Ervaring Dekker Motorparts Hapert

Mit46

MF veteraan
12 mei 2008
11.734
1.072
Via de zoekfunctie kom ik enkel topics tegen welke gesloten zijn dus maar een nieuwe.

Ik heb de naam al in verschillende topics voorbij zien komen en iedereen die op MP kijkt met een Honda, Suzuki of Kawa zal hem wel tegen zijn gekomen.


Ik heb bij hem ruim 2 maanden geleden een spruitstuk gekocht voor een zachte prijs. Nu had ik niet gelijk de gelegenheid deze er onder te (laten) monteren.

Twee maanden verder dus eindelijk zover en blijkt het niet te passen. Het is geen spruitstuk voor mijn motor terwijl die wel zo is verkocht.

Contact opgenomen en wat foto's opgestuurd van de ophang en aansluitpunten om aan te tonen dat het echt niet eens in de buurt kwam.

Jeff Dekker zoals de beste man heet stelde eerst voor te kijken of een ander spruitstuk wat hij had liggen wellicht wel voor mijn motor was maar helaas kreeg ik na dit bericht verbazingwekkend genoeg geen bericht meer (misschien was hij er een paar dagen tussenuit, ik weet het niet).

Omdat mijn motor weer in elkaar moest heb ik na een aantal dagen besloten dat ik er niet meer op wilde wachten en gewoon mijn originele spruitstuk weer te monteren en deze retour te sturen.

Omdat ik op mail geen reactie kreeg had ik besloten te bellen. In eerste instantie werd de telefoon niet opgenomen en besloot ik het alsnog op de mail te zetten. De mail was net verstuurd en ik werd teruggebeld waarna ik mijn verhaal deed.

Helemaal begripvol ging hij akkoord het bedrag retour te storen en de uitlaat terug in ontvangst te nemen.

Een uurtje later kreeg ik een mailtje dat het bedrag terug was gestort met excuses voor het ongemak (de uitlaat moest nog terug worden gestuurd!).

Ondanks dat het een hoop gedoe was vind ik het keurig opgelost. Zeker ook vanwege het tijdsbestek (2 maanden). Foutje kan gebeuren maar hoe het daarna opgepakt en afgehandeld wordt zorgt toch voor een tevreden klant die in de toekomst weer bij deze toko zal bestellen!

Eens even wat anders als de boel afzeiken zo op de maandag. :W
 
vroeger stond er op een kassabonnetje altijd, ruilen binnen 2 weken..
maar goed dat het zo opgelost is :Y
 
Ik heb er een keer een set uitlaten gekocht voor mn blackbird. Stond bij dat er wel wat gebruikerssporen op zaten. Prijs was goed dus heb er op gegokt. Uitlaten bleken niet helemaal mooi te passen, heb er zelf nog een stuk linkpipe bij moeten maken. Ook hadden deze uitlaten iets meer plekken dan op de foto te zien was. Al met al ben ik wel tevreden, prijs was goed en levering ook snel. :Y Geen klachten hier dus
 
Twee maanden verder dus eindelijk zover en blijkt het niet te passen. Het is geen spruitstuk voor mijn motor terwijl die wel zo is verkocht

Lijkt mij niet meer dan normaal dat hij alsnog zijn fout hersteld.

Of dacht je dat er meer Elmotjes waren?
 
2 maal een demper besteld. 1ste keer, denk 8 jaar geleden, helemaal niets ontvangen. Na een hoop gedoe geld terug gekregen. Is een beetje nadeel van marktplaats, ik vertrouwde niet dat hij het had opgestuurd, hij vertrouwde niet dat ik het niet ontvangen had en was dus niet happig op geld terugstorten. Achteraf geloof ik oprecht dat het fout is gegaan bij de post, en hij heeft het uiteindelijk wel vergoed.

Een aantal jaar terug nog een keer de proef op som genomen, en heel netjes ontvangen. Netjes verpakt en product zag er prima uit.

Kan het dus zeker aanraden.
 
Lijkt mij niet meer dan normaal dat hij alsnog zijn fout hersteld.

Of dacht je dat er meer Elmotjes waren?

Lijkt mij ook normaal (en volgens mij heb ik daar ook gewoon recht op)maar dat moet in de praktijk altijd nog maar blijken. Helaas zijn er ook mensen die er anders over kunnen denken waardoor zaken moeilijk kunnen verlopen.

Los van het feit of hij zijn fout hersteld of niet gaat het er ook vooral om op de manier waarop. Moeilijk? Of gewoon zoals verwacht. Dat laatste is dus het geval gebleken. :)
 
Laatst bewerkt:
Ben 2 jaar geleden bij hem langs geweest in Hapert, aardige gozer een een forse garagebox (weet niet of dat nu nog zijn huidige bedrijfssetting is) met voor ieder wat wils voor wat betreft uitlaten.

Destijds een mooi gaaf dempertje gekocht voor een, in mijn ogen, goede prijs.
 
ik dacht dat de shop haperde

ik zie dat Hapert tussen Egypte en Duizel ligt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan