Errug gaaf filmpje...

kwijl.gif
kwijl.gif
kwijl.gif
 
Haha, die kerel die van ze fiets gesleurd word :D

Ik wil de hele film ook!
:+ :)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook een Jo Jo :}

Btw. ik heb er heeeeeeeeeeel lang over gedaan om Judgment (zonder "e" tussen de "g" en de "m") Day te downloaden via Kazaa aangezien hij bijna nooit wordt geshared (de complete versie).

Nu heb ik hem binnen en blijkt dat er geen geluid bij zit, ondanks dat ik de nieuwste Divx codecs heb gedownload :(
 
Welke volledige motorfilms hebben we?

Ik heb: (DivX, AVI, MPG en VCD)

- Las Vegas Extremes 1
- Las Vegas Extremes 2
- Fastbikes Mach 3 (die 10 mins voor het eind corrupt is :( )
- Fastbikes compilatie
- Urban Assault
- Performance Bikes Nasty Vids 1
- Performance Bikes Nasty Vids 2
- 2x Isle of Man TT films
- Judgment Day

Verder oa. Pascal op de Peripherique, een rij filmpjes van PotatoesMC, een heel stel Nurburgring filmpjes (oa. Dahne) en nog tientallen kleinere filmpjes.
 
Welke volledige motorfilms hebben we?

Ik heb: (DivX, AVI, MPG en VCD)

- Las Vegas Extremes 1
- Las Vegas Extremes 2
- Fastbikes Mach 3 (die 10 mins voor het eind corrupt is :( )
- Fastbikes compilatie
- Urban Assault
- Performance Bikes Nasty Vids 1
- Performance Bikes Nasty Vids 2
- 2x Isle of Man TT films
- Judgment Day

Verder oa. Pascal op de Peripherique, een rij filmpjes van PotatoesMC, een heel stel Nurburgring filmpjes (oa. Dahne) en nog tientallen kleinere filmpjes.
Hier was toch al een topic over :?
Of is die verdwenen :?
 
Btw. ik heb er heeeeeeeeeeel lang over gedaan om Judgment (zonder "e" tussen de "g" en de "m") Day te downloaden via Kazaa aangezien hij bijna nooit wordt geshared (de complete versie).

Nu heb ik hem binnen en blijkt dat er geen geluid bij zit, ondanks dat ik de nieuwste Divx codecs heb gedownload :(
Heheh, welke user was het? Was het niet schamperd (wat zn kaazaa-username is weet ik niet)? Die heeft mn DVD wel eens geprobeerd te rippen, maar dr kwam een film uit zonder geluid (en dr zit zulke vette muziek bij van Disturbed)
 
Ik gaat emigreren..... 8-) Weg van alle flitspalen :j

Op naar Las Vegas: zon, zee, strand (midden in de woestijn zeker....dream on... :z ) en JO JO!!!! :9~
 
Gelukkig zijn de meeste het er over eens dat dit nu een echte
:] :] :] :] :] bikebabe :] :] :] :] :]
is.
Zal toch maar eens op vakantie moeten naar de city of sin, of is dat een andere stad.
 
Lekker filmpje.
Denk nu 1 van de toppers op mijn harde schijf.
110 kb/sec dus lekker snel binnen :9

Zulke forums zijn lekker nuttig en de plaatjes ook :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan