gebeurd) tegen, een dronke jaap die rechtvooruit starend tegen een 60km per u met een platte achterband op de baan ligt te rijden. Ik verschoot ervan dat de rubber rond de velg bleef.

En tussen zo'n mensen moet ik mij binnenkort in het verkeer wagen |(
Je zou dus voor minder ergernis kweken B|

voila, het moest er ff uit :(
 
Zo had ik ook eens dakik op een korende ochtend met m'n fliespot aan het diep zat en er vanachter mij een halve jaap met krommekes kwam afstevenen. Ik zeg "ho ho da gaat zo maar nie", maar de affekoor ging gewoon voort. Heb drek met m'n belmachine de blauwen gecontacteert, maar die hadden vanwege halvesgat erg weinig tijd. Op zich wel begrijpelijk, maar je zou denken da een stikbal nie weg loopt. Magoed, uiteindelijk is diejen vent vol in z'n achteruit richting de andere kant geweest, en da's maar goei ook, want anders hakik dit nie kunnen vertellen.
 
Deze moest er nog bij

Zie attachent,

ik geloof dat hij zoiets bedoelde

FaDen

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/107932/f3856e0ee40a1bb72c0bdea2b75206a3 (weird444.jpg)​
 
Zo had ik ook eens dakik op een korende ochtend met m'n fliespot aan het diep zat en er vanachter mij een halve jaap met krommekes kwam afstevenen. Ik zeg "ho ho da gaat zo maar nie", maar de affekoor ging gewoon voort. Heb drek met m'n belmachine de blauwen gecontacteert, maar die hadden vanwege halvesgat erg weinig tijd. Op zich wel begrijpelijk, maar je zou denken da een stikbal nie weg loopt. Magoed, uiteindelijk is diejen vent vol in z'n achteruit richting de andere kant geweest, en da's maar goei ook, want anders hakik dit nie kunnen vertellen.
:}
 
Sta ik deze morgen rustig aan het roodlicht te wachten aan het zebrapad tot ik over kan. Staat er een auto stil voor het groen, de achterliggende auto's maar claxoneren. vertrekt hij uiteindelijk, draaid hij af zonder te kijken, motorrijden rijdt in de flank tegen 70km per uur, motorrijder over zijn fiets, dan over de kofferbak van de auto, maakt hij een koprol over het straat en stond hij gelukkig bijna direkt recht. grootte schade aan de voorkant van de motor, motorrijder geschrokken en kwaad ...

Deze middag, ben ik rustig op weg naar de supermarkt om de hoek, wat komt ik (op dezelfde autoweg als deze morgen waar het ongeluk is gebeurd) tegen, een dronke jaap die rechtvooruit starend tegen een 60km per uur, met een platte achterband op de weg ligt te rijden. Ik was verwonderd dat de band nog rond de autovelg bleef.

En tussen zo een mensen moet ik mij binnenkort in het verkeer wagen |(
Je zou dus voor minder ergernis kweken B|

voila, het moest er ff uit :(

Edit: tekst aangepast, zo beter?
:+
 
Yello Hello,

Nou de keren dat ik het gezien en zelf meegemaak heb.

mmh,

Zelf meemaken gaat sneller alleen je hebt er naderhand zo veel last van.

Iemand anders zien,
Ziet er vaak erg dramatisch uit, vaak valt het wel mee.
De zeer ongelukkige keren nagelaten.

FaDen
 
Het zelf meemaken kan ik niet vertellen en dit hoeft hopelijk niet(toch niet al te vlug) te gebeuren. Het was zo een gevoel van onmacht, je zag dat die daar ging op rijden en nimmer kon stoppen, en doen klabaaaaammm, motorrijder de lucht in. Nu had ik een duidelijk voorbeeld van waarom iedereen zegt dat je altijd moet denken dat iedereen je gaat aanrijden (dus voorzichtig moet zijn) :X Hopelijk had hij niet te veel kwetsures, hij greep anders naar zijn rug (wat wil je na zo'n sprong) :(
 
Welke motorrijder neemt zijn fiets dan ook mee als ie gaat motorrijden?

Logisch dat je dan over fiets heen klapt..

Sorry, meer kan ik er niet van maken.. :)
 
Welke motorrijder neemt zijn fiets dan ook mee als ie gaat motorrijden?

Logisch dat je dan over fiets heen klapt..

Sorry, meer kan ik er niet van maken.. :)

:9 fiets = motor voor die gene die er niets van begrepen
Ik dacht dat ik toch nederlands sprak :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan