ergernissen aan mede motorrijders

Is dit de juiste manier om langzamere motorrijders te passer

  • JA natuurlijk rij toch eens door man

    Stemmen: 22 19,3%
  • nee, tuurlijk niet

    Stemmen: 92 80,7%

  • Totaal aantal stemmers
    114
Hier ben ik het toch wel enigszins mee eens (al zij het met ietwat meer respectvolle bewoordingen ;) )
Als een goldwing er al tussendoor past... :o Dan kun je makkelijk even wat ruimte maken voor een snellere motor achter je.
:^

Als er een snelle achter me zit en een langzame voor me die niet aan de kant wil, dan laat ik de snelle achter me passeren, zodat die een poging kan wagen de langzame 'aan de kant te drukken' en dan vlieg ik in zijn kielzog mee. Als die langzame nog steeds niet aan de kant gaat, weet de snelle gelijk waarom ik niet harder kon.

Problem solved, no sweat spilled.

:] :] :]
:^

@TS: Mijn mening is dus dat je aan de kant had moeten gaan. Wie is er nou de aso, egotripper? :+
 
Laatst had ik het omgekeerde... meneer met de Goldwing voor mij kon amper tussen de file door zonder bijna zijn fiets te beschadigen, gevolg: door de file heen met 5KM/u.

Ik heb dit 1 minuut volgehouden, ben toen over de andere strook tussen de auto's door gegaan, heb die GW ingehaald en ben weer teruggedoken.

Goldwings horen gewoon in de file te staan :^
 
Nix wachte. Opzoute. Je lijkt wel een automobilist (das het ergste scheldwoord dat ik ken)
Mag ik jou wat vragen?? Misschien laat ik me behoorlijk uit de tent lokken hoor, maar waarom kan je nou nooit eens normaal reageren in mijn topics?? Als je niets boeiends te melden hebt behalve opzouten zeg dan lekker nix :Y :W
 
mijn mening heb ik hier al een aantal keer gezien, komt erop neer dat je m.i. toch echt ruimte had moeten maken.


maar wat me nog het meeste verbaast is dat je hem in de trajectcontrole al aan het blokken was. waarom heb je hem er daar niet al langs gelaten? misschien had hij wel informatie waardoor hij wist dat die controle uit stond. of wat dan ook, niets zo hinderlijk als wanneer anderen je belemmeren de wet te overtrden. (en misschien heeft hij wel een gps en vind hij jouw tellerafwijking wel wat overdreven.)
 
mijn mening heb ik hier al een aantal keer gezien, komt erop neer dat je m.i. toch echt ruimte had moeten maken.


maar wat me nog het meeste verbaast is dat je hem in de trajectcontrole al aan het blokken was. waarom heb je hem er daar niet al langs gelaten? misschien had hij wel informatie waardoor hij wist dat die controle uit stond. of wat dan ook, niets zo hinderlijk als wanneer anderen je belemmeren de wet te overtrden. (en misschien heeft hij wel een gps en vind hij jouw tellerafwijking wel wat overdreven.)
Nou blokken is een groot woord het was druk en er zaten 3 auto's voor me en een hele zwik rechts naast me. Ik ga dan niet als ik al 80 rij mezelf ff tussen een rij auto vrotten om ff iemand er langs te laten die dan weer vast zit achter auto's die voor mij rijden. Dus eigenlijk het zelfde als in die file. Ik verbaas me ergens wel over julie reacties. Als ik dit zo lees dan gaan jullie ALTIJD netjes aan de kant als er iemand achetr zit te duwen, en dat gaat er bij mij echt niet in sorry :X
 
Sorry Lady J..... maar zoals jezelf de situatie hebt geschetst, voel ik het ook zo :X

Als ik een druktemaker achter me heb laat ik hem/haar er voorbij. Óf diegene merkt dat hij/zij ook niet verder kan, óf diegene maakt voor mij ook meteen de weg vrij 8-)

Misschien kan diegene achter je net iets meer druk uitoefenen waar je zelf van mee kan profiteren *D

En ik ga zeker niet zomaar aan de kant....... maar het zou mezelf een veiliger gevoel geven als ik die ruggetuffer kwijt zou zijn.
 
Die goldwing rijders ook altijd. Een berg ijzer, aluminium en plastic maar rijden ho maar.

aso's heb je overal. Op een dag komt zo'n vent toch onder een bumper terecht.
Verder niet te druk maken.
 
Sorry Lady J..... maar zoals jezelf de situatie hebt geschetst, voel ik het ook zo :X

Als ik een druktemaker achter me heb laat ik hem/haar er voorbij. Óf diegene merkt dat hij/zij ook niet verder kan, óf diegene maakt voor mij ook meteen de weg vrij 8-)

Misschien kan diegene achter je net iets meer druk uitoefenen waar je zelf van mee kan profiteren *D

En ik ga zeker niet zomaar aan de kant....... maar het zou mezelf een veiliger gevoel geven als ik die ruggetuffer kwijt zou zijn.
toen ik het te ver vond gaan ben ik ook voor me eigen veiligheid aan de kant gegaan. Misschien had ik eerder weg moeten gaan maar ik blijf erbij dat die amn ook geduld moet kunnen hebben, dat is nou eenmaal me mening (lekker eigenwijs dus O-) )
 
toen ik het te ver vond gaan ben ik ook voor me eigen veiligheid aan de kant gegaan. Misschien had ik eerder weg moeten gaan maar ik blijf erbij dat die amn ook geduld moet kunnen hebben, dat is nou eenmaal me mening (lekker eigenwijs dus O-) )


Dat mag hoor..... dat vinden we juist zo leuk aan je :+
 
Mag ik jou wat vragen?? Misschien laat ik me behoorlijk uit de tent lokken hoor, maar waarom kan je nou nooit eens normaal reageren in mijn topics?? Als je niets boeiends te melden hebt behalve opzouten zeg dan lekker nix :Y :W

Dat jij mijn reakties niet normaal vind verklaard alles. Ik vind mijn reakties uiteraard wel normaal :)
 
_O- _O-

ik ben het overigens met Zot's "opzouten" eens, als zou ik het mss anders verwoorden. maar zo denk het de lading eigenlijk wel.
 
Misschien had ik eerder weg moeten gaan maar ik blijf erbij dat die amn ook geduld moet kunnen hebben, dat is nou eenmaal me mening (lekker eigenwijs dus O-) )
Wat ben je dan hypocriet bezig om iemand die wel durft te rijden te blokken terwijl je zelf niet langs je langzamere voorrijder durft......

Echt boeiend is het nou ook niet om je motor ff tussen een auto te frotten, die slomo via de redresseerstrook of een andere baan (vluchtstrook is valsspelen imho :+ ) in te halen en dan weer verder te gaan ?
 
Een langzame rijder voor je en een haastige achter je ? Ga er tussenuit en laat ze het samen uitzoeken, dan heb jij er geen last van....
 
Dat jij mijn reakties niet normaal vind verklaard alles. Ik vind mijn reakties uiteraard wel normaal :)

ach daar heb je zot weer, nee die K#t fiets van jou is lekker snel .... (doelt op slomotjes) en verder, als je niks nuttigs te doen heb, doe het dan niet hier
 
Ik vraag me weleens af of ik niet te hard door de files heen rijd, omdat je aardig wat andere motorrijders inhaalt in de file. Die netjes voor je aan de kant gaan meestal :)
 
gewoon opzoute.

Als dat slagschip erdoor past, moet er zat ruimte zijn. Fuck, wat heb ik een hekel aan die slomotjes.
:^

Overigens; je gashendel zit dus rechts :z .

Als je ziet dat iemand harder rijd dan jij, plus er is ruimte om 'm er door te laten, waarom zou je het dan niet doen :? ?
 
Sinds ik zelf weer motor rijdt ben ik, als ik in de auto zit, alerter op motoren die tussen de files doorkruipen.Kruip er zelf ook tussendoor maar wel voorzichtig.

Lady J, Goldwing- figuur werd zeker een beetje getergd door "dat langzame gedoe" en moest even laten zien hoe hij vond dat het moest.
Gewoon laten gaan en, ook al kan ik me voorstellen dat je er boos over werd, in z`n sop laten gaar koken. :W :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan