ervaring Dekker-motorparts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rigo-reus

MF'er
8 jan 2011
181
0
Amsterdam
Beste Mf'ers,

ik ben opzoek naar een gebruikte sportuitlaat voor mijn Yamaha R6 uit 2001. Na wat zoeken ben ik bij dekker motorparts uitgekomen waar ik een Leo Vince SBK uitlaat heb gevonden voor 165 euro. Na wat speurwerk heb ik een topic gevonden waar de ervaringen wat uiteen liepen, echter is dit topic uit 2009. Ondertussen zijn wij ruim 3 jaar verder en ik vroeg mij af of er andere mf'ers zijn die bij deze site onlangs wat hebben gekocht en of de levering naar wens is geweest..

Ik ben benieuwd naar de reacties, en mocht iemand anders nog een leuke sport uitlaat hebben liggen of weten, dan hou ik mij aanbevolen!
 
Voor iedere zaak zal je wel iets vinden op het internet, zowel goed als slecht..

Dus ipv om voor ieder (gebruikt) onderdeel een topic te starten over wat je kunt verwachten zou je ook contact op kunnen nemen met de desbetreffende zaak en daar vragen wat je kunt verwachten, en mijn advies met gebruikte delen die mooi dienen te zijn: geen postorder maar afhalen, dan kun je altijd zien wat je koopt!

:)
 
Ik heb er een seat-cover gekocht.
Deze was netjes verpakt, en was keurig opgestuurt. Geen problemen dus.
 
heb ook een paar keer dempers bij hem gekocht, 1 x gehad dat hij de verkeerde op had gestuurd, is allemaal weer netjes en zonder kosten opgelost dus ik ben er tevreden over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan