ergernissen aan mede motorrijders

Is dit de juiste manier om langzamere motorrijders te passer

  • JA natuurlijk rij toch eens door man

    Stemmen: 22 19,3%
  • nee, tuurlijk niet

    Stemmen: 92 80,7%

  • Totaal aantal stemmers
    114

Lady j

MF veteraan
29 aug 2002
2.390
0
omgeving den haag
Nou het was vandaag weer eens zo ver, mijn gedult werd in het verkeer weereens enorm op de proef gesteld. En het stomme was nu niet eens door een auto mobilist die weer eens niet uit zijn doppen kijkt in de spits. Neej een meneer met een goldwing vond het nodig mij pissed te maken.

Ff een situatie schets; Nadat meneer eerst had zitten duwen bij de trajectcontrole den haag was ik hem kwijt. Maar nu stond er (zoals iedere dag) bij Zoetermeer een beetje file. Toen het langzaam begon te rijden ging ik (UITERAARD :P ) tussen de file door. Voor me reed een motor en achter me zat meneer met de goldwing weer. Die man voor me was niet heel erg zeker en reed dus 10 km per harder als de rest van het verkeer. (eigenlijk normaal dus, rijd zelf graag net iets harder) Maar goed wat doe je als je door de file rijd? Je geeft een paar keer gas om te laten weten dat je er bent. Dus ik dat een paar gedaan toen ik ineens getoeter hoorde. Ik weet het niet zeker maar voor me gevoel was dat die goldwing die het blijkbaar te langzaam vond gaan. Verder maar geen aandacht aan besteed omdat ik meer gefixeerd was om alles om me heen.

Op het moment dat ik weer in me spiegels kijk rijd meneer bijna mijn rechter spiegel eraf.... :( OP dat moment ben ik van mening dat ik beter aan de kant kan gaan. Vervolgens schiet meneer er voorbij en gooit hem vlak voor een auto om die andere motor rijder te passeren. ( die sneed ie ook nog ff voor het mooie) Je kon gewoon aan die automobilisten zien dat ze dachten zie je wel weer zo een aso motor rijder.....

Ergens hoop ik dat deze meneer het hier leest en inziet dat ie nie heel clever bezig was. En ook ben ik heel benieuwd wat jullie hier van vinden?? Typisch geval van asociaal weg gedrag of is dit gewoon een manier van problemen oplossen en maak ik een groot punt van nix O-) ;)
 
Nou het was vandaag weer eens zo ver, mijn gedult werd in het verkeer weereens enorm op de proef gesteld. En het stomme was nu niet eens door een auto mobilist die weer eens niet uit zijn doppen kijkt in de spits. Neej een meneer met een goldwing vond het nodig mij pissed te maken.

Ff een situatie schets; Nadat meneer eerst had zitten duwen bij de trajectcontrole den haag was ik hem kwijt. Maar nu stond er (zoals iedere dag) bij Zoetermeer een beetje file. Toen het langzaam begon te rijden ging ik (UITERAARD :P ) tussen de file door. Voor me reed een motor en achter me zat meneer met de goldwing weer. Die man voor me was niet heel erg zeker en reed dus 10 km per harder als de rest van het verkeer. (eigenlijk normaal dus, rijd zelf graag net iets harder) Maar goed wat doe je als je door de file rijd? Je geeft een paar keer gas om te laten weten dat je er bent. Dus ik dat een paar gedaan toen ik ineens getoeter hoorde. Ik weet het niet zeker maar voor me gevoel was dat die goldwing die het blijkbaar te langzaam vond gaan. Verder maar geen aandacht aan besteed omdat ik meer gefixeerd was om alles om me heen.

Op het moment dat ik weer in me spiegels kijk rijd meneer bijna mijn rechter spiegel eraf.... :( OP dat moment ben ik van mening dat ik beter aan de kant kan gaan. Vervolgens schiet meneer er voorbij en gooit hem vlak voor een auto om die andere motor rijder te passeren. ( die sneed ie ook nog ff voor het mooie) Je kon gewoon aan die automobilisten zien dat ze dachten zie je wel weer zo een aso motor rijder.....

Ergens hoop ik dat deze meneer het hier leest en inziet dat ie nie heel clever bezig was. En ook ben ik heel benieuwd wat jullie hier van vinden?? Typisch geval van asociaal weg gedrag of is dit gewoon een manier van problemen oplossen en maak ik een groot punt van nix O-) ;)

Ik denk het laatste :9
 
gewoon opzoute.

Als dat slagschip erdoor past, moet er zat ruimte zijn. Fuck, wat heb ik een hekel aan die slomotjes.
 
gewoon opzoute.

Als dat slagschip erdoor past, moet er zat ruimte zijn. Fuck, wat heb ik een hekel aan die slomotjes.

jerkit.gif


})
 
niet al te druk om maken, en hoewel het misschien niet zo heel netjes van hem geweest is, had je hem ook beter in de gaten moeten houden vind ik. wat beter spiegelen de volgende keer!!
 
die slomotjes houden zich anders wel aan de regels in tegenstelling tot een hele hoop,incluis me, motorrijders.

ik mag graag doorrijden, maar veilig staat daar wel voorop.
werd gisteren weer getracterd op een motorrijder op de afsluitdijk en vandaag een blikker waar de traumahelie voor kwam.

een ongeluk zit in een klein hoekje en een beetje respect voor de mensheid om je heen is nog nooit iemand aan overleden

rij veilig
ulco
 
Ik had hem wel gezien, al de hele tijd. Maar omdat er nog een motorrijder voor me zat kon ik niet harder dat is het hele punt :Y
 
Had em zeker op de cruisecontrol staan en wist niet het knopje op zijn boordcomputer te vinden om em uit te zetten. :+
 
de Gold-Onding die mij voorbij komt in een file moet nog gemaakt worden.

al moet ik over de autodaken rijden , zo een bankstel komt mij niet voorbij.. :N
 
gewoon opzoute.

Als dat slagschip erdoor past, moet er zat ruimte zijn. Fuck, wat heb ik een hekel aan die slomotjes.
Hier ben ik het toch wel enigszins mee eens (al zij het met ietwat meer respectvolle bewoordingen ;) )
Als een goldwing er al tussendoor past... :o Dan kun je makkelijk even wat ruimte maken voor een snellere motor achter je.
 
Ik had hem wel gezien, al de hele tijd. Maar omdat er nog een motorrijder voor me zat kon ik niet harder dat is het hele punt :Y

Als er een snelle achter me zit en een langzame voor me die niet aan de kant wil, dan laat ik de snelle achter me passeren, zodat die een poging kan wagen de langzame 'aan de kant te drukken' en dan vlieg ik in zijn kielzog mee. Als die langzame nog steeds niet aan de kant gaat, weet de snelle gelijk waarom ik niet harder kon.

Problem solved, no sweat spilled.

:] :] :]
 
Jij laat je duwen en laat jezelf pissed maken. En als je niet 'snel' door een file durft mag je best opzij voor anderen.
 
bla bla
Je geeft een paar keer gas om te laten weten dat je er bent. Dus ik dat een paar gedaan toen ik ineens getoeter hoorde.

Gewoon naar rechts of links gaan.

Jij geeft gas omdat je er langs wil :?
Hij toeterde gewoon omdat hij erlangs wilde en jij ook niet naar rechts ging.
Er zijn hier al heel wat discussies geweest als er een wat sneller is en wat je dan zou doen.

Ik had hem wel gezien, al de hele tijd. Maar omdat er nog een motorrijder voor me zat kon ik niet harder dat is het hele punt
Zo rijden de meeste koekblikkers ook "er zit er een voor me waarom zou ik dan naar rechts gaan" met als gevolg dat er op de rechterbaan bijna niemand rijdt
 
Goldwingers zijn geen motorrijders.

is ander volk, dus je mag je er gerust aan ergeren


heb zelfs een keer gehoord dat ze misschien van een andere planeet komen *O*
 
haha een goldwing is idd gaan motor :N

maar ff een andere ergernis dan, die ik helaas wel eens mee maak.
Ben ik lekker aan het gummen, alleen of met een maat. pakken we
wat op en afritjes!!! rijden we op de snelweg meestal rond de 140/150 km/pu dan zijn de boetes nog te overzien... komt er weer zo'n malloot op een motor(vaak zo'n figuur met een spijkerbroekie aan :r ) ons met +/- 200km/pu voorbij geraast, vervolgen gaan we een leuke lang doordraaiende afslag af en wat denk je.. dan moet je voor zo'n idioot vol in de remmen want dan gaat ie met een slakke gangetje door de boch en dan nog stug link blijven rijden ook :( :( :( |( |( |( nou sorry hoor maar daar heb ik toch wel zo'n hekel aan, 0 respect voor zo'n mensen.
 
Gewoon naar rechts of links gaan.

Jij geeft gas omdat je er langs wil :?
Hij toeterde gewoon omdat hij erlangs wilde en jij ook niet naar rechts ging.
Er zijn hier al heel wat discussies geweest als er een wat sneller is en wat je dan zou doen.

Ik had hem wel gezien, al de hele tijd. Maar omdat er nog een motorrijder voor me zat kon ik niet harder dat is het hele punt
Zo rijden de meeste koekblikkers ook "er zit er een voor me waarom zou ik dan naar rechts gaan" met als gevolg dat er op de rechterbaan bijna niemand rijdt
ik snap je punt echt wel, tuurlijk ik kan aan de kant gaan, maar ik heb zoiets (en dan wordt het een princiepe kwestie :Y ) als ik kan wachten kan jij het ook :W
 
Reed vandaag terug, zat er opeens een rijder in me spiegel, links.

Niet zo handig, want als ik hem er ff langs wou trekken moest ik eerst heel goed kijken of ik hem dan niet afsneed. Later kwam er nog een goldwing bij ook, die zette hem er ook nog ffies bij bij het stoplicht.

Gezellige boel over die paar kilometers _O- hij gaf me zelfs nog even aan dat ik me knipper was vergeten. Nu ik er over nadenk best wel stomme actie, want ik passeerde al accelerend met me knipper rechts aan een weg rechts waar een busje stond :X

Blijft opletten met elkaar, maar jouw goldwing had wel ff mogen wachten, we zijn niet alleen op de wereld.

Ik moet nog erg wennen aan passeren in file bij stoplichten enzo, wanneer is het nou te krap.. als ik denk dat het krap is, komt er 1 minuut later iemand aankachelen die hem er tussendoor wringt. Vandaag was dat wel heel bont, te slingeren tussen die grote hooiwagen en een truck.
 
ik snap je punt echt wel, tuurlijk ik kan aan de kant gaan, maar ik heb zoiets (en dan wordt het een princiepe kwestie :Y ) als ik kan wachten kan jij het ook :W

Nix wachte. Opzoute. Je lijkt wel een automobilist (das het ergste scheldwoord dat ik ken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan