ervaring hein gericke tank- en zadel tassen

Tusele

Die hard MF'er
13 feb 2005
260
0
Alkmaar
Hallo allemaal...

Nogmaals bedankt voor alle tips onder topic "aanschaf koffers/tanktas"
Uit mijn zoektocht kwamen hein gericke tassen er het beste uit qua prijsen wat ik zoek..

Vraag is nu...kan dit op tegen bijv. kwaliteit van oxford of is het leuk voor een jaartje??

Iemand ervaring met gebruik van hein gericke tassen??

Tusele
 
Heb zelf 3 jaar een Gericke tanktas gebruikt.
Was niet de goedkoopste serie, maar absoluut prima kwaliteit.

Ik gebruik nu met de VTR een Bagster maar die Gericke tanktas heeft aardig wat van Europa gezien zonder problemen! :)
 
Ik zeg het eerlijk, 'kheb geen ervaring met de bedoelde tassen ... maar Hein Gericke Breda = :r

Ik kom er in ieder geval nooooit meer binnen! B|
 
ik heb een tanktas van hein gericke en die doet al jaren prima. wat betreft hein gericke breda in de kledingshop goede service en ik word er altijd netjes geholpen.Bij ad van gils die deze tanktassen verkoopt is dat een stuk minder.
 


Soooow, wordt ik ff lekker gekwoot hier ... :P

Ik vindt Hein Gericke Breda gewoon echt een but-zaak, sorry maar 'k kan 't niet anders zeggen.
Service van helemaal niks, en personeel met geen verstand van 't assortiment. Ze luisteren niet naar je vraag, en proberen met grote arrogantie stug het artikel (met de grootste marge :? ) uit hun collectie door je strot te wringen. B|

Enne, o ja, die Ad van Gils is ook een behoorlijk arrogante kerel ... maar heeft wel verstand van zijn producten!

IK HEB GEZEGD! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan