Eric's amerikaanse avontuur..

lees het maar eens, alle vooroordelen over yanks blijken weer eens waar....
(zowel ovver de Yankee-mens als Yankee-machine ;) )
 
Ge-wel-dig! :}

Als het met Eric niks meer wordt in de motorbranche kan ie zo columnist of iets dergelijks worden, volgens mij. :)
 
Ge-wel-dig! :}

Als het met Eric niks meer wordt in de motorbranche kan ie zo columnist of iets dergelijks worden, volgens mij. :)
en als je dan weet wat alleen al die opleiding kost.................... :X

dan wil je toch wel erg graag iets verdienen als je hier weer bent....
 
het lijkt me wel een gave opleiding trouwens :9

gezien je avatar ga je dan aan mini's sleutelen ??? :)

dan ben je ook wel een opleiding nodig ja ;)

[me]Bral heeft het niet op engelse "techniek" of wat daar voor door moet gaan...[/me]
 
Leuke link, vooral dat stukkie over olie :) maar waarom hij zichzelf loopt te tergen voor zoveel geld :?
 
een complete versnellingsbak in elkaar steken in 20 minuten...
ik weet hem te vinden als ik bij hem mijn bak laat reviseren en hij schrijft meer dan 20 minuten op :+
 
een complete versnellingsbak in elkaar steken in 20 minuten...
ik weet hem te vinden als ik bij hem mijn bak laat reviseren en hij schrijft meer dan 20 minuten op :+
veel meer tijd kost dat toch niet ?

10 tandwielen, 2 assen en vorken en wat lagers.....(of zijn Guzzi bakken zo simpel misschien ...)
 
<knip>
In dit geval wordt er niemand gearresteerd, integendeel, de bejaarde moeder verscheen op het zes uur journaal om te vertellen dat ze erg blij was dat haar zoon de dader had neergeschoten “ Nu kan hij tenminste niemand anders meer overvallen” “ Ik ben alleen wel heel erg geschrokken van de rommel die het gaf” aldus de bejaarde dame.
:} :9
 
ik ben afgelopen weekend nog in Miami en orlando geweest voor zaken, en op zaterdag ben ik nog naar Disney world geweest, en heb daar over de 200 foto's gemaakt....maar ik zou niet in Orlando willen wonen, geef mij maar virginia.
 
Terug
Bovenaan Onderaan