Ervaring Bikers Buy It ?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Ik weet niet of dit de juiste plek is waar ik het moet posten, maar heeft iemand ervaring met www.bikersbuyit.com ? Ben van plan daar een fogcity 'vizier' te halen en nog wat andere dingen.. niet dat ik er gigantisch veel geld mee verlies, maar als ze net zo traag werken als Louis of de helft niet leveren, dan schiet het voor mij niet op..

dus.. anyone?
 
Ik weet niet of dit de juiste plek is waar ik het moet posten, maar heeft iemand ervaring met www.bikersbuyit.com ? Ben van plan daar een fogcity 'vizier' te halen en nog wat andere dingen.. niet dat ik er gigantisch veel geld mee verlies, maar als ze net zo traag werken als Louis of de helft niet leveren, dan schiet het voor mij niet op..

dus.. anyone?

Helaas.......geen ervaring mee.

Anyone????
 
Ik heb nog nooit wat via internet gekocht. Het zal vast vaak wel goedkoper zijn, maar ik vind het nu eenmaal leuker om rond te snuffelen in motorzaken.
Bovendien creëer je dan nog wat bestaansrecht voor die zaken. Moet er niet aan denken dat de meeste motorzaken zouden verdwijnen (behalve de klotezaken uiteraard).
 
Hij vraagt wie er wel ervaring mee hebbe...nie dat er strax 1200 replys van geregistreerde gebruikers zijn die et niet weten...

:) Ja precies. Nu krijg ik alleen reacties van mensen die zich vervelen en maar een reply plaatsen met het I'm with stupid plaatjuh.
Naja ik bestel gewoon daar die Fogcity wel. Kost maar 15 euro. Hoef ik geen gaatjes in vizier te boren voor Pinlock. Wel even leuk bij navragen : Standaard kosten ze 50 piek, maar Van Harten (BMW) in Amersfoort krijgt het voor elkaar om er 200 gulden (geen euro's) voor te vragen.. |(
 
Ik heb nog nooit wat via internet gekocht. Het zal vast vaak wel goedkoper zijn, maar ik vind het nu eenmaal leuker om rond te snuffelen in motorzaken.
Bovendien creëer je dan nog wat bestaansrecht voor die zaken. Moet er niet aan denken dat de meeste motorzaken zouden verdwijnen (behalve de klotezaken uiteraard).

Hier alleen klote zaken in de buurt. Mogen wel van mij hun koffers pakken. Ik kom alleen in een motorzaak om

- motoren te kijken en evt. kopen
- kleding te kopen

Meer niet.
 
Op donderdag 14 maart 2002 12:48 schreef JK het volgende:
:) Ja precies. Nu krijg ik alleen reacties van mensen die zich vervelen en maar een reply plaatsen met het I'm with stupid plaatjuh.
Dat plaatje mogen ze van mij ook wel afschaffen. Dat word alleen gebruikt door mensen die er op kicken om veel posts temaken volgens mij. Het voegt echt totaal niets toe aan het forum.
 
Op donderdag 14 maart 2002 12:48 schreef JK het volgende::) Ja precies. Nu krijg ik alleen reacties van mensen die zich vervelen en maar een reply plaatsen met het I'm with stupid plaatjuh.
:^ Flauw
 
goh.gif
 
Dat plaatje mogen ze van mij ook wel afschaffen. Dat word alleen gebruikt door mensen die er op kicken om veel posts temaken volgens mij. Het voegt echt totaal niets toe aan het forum.

Mwa, is wel leuk om te zijn dat iedereen dat bordje verkeerd gebruikt.
Jullie gebruiken hem om aan te geven dat je het eens bent met de vorige poster of met wat je ge-quote hebt.
In de U.S. waar de uitspraak vandaan komt wordtie gebruikt om aan te geven dat je de opmerking of persoon naar wie het pijltje wijst maar Dom = Stupid vind.

Bwooooehahahahaha.
 
In de U.S. waar de uitspraak vandaan komt wordtie gebruikt om aan te geven dat je de opmerking of persoon naar wie het pijltje wijst maar Dom = Stupid vind.

Dacht ik ook al maar iedereen was zo overtuigd da'k m'n mond maar hield...
 
Mwa, is wel leuk om te zijn dat iedereen dat bordje verkeerd gebruikt.
Jullie gebruiken hem om aan te geven dat je het eens bent met de vorige poster of met wat je ge-quote hebt.
In de U.S. waar de uitspraak vandaan komt wordtie gebruikt om aan te geven dat je de opmerking of persoon naar wie het pijltje wijst maar Dom = Stupid vind.

Bwooooehahahahaha.

Dat is allemaal wel waar maar dan zou het bordje weer nergens op slaan tenzij het zelfspot is zoals vaak bij mij.
 
Terug naar de vraag. Met louis (tegenwoordig motozoom.nl) heb ik alleen maar goede ervaring net als een paar vrienden van me. Met bikersbuyit heb ik (nog) geen ervaring. Raad je aan iets kleins en goedkoops te kopen om te testen of het wat is.
 
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zucht zucht ...... sorry hoor :9
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug naar de vraag. Met louis (tegenwoordig motozoom.nl) heb ik alleen maar goede ervaring net als een paar vrienden van me. Met bikersbuyit heb ik (nog) geen ervaring. Raad je aan iets kleins en goedkoops te kopen om te testen of het wat is.

Louis heb ik ook ervaring mee, met leveren/informatie over dingen die niet geleverd zijn, zijn ze erg slecht, maar de producten die ze leveren zijn prima. Heb overigens gister een gratis webcatalogus van ze gekregen via de gewone post.

Heb bij Bikersbuyit een fogcity viziertje besteld van 15 euro. Dus ben benieuwd. Feedback naar ze is goed en snel, dus volgens mij zit het wel goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan