ervaren sleutelaar gezocht

Peter23

Die hard MF'er
12 apr 2004
501
0
Purmerend
Hallo.

Ik wil zelf erg graag leren sleutelen aan motorfietsen maar in m'n eentje vind ik dat een beetje te risicovol.
Nou vroeg ik mij af of er iemand in Noordholland woont met ruime ervaring die mij een paar dingen wil leren.
Oa: kleppen stellen, distributie ketting vervangen etc.

Eventueel tegen betaling uiteraard.

Ik hoop op een reactie.

Groeten,
Peter Overweel
Purmerend

ik denk dat je met een peters vraagbaaki het best geholpen bent,staat tot detail alles over je motorfiets beschreven.
daar kan geen handigerd tegenop :+
of je moet moeite hebben met begrijpend lezen :?

Hallo.

Ik wil zelf erg graag leren sleutelen aan motorfietsen maar in m'n eentje vind ik dat een beetje te risicovol.
Nou vroeg ik mij af of er iemand in Noordholland woont met ruime ervaring die mij een paar dingen wil leren.
Oa: kleppen stellen, distributie ketting vervangen etc.

Eventueel tegen betaling uiteraard.

Ik hoop op een reactie.
Groeten,
Peter Overweel
Purmerend

ik woon in purmerend en wil je wel op weg helpen als je een werkplaats handboek van je bandietje hebt.
peters is meestal een vertaling van haynes met slechte foto's dus als je een boek gaat kopen ga voor engelstalig: haynes of clymer.
ik ga dus niet zwart je beurtjes doen maar laat het zoveel mogelijk aan jou over en leer je hoe je tegen dingen aan moet kijken zodat je het zelf kan.
ben je wel eens bij dirk hoogland geweest?, hij is ook niet te beroerd om je zelf je olie en filterjes te laten doen als je die bem hem aanschaft en je aanwijzingen te geven.
wel even socializen natuurlijk en een bakje koffie doen.
stuur maar even een mailtje voor mijn telefoonnummer

Hey GT.

Waar woon je dan precies??
Als je echt zoveel ervaring hebt en mij serieus wilt helpen vind ik het niet erg om wat verder te rijden hoor.
Ik heb er trouwens absoluut geen haast mee.
Maar op niet al te lange termijn moeten mijn kleppen gesteld worden.
Dat zou ik graag zelf willen leren. Het gaat trouwens om een bandit 1200. Niet al te ingewikkeld dus (heb ik me laten vertellen)

Groeten Peter

(ps, het is niet mijn bedoeling om iemand met mijn onderhoudsbeurten op te schepen ofzo. Ik wil het gewoon graag zelf leren maar dan heb je wel iemand nodig die ff meekijkt en het uitlegt. Ik heb geen 2 linker handen maar gewoon niet zoveel sleutelervaring. Ben tenslotte pas 23)

Woon in Zoetermeer, Sleutel ma. en woe. avond, Do. overdag.
Laat maar weten wat jou t beste uitkomt.
Kijk ik wel of ik nog niks heb staan.
Kijk eventueel in mijn profiel, kun me ook direct mailen.

Terug
Bovenaan Onderaan