Ervaring cars-bikes.be

Harr

MF veteraan
21 mrt 2009
1.031
0
Nijmegen
Heeft er iemand ervaring met bovengenoemde webshop? Ik wil er een aantal artikelen bestellen maar kan over de webshop zelf eigenlijk heel weinig vinden.... Totaal geen idee of hij dus betrouwbaar is!

En ik voel er niet heel veel voor om er wat te bestellen en dan mijn geld kwijt te zijn _O-
 
Stuur maar eens een pb naar sethje :Y

Die had daar een volledige akralijn besteld voor een mooie prijs, toen kreeg ie een mailtje met de factuur voor enkel dempers.

Was "een foutje" op hun site.

Let dus op want ze goochelen met mooie prijzen maar kijk je bestelling goed na :Y
 
Hm, dan wordt het helemaal spannend hehe :+. Even kijken of er nog meer mensen ervaring hebben met die winkel... en anders wordt het even een ritje langs de dealer.
 
Laatst bewerkt:
Stuur maar eens een pb naar sethje :Y

Die had daar een volledige akralijn besteld voor een mooie prijs, toen kreeg ie een mailtje met de factuur voor enkel dempers.

Was "een foutje" op hun site.

Let dus op want ze goochelen met mooie prijzen maar kijk je bestelling goed na :Y
als dat zo op de site staat , moeten ze die eigenlijk toch aan die prijs verkopen , onlangs ben ik bij een doe het zelf zaak geweest , daar hing een prijskaartje van 2.5 euro op ,, toen ze het scande was het 5 euro . maar ik heb maar 2.5 euro betaald , ik weet ook wel dat dit niet echt een vergelijk is , het gaat hier om een paar euro , maar ik dacht dat dat zo in de wet stond .

ik ken de mens die cars en biks heeft , heeft vroeger hier bij een motordaeler gewerkt , ik denk nu niet dat die dat opzettelijk zou doen , maar de wachttijdenkunnen wel eens lang zijn . goed alles navragen zou ik zeggen .
 
Dit is gewoon een oplichter ik heb er een sidemount met achterlicht besteld nu 1 jaar later zit ik daar nog op te wachten .

de bestelling stond eerst in backorder dus kon ik wachten of mijn geld terug krijgen dus heb ik gevraagd of ie mijn geld terug wide storten mailtje terug was goed dus bank gegevens weer doorgegeven maar tot op heden nog niks gezien geen geld en geen side mount.

elk mailtje wat ik stuur wordt niet meer op gereageerd een vieze oplichter dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan