ervaring autoDEBIELlisten

Status
Niet open voor verdere reacties.

carden

Die hard MF'er
25 jun 2009
298
0
Amsterdam
plaatst hier al uw ervaringen met automobilisten die u tegenhouden, bumperkleven, van de weg afduwen of zoals ik vandaag meemaakte:

reedt in koekblik over de a10 en er was een hele stoet motorrijders op komst in me spiegels... auto achter me had dit in de gaten en waarrempel die idi**t rijdt zijn auto even naar de middellijn om de motors er op geen enkele mogelijke manier erlangs te laten.... wat ze ook proberen hij duwt ze weg en blokeerd ze op elk mogelijke manier de weg... ik in koekblik voor hem rijden ik hem wijsmaken dat hij ff gauw zijn kop op een rijtje moet brengen en ze erlangs moet laten... maar nee hoor na heel veel gesein remmen knipperlichten en zelfs de bekende vinger liet die man de motorrijders er niet door.... tot ik een foto maakte en hij op een of andere manier dit niet vertrouwde???? en ze erlangs liet eindelijk...

bij deze dus het eerste fototje voor dit forum hopelijk zullen er nog meerdere volgen!

img20110228164731.jpg

By carden18 at 2011-02-28
 
What the f***.. Klinkt als een gefrustreerd figuur! :r
Dit is dus de betreffende auto met bestuurder?
Wat een debiel als iemand zich zo gedraagd... Mag zeker van vrouw niet motorrijden :+
 
Dit soort verhalen kennen we al, en ik heb geen zin in een auto bash topic. Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan