Ervaring imitatiekappen voor GSXR1000 (K6)

GSXR1000K6

Rookie
20 sep 2021
3
1
Hi liefhebbers,

Heb even rondgeken op het forum, maar kwam er niet helemaal uit. Heb een schuiver gemaakt en mijn kuip is beschadigd. Ben op zoek naar een nieuwe kuipset, 2de hands of imitatie.

Helaas kan ik geen goede 2de hands (tegen schappelijke prijs) kuipset vinden en ben ik imitatiekappen aan het overwegen. Heeft iemand ervaring met het kopen van een imitatie kuipset voor een GSXR-1000 K6 en zo, ja waar?

Of heeft iemand een kuipset liggen. Dan graag PB :).

In deze kleur:
H6E0313-01.jpg
 
Als je imitatie kuipen gaat kopen koop dan een totaal afwijkende kleurstelling.

Je gaat huilen als je die imitatie naast de originele legt.

Kies dan liever voor zoiets en let op de kleurstelling hij moet wel bij je tank passen.Sommige ( deze seller wel 90 dollar) leveren er ook een tankcover in de kleur erbij.

1632170526172.png


 
Als je imitatie kuipen gaat kopen koop dan een totaal afwijkende kleurstelling.

Je gaat huilen als je die imitatie naast de originele legt.

Kies dan liever voor zoiets en let op de kleurstelling hij moet wel bij je tank passen.Sommige ( deze seller wel 90 dollar) leveren er ook een tankcover in de kleur erbij.

Bekijk bijlage 1678595

Bekend kleurenschema; ik heb destijds m’n GSXR1000 (K7) in die kleuren laten spuiten *O*

FD1FD9F0-6D0F-458C-B5D2-65711E61B88C.jpeg
 
Als je imitatie kuipen gaat kopen koop dan een totaal afwijkende kleurstelling.

Je gaat huilen als je die imitatie naast de originele legt.

Kies dan liever voor zoiets en let op de kleurstelling hij moet wel bij je tank passen.Sommige ( deze seller wel 90 dollar) leveren er ook een tankcover in de kleur erbij.

Bekijk bijlage 1678595


Bedankt voor je reactie. Heb jij ervaring met deze verkoper? Halen ze deze niet gewoon van aliexpress?
 
Bedankt voor je reactie. Heb jij ervaring met deze verkoper? Halen ze deze niet gewoon van aliexpress?

Niet persoonlijk ervaring ermee , het komt ook uit China / Honkong . Wel van iemand vernomen dat het een redelijke kwaliteit is die van auctmarts.com.

Uiteindelijke is de auctmarts.com prijs wel ruim 100 EURO duurder als die bij aliexpress is. Je kan ze even mailen of hun kwaliteit beter is dan die van alliexpress ? De vraag is dan ook weer wie spreekt de waarheid.Wellicht is auctmarts.com gewoon een Alliexpress doorverkoper?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben geen Belg; woon in Brabant (is wel bijna België :+). Ik weet wel wie je bedoelt, maar die zie ik niet vaak meer in het GSXR topic.

Ik woon dan ook bijna in België :+ . Dan is hij idd iemand anders geweest. Jullie beiden hadden dan ongeveer dezelfde GSXR1000 . Hij reed er circuit mee.
 
Ik woon dan ook bijna in België :+ . Dan is hij idd iemand anders geweest. Jullie beiden hadden dan ongeveer dezelfde GSXR1000 . Hij reed er circuit mee.
Klopt; was ook een dik ding. Hij had een kuipenset in de kleuren van Yoshimura (8 uren van Suzuka).
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Heb jij ervaring met deze verkoper? Halen ze deze niet gewoon van aliexpress?

Ze auctmarts adverteren ook op aliexpress.


Wat ik weet is dat hun kuipsets iets dikker zijn dan de OEM. En dat sommige andere Chinese sellers dunnere sets dan OEM leveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan