Ervaring met 2 wheels 2 travel?

Maria Fz6 N

Rookie
3 nov 2007
14
0
Eindhoven
Hoi!

Mijn vriend en ik zijn sinds een jaar de trotse eigenaren van twee mooie motoren, en helemaal verslaafd geraakt aan dit virus... :}
Omdat de aanschaf van dit alles al genoeg gekost heeft gaan we dit jaar niet op vakantie maar wilden wel een paar dagen met de motoren weg.
Niet meteen het heftige werk, maar gewoon rustig aan met wat bochtenwerk beginnen.
We kwamen op de site van 2 wheels 2 travel, en vonden een niet al te dure reis van 4 dagen naar de Eifel.
Heeft er iemand al eerder met deze organisatie een trip gemaakt? En wat zijn jullie bevindingen?

Alvast bedankt,

Groetjes Maria
 
Geen ervaring met dat soort organisaties, wat ik wel weet is dat soort organisaties ook hun moeten vullen en je dus té veel betaald. Even goed zoeken op internet (bijvoorbeeld op "motorvakantie" bij google) en het levert je al een hele berg adressen op waar je zelf een hotelletje kunt regelen en als je wilt kun je ook overal gratis routes vandaan plukken erheen en in de omgeving.

Veel plezier!
 
Hoi!

Mijn vriend en ik zijn sinds een jaar de trotse eigenaren van twee mooie motoren, en helemaal verslaafd geraakt aan dit virus... :}
Omdat de aanschaf van dit alles al genoeg gekost heeft gaan we dit jaar niet op vakantie maar wilden wel een paar dagen met de motoren weg.
Niet meteen het heftige werk, maar gewoon rustig aan met wat bochtenwerk beginnen.
We kwamen op de site van 2 wheels 2 travel, en vonden een niet al te dure reis van 4 dagen naar de Eifel.
Heeft er iemand al eerder met deze organisatie een trip gemaakt? En wat zijn jullie bevindingen?

Alvast bedankt,

Groetjes Maria

Ook ik kan je helaas niet helpen aan een antwoord, wel een advies dat je gewoon lekker je motor moet pakken en gewoon moet gaan rijden! :) Het leuke aan zelf rijden zonder organisatie is dat je gewoon je eigen dag kan indelen en ZELF kan bepalen waar je naartoe gaat!

Als het niet te ver moet gaan zou ik adviseren even een stukkie eiffel te pakken of anders Luxembourg. Prima wegen daar en waarschijnlijk heb je in 1 uur tijd nog meer bochten gezien dan je heel je leven hier hebt gezien in Nederland :)

Mijn advies zou zijn: lekker zelf organiseren. Tegen 5 uur gewoon stoppen met rijden en een hotelletje of camping opzoeken, die zijn er zat!
 
Hallo allemaal,

Bdankt voor jullie reacties.
We betalen maar 210 euro pp, op basis van half pension (ontbijt en diner), alleen de drankjes en de brandstof komt er nog bij voor 4 dagen en 3 overnachtingen. Ik vond het eigenlijk wel meevallen, en het fijne is (omdat we toch beginnend bestuurders zijn) dat de bagage door hen wordt meegenomen in een bus.

Luxemburg is absoluut iets waar ik volgend jaar naar toe zou willen!
Bedankt voor de tips!

Grtz
 
zo veel bagage heb je toch niet nodig voor die paar dagen... en 210 euro vind ik erg veel geld voor wat je krijgt. Maarja andermans zakken moeten ook gevuld worden....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan