Ervaring kawa zephyr 550

Heerlijke zorgenvrije fiets.
Mijn tweede motor was een Zephyr 550 en enkele jaren geleden heb ik er een gekocht voor mijn vriendin.
Als je een beetje technisch aangelegd bent kan je echt alles zelf doen.
Vorkpoten zijn wel enigszins kwetsbaar voor 'pitting' door steenslag, hou dat dus in de gaten.
Ga je er een kopen of heb je er al een?
 
Me vriendin heeft een zephyr 550 ,. prima motortje,.. lekker licht redelijk snel echt voor het leukere gooi en smijt werk *D

en starten en rijden :)
 
He Mad, ik zie dat jullie ook al dat plaatje over de collector kwijt zijn!
Die ging er op mijn Zephyr op een gegeven moment hard vandoor op de snelweg... B|

Op de Zephyr van mijn vriendin zit ie gelukkig nog, goed in de gaten houden...
 
Heerlijke zorgenvrije fiets.
Mijn tweede motor was een Zephyr 550 en enkele jaren geleden heb ik er een gekocht voor mijn vriendin.
Als je een beetje technisch aangelegd bent kan je echt alles zelf doen.
Vorkpoten zijn wel enigszins kwetsbaar voor 'pitting' door steenslag, hou dat dus in de gaten.
Ga je er een kopen of heb je er al een?

Kan een opknapper kopen met ong. 60.000 km op de teller.tis starten en lopen en een kurkdroog blok.veel spuit en polijst werk(word toch matzwart :} )weet alleen weing van zo'n blokkie af
 
Die van ons staat ook te koop met 20000 km, bordeaux rood. Velgen moeten gepolijst worden. Nieuwe ketting en tandwielen, net nieuwe remleidingen besteld, gaan er binnenkort op.
 
He Mad, ik zie dat jullie ook al dat plaatje over de collector kwijt zijn!
Die ging er op mijn Zephyr op een gegeven moment hard vandoor op de snelweg... B|

Op de Zephyr van mijn vriendin zit ie gelukkig nog, goed in de gaten houden...


hoort daar een plaatje te zitten dan :?

Die heeft er bij haar nooit opgezeten,.. en watje niet hebt kan je niet kwijt raken ;)

Toen die rood was viel het idd op,.. nu al een stuk minder *D

denhaag-08.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan