Erik van Lent bij de Nationale Autoshow op BNR

Vmax-Idioot

MF veteraan
20 apr 2007
4.354
10
Kerkrade
Op zich een gloedvol verhaal over waarom al die pennenlikkende koekblikkers eens op een motor zouden moeten rijden, maar bij het filerijden ging hij toch de mist in:

"Veel mensen weten niet dat het gedoogd wordt"..........als zelfs zo'n autoriteit op motorgebied nog niet weet dat tripleren :$ tussen de rijen doorrijden in de file gewoon toegestaan is.....


Het hele interview (half uur met onderbrekingen) is te beluisteren op de site van BNR
 
Laatst bewerkt:
:N jij bedoeld prenavigeren, toch?

:N

leffe%20tripel.jpg


*O*
 
Tripleren is een voertuig op de meest linkerbaan inhalen door tussen dit voertuig en de linker vangrail door te rijden als ik het me goed herinner.
 
Tripleren is een voertuig op de meest linkerbaan inhalen door tussen dit voertuig en de linker vangrail door te rijden als ik het me goed herinner.
Zo schattig dat er mensen serieus op in gaan.
cute.gif
 
Laatst bewerkt:
1-0 voor Pica :p



Het stukje beluisteren op bnr.nl lukt mij overigens niet. Zowel in Opera als met IE begint hij gewoon niet te spelen en krijg ik bij downlaoden de melding dat de file unavaliable is.
 
1-0 voor Pica :p



Het stukje beluisteren op bnr.nl lukt mij overigens niet. Zowel in Opera als met IE begint hij gewoon niet te spelen en krijg ik bij downlaoden de melding dat de file unavaliable is.
vreemd....in Firefox doet hij het gewoon....
 
Terug
Bovenaan Onderaan